Honda și Nissan au confirmat planurile pentru o posibilă fuziune în viitor

de Silvian Irimia
Luni, 23.12.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Honda și Nissan au confirmat planurile pentru o posibilă fuziune în viitor. Dacă acest lucru s-ar întâmpla, compania rezultată s-ar afla pe locul 3 la nivel global, în ceea ce privește vânzările.

Honda și Nissan au convenit oficial să poarte discuții în următoarele 6 luni privind o posibilă fuziune, un acord care ar crea al treilea cel mai mare producător auto din lume și le-ar oferi mai multe resurse pentru a concura cu o amenințare tot mai mare din partea producătorilor auto chinezi.

Mitsubishi, care este deja într-o alianță cu Nissan, va participa, de asemenea, la discuții. Compania rezultată, dacă va fi creată, s-ar afla pe locul 3 la nivel global, după Toyota și Volkswagen, în ceea ce privește vânzările.

„Astăzi marchează un moment crucial”, a declarat Makoto Uchida, directorul executiv Nissan, într-un comunicat care anunța negocierile. „Împreună, putem crea o modalitate unică pentru clienți de a se bucura de mașini, pe care niciuna dintre companii nu ar putea-o realiza singură.”

Nissan s-a confruntat cu dificultăți după prăbușirea alianței sale cu Renault, având probleme financiare serioase. Unii analiști au speculat că Nissan ar putea ajunge în faliment până în 2026, când trebuie să ramburseze o sumă considerabilă de datorii.

Totodată, anumiți analiști au declarat că acest parteneriat Honda-Nissan ar putea conduce la și mai multe fuziuni în industria auto în viitor.

via Reuters

Comentarii (8)

  • Un Stellantis asiatic.
    6 0
  • @Matei
    cel de-al 2-lea de fapt, ca primul e format din Toyota/Lexus+Mazda+Subaru+Suzuki
    4 0
  • Corect.
    2 0
  • honda-te draq
    2 branduri inutile care trebuiau sa ia calea lui pontiac tot de atunci.
    Nissan a fost salvat de jaful facut la dacia, 2 decade de furt corporate, iar honda un brand care nu maiare rost tot de pe atunci...imbuibat cu tampenii, si preturi exagerate..plus mafia hidrogenului care a delapidat miliarde de dolari din bugetul japoniei si coruptie la nivelul cel mai inalt, cu fosti angajati honda ajunsi ministri sa imparta banii catre aceasta scvhema esuata tehnologic
    1 0
  • Sorin Prelipceanu
    Stellantis are o sută de mărci, și tot nu este în top trei. Asta din cauză că s-au aliat cei mai neprofitabili producători. Divizia italiană este sub orice critică. Singurii care se mișcă cât de cât, sunt Peugeot/Citroen, și poate Jeep, Dodge/Ram. Fiat și mărcile sale, dacă nu își revin în scurt timp, dispar mai mult ca sigur.....
    2 0
  • Acum depinde și pe ce criterii faci top 3. Dacă te uiți la numărul de vehicule vândute, Toyota include și Daihatsu care vând multe mașini tip kei, cu preturi sub 10k dolari.
    0 0
  • Sorin Prelipceanu
    Da Matei, ai dreptate. Acele mașinuțe minuscule, se vând bine acasă la ei, în Japonia. Apropo de Daihatsu, au avut câteva modele de succes în Europa cu ani în urmă, cum ar fi Rocky sau Feroza, dar după aceea s-au retras complet.
    0 0
  • Încă le mai poți vedea prin satele de munte din Italia și Spania. În special mini-camionete, perfecte sa cari chestii pe străduțe înguste.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru