- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Intern
Ultimele stiri din Intern
-
Opel a deschis comenzile pentru noul Frontera în România. SUV-ul de clasă subcompactă are un preț de pornire de 22.400 euro în țara noastră. (22.11)
-
Potrivit celui mai nou raport al Asociației Constructorilor de Automobile din România, producția auto din țara noastră a avut parte de o creștere de 19% în luna octombrie. Creșteri au fost înregistrate și raportat la ultimele 10 luni. (22.11)
-
Primăria Brașov a interzis oficial trotinetele de închiriat în tot orașul. Serviciile de închiriere a trotinetelor nu vor mai funcționa în Brașov pentru o perioadă nedeterminată. (20.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Hyundai a lansat noul i30 în România
E clara treaba si Ceed o sa urmeze in curand cu aceeasi gama de preturi, deci avem de unde alege: Megane, Bravo, Auris, C4 si chiar si Astra sunt chilipiruri pe langa asta. O sa isi revina europenii cu vanzarile, ca la coreeni doar pe la Chevrolet mai poti spera...
PS: Imi dau si eu cu parerea pe aici...
Si totusi, pariez ca daca aveti in mana 15000 euro, va ganditi de 3 ori daca sa o cumparati sau nu. Asta pentru ca "nemtoaicele si frantuzoaicele" au un parfum al lor, care va iau mintile. E o chestie de chimie, ca la femei :P
Pe de alta parte, asa cum zice si individul de mai sus cu doua comentarii e cam greu de crezut ca vor fi multi care isi vor cumpara masina asta renuntand la un Golf sau Focus, chit ca i30 ar fi mai bine dotat si cu motor mai puternic. Pentru ca unul din motivele pentru care multe masini au prins bine la public a fost si pretul mai mic cu cateva mii de euro mai mic decat altii renumiti.
ieri au mers toate
PS: am incercat in diverse browsere si la toate lipsesc acele masini
La preturile anuntate nu cred ca se va vinde la nivelurile asteptate. Sa nu uitati ca platforma tehnica este in mare masura a generatiei anterioare.
- fiind o platforma de pe la mijlocul clasamentului. Dotarile sunt peste concurenta si la preturi acceptabile dar pachetul complet e prea scum pur si simplu. Plus ca motorizarea testata de automarket 1.6 128Cp CRDI nu e oferita deocamdata si cand va fi probabil va costa peste 20000E - inacceptabil. Intentionam sa fac un drive test dar cred ca o sa renunt!
Despre noul i30 - o reprezenta un progres fata de generatia anterioara, insa politica de preturi nu mi se pare prea inspirata. Cu toata garantia si facilitatile oferite in cei 5 ani, plus promotia de lansare, consider ca preturile nu sunt prea competitive. Plus ca Hyundai mai are de lucrat la modul in care (inca) sunt perceputi pe piata auto din Romania. Asa cum spune si @LauCalin, aceste aspecte nu cred ca vor ajuta noul i30 sa atraga din clientii care prefera Golf, Focus sau Opel Astra.
Versiunea de 105 CP a motorului respectiv ridică preţul lui Focus cu 500 de euro.
Stiam ca pe versiunea anterioara cat si pe cea actuala, motorizarea 1.6 Ti-VCT inseamna mai multi cai putere, asa cum a fost si este oferit inca acest motor. O discutie cu un reprezentant Ford mi-a confirmat ca de aproximativ 2 luni, exista si varianta de 85 CP. Care, personal, mi se par cam putini pentru un motor de 1.6 litri benzina.
Este greseala mea, nu stiam si nu ma asteptam ca Ford sa ofere acest motor si cu o varianta mai scazuta de putere.
acum un an costa 13000 cea mai ieftina i30 ...
si tot asa ... daca intri pe vre-un forum, romanesc sau nu, referitor la masinile grupului Hyundai-Kia, o sa ai o oarecare surpriza ;) . A nu se intelege ca toate masinile sunt petarde si ca nu tre sa-ti cumperi una ... singura problema este ca piesele la astia sunt scumpe, uneori nejustificat (ex. : 2000ron un parbriz... original dar cu nimic mai sus decat orice aftermarket .. fara senzori si altele.. doar "ciobul" .. si asta o stiu tot de la al meu frate posesor de Accent, care Accent este o masina foarte buna)