Honda speră ca noul CR-V Hybrid să reprezinte 50% din vânzările sale europene: japonezii estimează un volum total anual de 60.000 de mașini

de Paul Cosma
Joi, 14.02.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Honda și-a propus ca vânzările sale europene să atingă un nivel de 60.000 de unități pe an. În același timp, niponii speră ca noul model CR-V Hybrid să reprezinte jumătate din aceste vânzări pe Bătrânul Continent.

Lansat în toamna anului trecut, noul CR-V Hybrid este speranța Honda pentru revitalizarea vânzărilor pe piața europeană.

Honda CR-V Hybrid are un sistem de propulsie capabil să genereze 184 de cai putere și 315 Nm, iar pentru versiunea 4x2, consumul mediu mixt anunțat de producător este de 5.3 litri/100 de kilometri.

Cu aceste date tehnice și un preț de pornire de 34.000 de euro (pentru România), japonezii speră că noul lor model va reuși să înregistreze jumătate din vânzările Honda în Europa.

La nivelul Bătrânului Continent, constructorul nipon estimează un volum anual de vânzări de 60.000 de unități.

Honda se bazează pe reorientarea clienților diesel către această motorizare hibridă, pe care o descriu ca fiind “cea mai importantă din ultimii 10 ani”.

Conform reprezentanților Honda, primele exemplare CR-V Hybrid vor fi livrate începând cu primăvara acestui an.

Via Carscoops

Comentarii (5)

  • Anonim
    O masina extrem de scumpa si mult ramasa in urma concurentei mai la toate capitolele . Motorul de 1,5 benzina este praf schimbi uleiul la 3-5 mii de km ca de subtiaza .
    9 5
  • Subscriu - altfel nu scriam pe alt topic Honda:
    *n.b.: Nu știu cît va mai fi totuși best-seller CR-V, fiindcă versiunea 1.5 Turbo, dar și Civic-urile recente cu același motor au mari probleme lately cu diluarea uleiului de motor cu benzină - problemă încă nerezolvată de Honda (e un topic de 237 pag. pe crv.ownersclub.)
    ...Chestie incredibilă pt istoria fiabilității Honda - mașini d-ale lor n-am avut, dar motociclete, destule și mă pot pronunța - unele putînd fi turate la 18.000 rpm... la infinit.*

    Hybrid-ul n-are totuși motor ICE Turbo (e un i-VVTI de 2.0 l), da-mi pare ciudat că e taxat cu *malus* la francezi, în timp ce Toyota RAV4, mai puternică (222 CP parcă) nu-i.

    În fine, și sistemul hibrid îmi pare inutil de complicat la Honda (pe f. scurt, e un gen de locomotivă diesel-electrică :-)) darrr, deși nu-mi place deloc ca design/alură, aș accepta-o drept cadou. :-)))
    ...Fiindcă nu doar calul de dar, ci și balena (ori zeppelinul? :-)) nu se caută la dinții pinioanelor.:-p
    17 3
  • de urata e urata, de proasta e proasta, de scumpa e scumpa, da, pare un real succes. poate doar un fanatic honda - lipsit de ratiune - sa dea din banii lui pe asa ceva..
    4 2
  • mircea badea
    din aceste comentarii inteleg ca e prea acra pt romani..:/
    2 3
  • @Kirotractor
    Parerea mea e ca esti dezinformat si vrei sa o transmiti si altora. Exista problema pe CR V insa pe modele vandute cu precadere in zonele reci. Bineinteles ca se poate manifesta si in zone calde problema pt ca exista posesori care fac distante scurte ( gen 2, 3 km) sau lasa motorul sa se incalzeasca inainte sa plece la drum( obicei prost mostenit de pe la stramosii nostri care aveau masini cu sisteme de alimentare prin ejectie). La motoarele cu injectie directa pe benzina riscul de dilutie este mult mai ridicat decat in cazul injectiei indirecte. Problema nu este prezenta si pe Civic. Motorul pe civic functioneaza de pe alte harti si in alta configuratie total diferita. Asa ca nu mai baga in aceiasi oala si restul lumii. Asta nu inseamna ca nu este suspus riscului procesului de dilutie. Asa cum am spus-o toate motoarele turbo cu injectie directa pe benzina sunt supuse acestui risc. Parerea mea este ca posesorii de astfel de motoare ar trebui instiintati sa schimbe uleiul mai des(gen 7000km max 10000 in functie de cum este exploatata masina) si cum sa o utilizeze in functie de conditii, dar nu o face nimeni. Motorul de 1.5 pe civic este chiar impresionant si este si fiabil. Pai sa vedeti la producatorii "magici" bmw, VAG etc motoare segmentate la 100k km sau cu probleme chiar mai grave. In plus si pe CRV au inceput sa apara primele update uri de soft care rezolva problema. Si apropo problema se va accentua si mai rau pentru tipul acesta de motoare. S a introdus deja GPF ul. Succes si documentati va bine inainte de a posta.
    0 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru