Hyundai a deschis centrul său de testare de la Nurburgring, al doilea complex al mărcii deschis în Germania. Construcţia a costat 6.6 milioane de euro.
Esential
3.050
metri pătraţi reprezintă suprafaţa centrului de testare Hyundai de la Nurburgring.
Hyundai a inaugurat centrul său de testare de la Nurburgring.
Constructorul coreean a investit 6.6 milioane de euro în acest complex, pe care l-a construit în doar 15 luni. Scopul său este de a asigura o bază pentru inginerii care vor testa "durabilitatea şi dinamica noilor modele într-un mod mai eficient". Facilitatea celor de la Hyundai iese în evidenţă în complexul de la Nurburgring prin design-ul său diferit, clădirea principală având un aspect care imită suprafaţa unei oglinzi.
Centrul Hyundai de la Nurburgring este al doilea centru de testare al mărcii din Germania, după centrul de testare şi dezvoltare de la Russelsheim. Producătorul coreean vrea să obţină o alură europeană pentru modelele sale printr-o manieră cât mai directă şi mai eficientă. Implementarea centrului de la Nurburgring ar trebui să fie văzută în gama Hyundai în următorii ani, modelele care vor fi lansate ulterior beneficiind direct de pe urma experienţelor detaliate ale inginerilor pe respectivul circuit.
Via Carscoops
FACILITÁTE, facilități, s. f. Însușire a ceea ce este facil; însușirea de a realiza, de a face ceva fără mari eforturi, cu ușurință.
In cazul de fata, mai potrivit ar fi "centru".
Corect, mulţumim pentru precizare.