Grupul Hyundai a organizat evenimentul Unlock the Software Age în cadrul căruia a dezvăluit noua strategie globală de transformare a tuturor modelelor din gamă în vehicule bazate pe software, până în 2025.
Cu alte cuvinte, modelele Hyundai, Genesis și Kia, lansate după 2023, vor suporta actualizări over-the-air, inclusiv în ceea ce privește funcțiile de siguranță, confort, conectivitate, securitate și performanțele vehiculului.
Obiectivul Hyundai este ca, până în 2025, 20 de milioane de vehicule să utilizeze serviciile de conectare online.
SERVICII FEATURE ON DEMAND
După modelul altor nume mari din industrie, Grupul Hyundai vrea să ofere, de anul viitor, așa numitele servicii FoD (Feature on Demand). Altfel spus, clienții vor putea cumpăra o serie de dotări opționale, chiar și după achiziționarea mașinii.
Lista include chiar și un sistem de condus autonom de nivel 3. Până la finalul anului, un asemenea sistem va fi oferit opțional pe Genesis G90, în Coreea de Sud (ulterior în Europa, SUA și China).
În 2025, Grupul Hyundai va prezenta vehicule bazate pe două noi platforme electrice: eM și eS. autonomie mai mare cu 50%, comparativ cu modelele electrice actuale.
Prima este creată special pentru vehicule cu zero emisii, din toate segmentele, și va asigura oArhitectura eS va sta la baza unor vehicule utilitare electrice utilizate, spre exemplu, în domeniul logisticii, curieratului și car-hailing.
Până în 2030, Grupul Hyundai anunță investiții de aproximativ 13 miliarde de dolari în sectoare precum centrul global pentru software și sediul departamentului de cercetare-dezvoltare.
via Grupul Hyundai
Comentarii (0)