Honda a avut o strategie prudentă în privinţa propulsiilor ecologice şi, cel puţin pe piaţa europeană, a preferat să promoveze agresiv motorul pe benzină de 1.0 litri.
Această decizie a fost luată ca urmare a vânzărilor "limitate" de hibrizi şi electrice de pe continentul european, însă constructorul japonez a admis că este nevoit să adopte noile tehnologii pentru a putea respecta normele de emisii care vor intra în vigoare în 2020.
"Dacă ne uităm la potenţialul pieţei, nu este atât de important acum. Pentru noi, prioritatea este să venim cu un motor pe benzină de 1.0 litri. Dar trebuie să venim cu altceva pentru a reduce emisiile, iar asta înseamnă hibrizi şi electrice", explică Jean Marc Streng, şeful de marketing şi vânzări al Honda Europa.
Honda nu a dezvăluit încă planurile concrete în această direcţie, însă se anticipează că japonezii vizează în special modelele din segmente mai mici.Prin urmare, este de aşteptat ca Honda Jazz să devină unul dintre primele modele disponibile cu versiune electrică, în timp ce SUV-urile nu sunt deloc luate în calcul.
"Are sens să punem un hibrid pe un SUV de mari dimensiuni? Aş spune că nu", a adăugat Streng.Pentru moment, nu este clar dacă japonezii intenţionează să dezvolte modele exclusiv electrice.
Via Autocar
Comentarii (0)