Hummer-ul care consuma doar 2.3 litri/100 km
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Pentru cei care isi doresc o masina mare cu un motor puternic dar care sa consume putin, Raser Technologies a gasit solutia optima. Compania a reusit sa modifice trenul de rulare al unui Hummer H3 pentru a obtine un hibrid deloc gurmand atunci cand vine vorba de combustibil.
Versiunea a fost botezata H3E, indicativul subliniind faptul ca avem de a face cu un model hibrid care pune mare accent pe componenta sa electrica. Hummer-ul modificat de Raser promite un consum de numai 2.35 litri/100 de km, multumita capacitatii sale de a functiona primii 65 de kilometri doar cu energie electrica.
Dupa epuizarea acestei autonomii, un mic motor pe benzina intra in functiune pentru a incarca bateriile. Potrivit comunicatului, un exemplar Hummer H3E ar putea oferi o autonomie maxima de 640 de kilometri. Avantajul noului H3E este acela ca poate fi incarcat si de la o banala priza.
Daca versiunea electrica va avea succes, Raser Technologies promite introducerea trenului de rulare hibrid si pe alte SUv-uri populare din Statele Unite.
Exemplarul Hummer H3E a fost testat chiar si de guvernatorul Californiei, celebrul actor Arnold Schwarzenegger, care a declarat: " M-am simtit ca si cum as fi condus o masina care reprezinta viitorul transportului in Statele Unite".
via | Zercustoms
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Ce o sa zica atunci cand o sa vada ca altii fac mai multi bani decat ei? :)
Interesant este ca idei de acest gen prind cel mai bine in vremuri de criza.
2. Astept ca si in consumul normal din trafic sa vedem acelasi rezultat ,zi de zi.
3.Urmatoarea borna ar fi 1.000.000 de unitati vandute in 4-5 ani, ASTA AR FI O REALIZARE.
BAFTA !
sa nu uitam si de inventatorii de motoare cu randament 100% ce consuma apa din rezervorul budei care dispar fara urma dupa ce conspiratia mondiala afla de ei
dar gunoaiele ce conduc lumea n-au intere ca totzi s-o ducem bine
Cunoscand capacitatea rezervorului vehiculului sa se calculeze consumul mediu de carburant.
Ca daca ne luam dupa date ar rezulta ca are un rezervor de 15 litri.
Si se mai pune o intrebare: ce performante mai are acest monstru daca are un motoras?
Eu as pune asa un sistem pe o masina second din 1800 toamna doar ca sa le fac in ciuda celor de la RAR si de la Fisc. Masinile hibride nu platesc taxa de prima inmatriculare :D.
P.S. Astept raii sa strige ca uite-l pe manelist cum vrea sa bage jafuri in tara. :D
nu, vrem razboi
probabil ca virgula aia e dupa 3....o fi 23, (virgula) litri/100km
tehnologia in ultimi ani a avansat enorm de mult.
Daca citeati cu atentie, sau va informati cu ajutorul prietenului "Google" aceasta punte hibrida nu are motor termic pentru tractiune ci doar motor electric.
Singurul motor termic pe benzina este alocat invartirii unui generator electric care incarca acumulatorii pentru a continua calatoria.
De aici vine consumul specificat in titlu.
Un motor pe benzina care invarte un generator nu are cum sa consume mai mult de atat decat daca alimenteaza probabil un imobil intreg.
Mai cititi despre generatoarele de curent cu motoare termice.
Acel Hummer parcurge 65 de km doar pe baterii fara a avea nevoie de pornirea generatorului.
Cand se atinge limita de descarcare a acumulatorilor intra generatorul in functiune si suplineste necesarul de curent electric.
Mai mergeti pe la scoala din cand in cand si invatati cate ceva, altfel o sa ajungeti niste Al Bundy.