În condițiile actuale din industria auto, cutia manuală de viteze nu își mai are rostul. Tocmai de aceea, tot mai mulți producători renunța la ea, cei mai recenți fiind britanicii de la Aston Martin.
De cealaltă parte, Honda nu se grăbește să scoată cutia manuală de viteze din portofoliu.
Mai mult, Carl Pulley, responsabil cu relațiile publice din cadrul Honda, a confirmat în timpul unei sesiuni live de Întrebări și Răspunsuri, că viitoarele Civic Type R și Civic Si vor fi oferite în continuare cu o transmisie manuală.
Noua generație Honda Civic, a 11-a, a debutat la finalul lunii aprilie cu un design nou, interior elegant și mai multă tehnologie. Versiunea americană, care ar putea inspira ulterior și modelul disponibil în Europa, va fi lansată pe piață în vara acestui an.
via Motor1
Toyota visează de-aiurea hidrogen
Mazda visează motor termic rotativ
Honda visează cutii manuale
Ultima noutate despre maşini electrice :
- anumite părți de service o să poţi să le faci singur în garajul propriu !
În atare condiţii, l-aţi contesta voi, cei nominalizaţi? I-aţi lipi etichete infame?? L-aţi acuza că atentează la sănătatea mediului şi la siguranţa semenilor???
Ia să văd ce răspundeţi/răspunzi. Voi, ceilalţi, fiţi atenţi acilea…Acesta este momentul adevărului suprem!
mai intra si tu in contact cu oameni normali. o sa vezi ca aia "pasionati" la care te referi tu sunt o minoritate pe cale de disparitie.
De acord că automatele cu convertizor hidraulic și mai ales CVT-urile japilor, deși f. fiabile, nu prea au priză pe la noi, dar hondiștii nu trebuie uitat c-au băgat prima c.v. moto DCT pe VFR1200F (170 CP, 2009).
Și-ți zic - nu din auzite - că e impecabilă.
În rest, nimic nou apropo de jelania trolilor care strigă ”atenție, troli”! :-)
Sheriff cu dormitu în parcare.... :)))
Tesla a scos modelul S plaid plus care a devenit cea mai rapidă maşină de serie la 100km şi 1/4 milă !!
Bate orice Bugatti, Lamborghini, orice vrei tu.
Înafară de concepte sau prototipuri (gen alea un singur model, o singură maşină să bată recordul de viteză în deşert dar nu poate lua curba complet, nu poate merge în marşarier, nu poate merge pe drumurile publice)
Tesla a devenit cea mai rapidă la toate capitolele !
Nu-i așa, Mafănikkk?
PS. Eu voi fi puterea exemplului (în legătură cu subiectul pe care l-am abordat mai sus).
315 km range la 150 km/h
450 km range la 120 km/h
Asta direct aşa la cea mai mică căutare
Cât de silenţioasă poate fi Tesla faţă de uzata moral termică
https://youtu.be/WG8y2KBH0xY
Vizionare plăcută (e foarte scurt)
Nu mai lauda Tezla edica. Ai citit si comentariile la cautarea aia mica pe care o ai? Nu cred, ca nu stii germana.
Iti fac eu rezumatul
testul a fost facut cu dotarea Long Range Accumulator (optiune care costa 9000 de dolari) la temperatura ideala.
Daca insa nu ai Long Range si temperatura e sub 0 grade rezulta:
range 121km la 150km/h
range 175km la 120km/h
ha ha ha tu n-ai buget de 9000 nici sa-ti iei un sh.
1) Nu există Nissan GT – poate ai vrut să zici Nissan GT-R, dar eşti eminamente catastrofal în recunoaşterea unui…Porsche 911 GT3. Cu care s-a confruntat, de fapt, şifonierul tău pe roţi;
2) GT3-ul n-a fost învins, ci a renunţat de bună voie, din moment ce a încetinit în mod vizibil şi apoi a rămas “în pluton” ;
3) La o viteză maximă de 235 km/h, Tesla aceea se putea lăuda că face victime printre supercaruri de meserie?!?
PS. Du-te, fratziwear, şi apucă-te de alt sport.
(dl zărne înțelege sigur înțepătura mea amicală la adresa stele-verzi din stuttgart.)
p.s.
ca orice prost sunt însă și hotărât, așa că vreau să pornesc un startap.
dar nu orișicare, ci ...pt fabricarea de electrice cu cutie de viteze manuală !
vă dați seama dle Edikk că BEVoiul meu va atinge suta în doar 1,1 secunde ??
în viteza întâi, evident, și tot așa - 200 km/h în 2,2 s în a II-a, 300 km/h în 3,3 s în a III-a etc.
p.s.2. totuși, a IV-a nu cred că i-o mai dau, cu bateria de 1,5 tone deja golită.
te rog nu lauda hongda ca ar avea transmisii bune !!!
induci lumea in horoare !
tot timpul au avut probleme cu cv-aut !!!
in special la modelele grele, gen odyssey, pilot, chiar si accord v6 ...
alea manuale sunt f faine la condus si nu-s cu baiuri ...
acu de vreo 3-4 ai, au inceput si ei cu cvt-uri si au dat-o si cu alea-n bara ! nu stiu ce au mai dres la ele intre timp dar io tot nu am incredere in ele !!!
si tot asa au inceput si ei cu motoare turbo si ei "cei mai meseriasi" au avut si inca mai au probleme la motoarele de 1,5 L ...
hondele de acu 20 de ani erau mai simple si mai fiabile, astea de acuma ... vai de mama lor !
oricum, erau motoare care "cinau" cu ulei, in special cele in 4 cil de 1,7 L, 2,2L, 2,3L si 2,4L ...
personal am avut un accord facut in 1999 cu motorul de 2,3L si nu a fost prea problematica, dar la 4.000 km bea cam 0,5 L ulei ...
la rece motorul ala suna ca un diesel !!! vai de el ! dupa ce se incalzea suna f fain ...
la generatia aia, erau probleme la cutiile de vit automatice pe masinile cu motoare in 6 cilindrii; a mea fu manuala, pe aia am inceput eu sa invat a conduce efectiv ...
Doamne cit am mai voroghit sungur in trafic !!!
mai ales la pornirile in rampa, cind ala din spatele meu venea la 50 cm de "prunicica" noastra si nu avea habar ca e manuala si nici un incepator la volan !!!
buba la toate asiaticele e reglajul cursei pedalei de ambreiaj care e fff scurta raportat la europene si riscul sa se opreasca motorul e amplificat !
drumuri bune tuturor !