Honda si Nissan lauda noul Hyundai Sonata
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Atunci cand a lansat noua generatie a modelului Hyundai Sonata, botezata mai nou i40 pe piata din Europa, Hyundai nu s-a gandit probabil ca va atrage reactii pozitive din partea rivalilor. Se pare insa ca sedanul coreean a placut nu numai publicului ci si concurentei, doi mari constructori japonezi aratandu-se ingrijorati de prezenta pe piata a noului i40.
Takanobu Ito, administrator delegat al Honda, a declarat pentru Associated Press ca "Hyundai este un brand impresionant. Pentru noi reprezinta fara dubiu o amenintare, pentru ca produc masini bune, cu o calitate in continua crestere", a incheiat Ito.
Aceeasi reactie a fost inregistrata si in tabara Nissan, Shiro Nakamura, seful de design al constructorului japonez, aratandu-se la fel de ingrijorat de concurenta celor de la Hyundai. "Ne simtim amenintati de masinile coreenilor pentru ca sunt mereu la curent cu tendintele de design si tehnologia", a declarat Nakamura.
Ultimele rezultate ale vanzarilor confirma ingrijorarea celor de la Honda si Nissan, grupul coreean Hyundai-Kia inregistrand rezultate bune pe piata europeana si cea nord-americana, reusind sa depaseasca Ford in topul celor mai mari constructori mondiali si sa se plaseze astfel pe locul patru.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
RESPECT!
Sau nu as fii ca doar sunt niste "chinezarii" care sunt de o calitate indoielnica cum comenteaza majoritatea userilor de pe acest site.
Dar ce vbesc de coreeni, ca Sonata e asamblat de chinezi.
Oricum, fairplay din partea lor ca au recunoscut amenintarea. Asa ceva n-o sa vezi niciodata la europeni (vezi razboiul asta penibil intre producatorii germani de lux).
Jupanul peste marca pe care multi o stiu numarul 1 la fiabilitate afirma despre o concurenta directa (despre care se stie ca nu straluceste la calitate) ca "produce masini BUNE, CU O CALITATE IN CONTINUA CRESTERE"?!?!?!
HOLY CRAP! Cu un asemenea "head", Honda poate sa inceapa sa-si caute un loc cu lumina si verdeata si sa tocmeasca o firma de catering pentru parastas.
Am simtit de cand a preluat mandatul ca nu e departe rau de Fukui care a transformat o legenda intr-un articol de "Libertatea"...
La Nissan lucrurile stau ceva mai bine fiindca e omu` de la Renault care inca mai tine lucrurile in mana.
Lucrurile pe care le-au afirmat acesti doi natarai sunt in esenta adevarate. Dar ei nu trebuiau sa le spuna VECI PURURI. In momentul in care spui asemenea nerozie, nu faci altceva decat sa inviti clientii la concurenta...Clienti care au dificultati din ce in ce mai mari sa identifice motive solide si suficiente ca sa cumpere un Civic in detrimentul unui i30...
Cu 3 cuvinte, au daramat si au calcat in picioare munca a sute de ingineri si a departamentelor de marketing care cheltuie averi sa creeze imagine pozitiva.
Pacat...Mare pacat...
Si daca ar fi asa, tot grav e.
Pe piata japoneza, coreenele nu sunt o problema pentru constructorii japonezi...inca.
Pe pietele europene si din America de Nord in schimb, coreenii le fac deja viata grea nu numai japonezilor dar si celorlalti constructori. In aceste zone/tari, lumea nu sta sa descifreze cimiliturile unora care au lasat treaba vraiste pentru a se tine de mistocareala de autobaza de basculante...
Papagalii aia 2 au uitat pe ce lume traiesc? Interviurile au fost date catre Associated Press, daca nu ma insel, agentia de stiri #2 la nivel mondial. In conditiile in care informatia circula instant in jurul globului si ajunge unde nici nu gandesti. Ca dovada, de duda asta am aflat pe Automarket.
In concluzie, in loc sa se joace cu cheile de la masina pe malul garlii, cred ca era mai inspirat ca baietii astia plictisiti si cu mintea odihnita sa fi facut oarece management. Ca doar pentru asta iau un sac de bani...
.
.