Esential
30 | de kilometri pătraţi măsoară zona "înverzită" de Hyundai în nordul Chinei. |
50 | de kilometri pătraţi va măsura în 2012 zona de câmpie fertilă creată de Hyundai. |
30 | de kilometri pătraţi măsoară zona "înverzită" de Hyundai în nordul Chinei. |
50 | de kilometri pătraţi va măsura în 2012 zona de câmpie fertilă creată de Hyundai. |
Hyundai îşi creează o imagine puternică în topul celor mai mari constructori auto din lume, însă lucrează intens şi la afirmarea sa ca un brand ce protejează mediul înconjurător. Puţini ştiu că Hyundai a demarat în 2008 un proiect ecologic, desfăşurat în China, în deşertul Kunshantag, o zonă situată la 660 de kilometri de Beijing.
Proiectul Green Zone prevede transformarea unei suprafeţe de 50 de kilometri pătraţi de deşert infertil într-o zonă verde, Hyundai încercând astfel să pună capăt fenomenului de deşertificare, favorizat de vântul sezonier care bate în nordul Chinei şi al Coreei, responsabil şi pentru o mulţime de probleme de sănătate.
Până în prezent, Hyundai a reuşit să transforme 30 de kilometri de deşert în câmpie fertilă şi verde, cultivată cu o specie de iarbă botezată Sueda. Planta locală prosperă în solul arid, fiind utilă şi comunităţii. Zona va putea prospera mulţumită plantaţiei, localnicii fiind răsplătiţi financiar dacă aleg să recolteze iarba, ale cărei seminţe sunt folosite în industria farmaceutică. Ecosistemul este astfel menţinut în viaţă.
Hyundai plănuieşte să extindă zona verde cu încă 20 de kilometri pătraţi până în 2012.
Constructorul coreean îşi va împărtăşi experienţa obţinută în combaterea deşertificării luna aceasta, în cadrul Convenţiei Naţiunilor Unite.via | auto-media
Comentarii (2)