Esential
4.000 | de euro este valoarea optionalelor disponibile pe Hummer H3 Sensation. |
Desi este in cadere libera, Hummer vrea sa se stinga onorabil si incearca sa mai castige cativa clienti cu o versiune speciala a modelului H3, pentru Europa.
Botezata Sensation, editia speciala a SUV-ului H3 este echipata cu optionale in valoare de 4.000 de euro dar se vinde la acelasi pret. Cadourile facute de Hummer sunt o strategie pentru atragerea clientilor europeni care inca mai cred in brandul american.
Editia speciala are la baza versiunea standard a modelului H3 echipata cu motor de 3.7 litri si transmisie automata. Ca nuante de caroserie, clientii nu vor putea opta decat pentru culorile alb si negru.
La exterior, SUV-ul se individualizeaza prin grila vopsita in culoarea caroseriei, pragurile tubulare, barele de amarare si acoperisul panoramic electric. La interior diferenta este facuta de sistemul audio Monsoon cu sapte difuzoare si magazie de 6 CD-uri.
Editia speciala H3 Sensation va fi disponibila publicului pentru foarte mult timp, fanii avand la dispozitie doar cateva saptamani.
via | Autoblog
Daca avem bulan, pana-n 2020 se duc toate, din diferite motive: pretul resurselor deficitare, taxe impotriva poluarii, marimii etc., reintoarcerea la natura (masini mici si eficiente) - respectiv moda eco etc.
Hummer, sa fii primit!
Lexus are deja modele hibride si concurenta ii va urma. Ford are deasemenea.
Totusi, nu inteleg de ce trebuie sa aplici un atac la persoana cand poti combate ideea in sine.
Pentru lamurirea ta, cred ca am condus mai multe masini decat ai condus toata viata ta (ale firmei sau la diferite drive-test-uri sau inchiriate in vacanta si multe S-uri de la Audi - am un prieten pasionat de asa ceva) plus o masina de WRC cu George Grigorescu ...
Insa e drept ca nu as da banii pe o masina "mai mare" si ca visez la un Caterham 256RS!
Insa, pana atunci, in timp ce unii au Porsche Cayenne in fata garsonierei - ce cu mandrie o detin in Berceni - prefer sa ma dau cu un smart sau cu un Fiat Spider '68 si banii din care altii si-ar lua super-masini sa-i bag in continuare in imobiliare.
Asta imi aduce niste venituri la care poate ca tu nu vei avea acces niciodata - iti doresc sa ai, insa invata sa nu te mai dai cocos si sa nu mai incerci sa jigneasti, cu o sintaxa dealtfel cel putin discutabila ...
By the way ... AndreiRN a combatut conceptul meu asupra "tancurilor" foarte fain - uite asa se face, Alex.
Mini-rumanu` are ce are cu SUV-urile...n-a zis nimic de masini normale care costa la fel de mult sau chiar mai mult decat un SUV...deci nu e problema de bani...
@ AndreiRN
Buna dimineata! Iar ai visat urat si ai inceput sa vorbesti in somn...
In primul rand, conceptul de SUV din America e mult diferit de cel din EU...Monumentele astea de batjocura gen Escalade sau Navigator vor disparea indiferent ce surse de energie alternative se vor gasi. Pentru ca un SUV consuma resurse aiurea chiar si atunci cand se face nu doar cand functioneaza. Si mai e un aspect foarte important: mai sunt si alte motive pentru care vor fi "vanate in trafic" - siguranta rutiera, probleme de infrastructura, etc. Si ca si cand nu era de ajuns SUV-ul, in America mai exista o jucarie pentru indivizii cu intelect de libelula (desi s-ar putea sa jignesc libelula cu aceasta comparatie): PICK-UP TRUCK-ul...o mostra perfecta de nesimtire si ignoranta crancena...
In EU, moda e cam pe sfarsite...daca intra reglementarea cu CO2-ul din 2012, n-o sa se mai dea cu SUV-ul decat aia cu foarte multi bani...care sunt foarte putini...
De ce faci comparatie intre astea si magaoaiele sport americane?
Sportul nu exclude economia (evident, relativa :o)
Ia tu la drifting un bmw serie 1 coupe, motor 2l diesel, 204cp, suta in 7s, consum mediu 5,2l (probabil vreo 8 in oras) si o sa vezi ce inteleg aia prin efficient dynamics.