Atunci când a lansat noul Astra OPC, Opel şi-a declarat intenţia de a detrona etalonul segmentului, Renault Megane RS. La fel se întâmplă şi cu Honda, care promite că va ataca hot-hatch-ul francez cu o nouă generaţie a actualui Civic Type R.
Mai mult decât atât, citând declaraţia lui Yoshiharu Yamamoto, şeful diviziei de cercetare şi dezvoltare Honda, Civic Type R îşi doreşte chiar să fie cea mai rapidă maşină cu tracţiune faţă de pe celebrul circuit de la Nurburgring. În prezent recordul este deţinut de acelaşi Megane RS, cu un timp de 8 minute şi 7.97 secunde.
Pentru a putea depăşi performanţa francezilor, Honda mizează pe o serie de evoluţii. Prima dintre ele va fi trecerea de la un motor aspirat la unul turbo. Pe viitorul Type R am putea găsi un propulsor supraalimentat, derivat din actuala unitate HR412E de 1.6 litri, folosită în prezent de Honda pentru a concura în WTCC.
cai putere şi să necesite introducerea unei tehnologii mai vechi pentru a putea oferi o manevrabilitate de invidiat. Surse neoficiale susţin că Honda ar putea folosi o direcţie pentru roţile posterioare, readucând în atenţie o tehnologie folosită în trecut.
Motorul ar urma să dezvolte peste 260 deTot pentru a garanta o ţinută de drum exemplară şi a asigura astfel premizele doborârii recordului pe Nurburgring la categoria sa, viitorul Civic Type R va profita şi de pe urma participării Honda în WTCC. De anul viitor japonezii vor alerga cu două maşini. Procesul de producţie va fi desfăşurat în paralel şi va permite astfel testarea unor tehnologii noi direct pe circuit.
aspirate normal. Unitatea de un litru ar urma să fie folosită pe Jazz şi să debuteze în gama lui Civic în 2015, odată cu faceliftul acestui şi cu lansarea versiunii sportive Type R.
Pe lângă noul motor de 1.6 litri, destinat lui Type R, Honda lucrează în prezent şi la o unitate cu trei cilindri de numai un litru. Semn că japonezii încep să abandoneze ideea motoarelorvia autocar
http://www.worldcarfans.com/112111350469/2015-honda-civic-type-r-to-get-a-20-liter-turbo-engine
"Yasuhisa Arai from Honda's R&D center has confirmed that the 2015 Civic Type-R will get a 2.0-liter turbo engine with up to 300 hp (224 kW).
While a previous report was indicating that the next-gen Civic Type-R will feature a 1.6-liter turbo engine with 250 hp (186 kW), the Japanese brand has now confirmed that it will be powered by a 2.0-liter turbo with as much as 300 hp (224 kW). Honda wants the new model to be more powerful and quicker on the Nürburgring than the Renaultsport Megane 265."
Vai dar dc n-au scos pana acum un Type R, ei cu atata experienta in spate si cu Fiabilitatea in frunte ( deja am prins o fobie cu termenul asta FIABILITATE , de cate ori l-am vazut aici mentionat ), dar Vai cu de mai nou, DUPA modelul celor de la RENAULT - Tweezy, scot si ei ceva asemanator... toti vor sa detroneze RS-ul dar mai mult latra decat musca :))
Dar, dc nu scoate Honga si Tayoka ceva nou, De ce tre sa preia ceva ca etalon si sa imbunatateasca, DE CE NU SCOT EI CEVA NOU???, Nissan pare mai inovatoare a scos un nou segment acel Juke pe care astia de la Honga ca si cand, acum s-ar fi trezit din hibernare zic < aaa pai scoatem si noi un rival in vreo cativa ani...>, cand deja, probabil Juke va fi la a-2-a generatie sau RS va avea alta generatie... Penibili, iar dupa aceea vezi cativa descreierati care latra acelasi refren < e made in Japon cumetre, deci dk ii contesti calitatile pe care pe latru eu aici, ne suparam > :))
Honga , un sfat : baieti intai scoateti niste motoare mai actuale, pt pta din Eu si dupa aceea..., si faceti ceva in privinta aspectului ( fostul Civic arata superb ) asta/astea ( Jazz, Civic, CR-V ) arata praf
Automarket, totusi, n-ar fi cazul sa modificati stirea?
Asa ca incercati macar sa asistati la anumite criterii,sa conduceti cat mai multe masini,si apoi sa comentatii parerile,pt ca la oricine ii este usor sa vorbeasca din auzite (iar asta chiar este o problema grava la majoritatea dintre voi ).Cand ii aud pe unii cand vorbesc din auzite gen '' Ferarri este mai tare decat Lamborghini'' ( am dat un exemplu).Pai prietene tu unde stai? '' Pai in Salajani'' .Aha. Si de cand nu ai mai mancat ? .''Pai ieri am mancat niste parizer'' (la mana a doua) .Beton.''Da dar io cred ca Ferarri e mult mai tare decat Laborghini''.Si ramai asa si te gandesti,bey da astia sunt zdraveni la cap? Se observa o preocupare constanta pasionala mistuitoare la nivel de colectivitate (a acestor oameni),exact ca si unii de pe aici pe site care imi sar mie in cap fara ca macar odata ,bey da macar odata sa fi condus in viata lui acea marca sau acea masina ,ca sa comenteze .Multi nu conduc insa vorbesc din auzite,sau din presupuse iar asta chiar este o mare problema.Asa ca cei care nu au condus sau nu vor conduce mai bine ar fi sa citeasca doar stirea si atat.Numai bine!
Datorita unor comentarii precum cel de mai sus am ajuns sa urasc din tot sufletul marcile asiatice!!
De ce nu se intelege ca unei masini ii mai trebuie si altceva in afara de "fiabilitate" ?!
Ajung sa cred ca "fiabilitate" este sinonim, in cazul unora, cu "labilitate".
Absolut toate marcile isi au intersele indreptate spre profit, nu spre cumparator, toata lumea ar trebui sa inteleaga acest lucru.