Honda va lansa in toamna Accord Crosstour
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Honda incearca sa isi diversifice oferta pentru piata americana, drept pentru care a anuntat oficial astazi ca in aceasta toamna va da nastere unui model nou, botezat Accord Crosstour. Noul model, derivat dupa cum i-o spune si numele din actualul Accord, va rivaliza cu celelalte crossovere existente pe piata americana.
Potrivit comunicatului oficial emis de japonezi, crossover-ul se va individualiza prin linii sportive, asemanatoare cu cele regasite pe conceptul Acura ZDX (vezi foto).
Sub capota, Honda va oferi propulsorul de 2.4 litri si 177 de cai putere, V6-le de 3.5 litri si 271 de cai putere precum si motorul de 2.3 litri, supraalimentat, care livreaza 240 de cai putere.
Din primele informatii se pare ca Honda va lansa Accord Crosstour in aceasta toamna si il va pozitiona sub actualul CR-V. Momentan nu exista informatii despre o posibila versiune europeana a noului crossover.
via | WCF
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Honda in Romania
-
Honda Civic Preţ: 17.500 - 39.522 €
-
Honda Civic Sedan Preţ: n/a - 27.500 €
-
Honda CR-V Preţ: n/a - 38.250 €
-
Honda CR-V Hybrid Preţ: 34.000 - 43.000 €
-
Honda HR-V Preţ: 21.440 - 25.188 €
-
Honda Jazz (2014-2017) Preţ: 14.988 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
In alta ordine de idei, vad ca s-au molipsit si ei de la Audi, Alfa, Volvo si altii...
Crosstour se vrea intre CR-V si Pilot, ca o alternativa ceva mai dinamica la Toyota Venza si un derivat din Accord in genul Seria 5 GT. Get your facts right!
http://www.caranddriver.com/reviews/hot_lists/high_performance/honda_acura_central/2010_honda_accord_crosstour_spied+view-photos.html
Nu pare rea la prima vedere...
Moatoarele sunt bune insa consuma f mult,mai ales benzinarele.
Sa-ti iei in 2009 o masina care-ti manaca si 20 de litrii in oras(accord) la o putere de pana-n 200 cai..e cam mult.
In plus pretul e cam mare totusi pt ce ofera.
La capitolul stabilitate/insonorizare nu stau prea grozav,consuma mult ,costa mult etc..
La plusuri as puncta designul(f frumos) si motorul de turatie.
La 23 000 ai o honda entry level ca dotari,e enorm!
Si nu mi-am batut joc de Honda.,am spus doar ca in trecut au fost inovatori iar in prezent sunt putin depasiti la capitolul eficienta motoare.
Deci esti cu totul pe dinafara.
Nu stiu daca chestia asta e de viitor sau macar de actualitate.
Poate au mai redus preturile in ultima perioada,dar stiu ca erau cam piperate totusi.
Iar consumul de 9 litrii in Bucuresti la 2 litrii cu AT...imi vine destul de greu sa cred.
Poate la disel.
BB-nu sunt chiar pe dinafara,dar poate la tine in sat iti consuma intradevar 9,5.
http://www.hondafan.ro/forum/showthread.php?t=3292 - 143 pagini
cand mergi in Bucuresti, la o ora de varf, bara la bara, cat vrei sa-ti consume?
Preturi si dotari ACCORD:
http://www.hondatrading.ro/modele/accord/accord.html
New Accord 2.0 Comfort i-VTEC MT = Pret cu TVA: 21.396 Euro , unde ai vazut tu 23.000 ????????
Dotari: http://www.hondatrading.ro/modele/accord/accord_20conMT.html
Iar cu 2.0 AT, Accord 2006, s-a scos in oras 8,80 l !
http://www.acura.com/Engine.aspx?model=RDX
Engine type Turbocharged 16-valve, DOHC i-VTEC® inline-4
Displacement (liters) 2.3
Compression Ratio 8.8:1
Horsepower (SAE net) 240 @ 6000 rpm
Torque 260 lbs.-ft @ 4500 rpm
Redline 6800 rpm
Fuel Injection PGM-FI multi-point injection
Ignition Electronic direct
Emissions ULEV-2
Required fuel Premium unleaded 91 octane19
EPA Estimated Fuel Mileage (city / highway)2 17 / 22 mpg
Tune-up interval3 No scheduled tune-ups required for 100,000 +/- miles