Honda s-a răzgândit în privinţa vehiculelor electrice
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Japonezii de la Honda au anunţat că îşi vor schimba planurile în ceea ce priveşte vehiculele electrice. În primă fază, oficialii mărcii spuneau că vehiculele electrice sunt doar o fază de tranziţie de la hibrizi la vehiculele cu hidrogen şi că nu are sens să investească în dezvoltarea acestora. Între timp, lucrurile s-au schimbat, iar compania a anunţat că vrea să lanseze un hibrid care poate fi încărcat de la priză în 2012 şi un model 100% electric odată cu acesta. Oficialii Honda nu au specificat cât de multe vehicule electrice vor să construiască şi ce procent din producţia totală va fi reprezentat de acest gen de autovehicule.
Takanobu Ito, şeful executiv Honda Motor Corp., a declarat că piaţa vehiculelor electrice este în creştere şi că nu mai pot justifica imposibilitatea vânzării acestor automobile pe piaţă. Fostul şef al Honda, Takeo Fuku, a rămas în continuare un susţinător al vehiculelor alimentate cu hidrogen, deşi acestea sunt mai dificil de realizat, dar oferă avantaje precum o autonomie de 500-600 kilometri cu un rezervor de hidrogen, dificil de egalat de orice vehicul electric disponibil pe piaţă.
În plus, acestea pot să fie încărcate aproape la fel de uşor precum un vehicul cu combustibili fosili."Problema e că nu toţi clienţii au nevoie să conducă 500 de kilometri pe zi. Vehiculele 100% electrice au logică din moment ce motorul cu combustie internă este o povară în plus pentru actualii hibrizi. De ce să îţi cumperi un hibrid când poţi conduce un vehicul electric pe o distanţă la fel de scurtă.", a declarat Takanobu Ito, şeful Honda Motor Corporation. Honda va prezenta conceptul unui vehicul electric la Salonul Auto de la Los Angeles, care va avea loc pe 17 noiembrie. Pentru a putea atinge cerinţele ecologice ale statului California, Honda va comercializa vehicule electrice pentru a-şi reduce emisiile de CO2 la nivel de grup. Cei de la Honda sunt printre puţinii constructori care oferă publicului un vehicul de serie alimentat cu hidrogen. O flotă experimentală de FCX Clarity circulă în Los Angeles.
Via | Just-Auto (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Honda in Romania
-
Honda Civic Preţ: 17.500 - 39.522 €
-
Honda Civic Sedan Preţ: n/a - 27.500 €
-
Honda CR-V Preţ: n/a - 38.250 €
-
Honda CR-V Hybrid Preţ: 34.000 - 43.000 €
-
Honda HR-V Preţ: 21.440 - 25.188 €
-
Honda Jazz (2014-2017) Preţ: 14.988 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Multe succesa honda. Am o gramada de vecini stau cu iarba pana la genunchi.
uite aici, apropo de CR-Z:
http://www.autoblog.com/2010/11/02/sema-2010-2011-honda-cr-z-mugen-is-a-rare-oddity/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+weblogsinc%2Fautoblog+%28Autoblog%29
http://carscoop.blogspot.com/2010/11/sema-2010-honda-cr-z-hybrid-tuning.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Carscoop+%28CARSCOOP%29
http://carscoop.blogspot.com/2010/11/sema-2010-honda-shows-accord-crosstour.html
http://carscoop.blogspot.com/2010/11/sema-2010-hpd-cr-z-hybrid-r-and-racer.html
http://bikerholic.com/2010/11/02/2011-honda-crossrunner-abs-revealed/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Bikerholiccom+%28bikerholic.com%29
Merge bine Odyssey in SUA la vanzari: http://www.vtec.net/news/news-item?news_item_id=934423
dar cine sa spuna............. ciu-ciu, nimeni !
Dar ca sa-ti dai seama de asa ceva trebuie sa ai mintea un pic mai elevata decat a unui admirator de honda.
Cand Europa facea masini, bunicul lui honda smulgea snopii pe plantatia de orez.
Nu mai vorbesc de Audi quattro...Ca sa nu faci apoplexie sau blocaj renal...
@ LEE
Credeam ca te-ai sinucis dupa ultimele ispravi ale multiubitei Honde. Dimpotriva, ai revenit cu si mai mult tupeu si obraznicie.
Te-ai apucat sa faci comentarii arogante si superioare exact la un articol in care se descrie strategia de-a dreptul haotica (sau mai bine zis lipsa de strategie si manelismul aproape mioritic) a unui manager de 2,5 RON care va ingropa Honda si ii va pune si cruce. Parca ai fi portocaliu...
Au ajuns unde noi nici in 100000000 de ani nu vom fi deoarece tara asta este plina de oameni cu mentalitati ca a ta.
Palavrageala la maxim, rezultate 0.
Succes!!!
Scoate-ti un pic unghia din gat si incearca sa gandesti macar 1 milisecunda.
Ai lansat o comparatie un pic mai sus cu VW. Acum ca s-a dovedit ca ai spus o tampenie, ai schimbat regulile jocului in mers. In loc sa compari in continuare Honda cu VW, compari japonezii CU MINE (stiu, n-are nici o logica, exact ca toate celelalte lucruri pe care le-ai spus pana acum)...
Trage adanc aer in piept si treci peste "palavrageala mea la maxim" ca sa ajungi intr-un final la dezastrul care o asteapta pe Honda...
De ce vorbesti tu de funie in casa spanzuratului? Honda s-a apucat sa faca hibride (se pare ca va face numai hibride pana cand va aparea masina electrica Honda) si a cam zbarcit-o chiar si la capitolul asta, chiar si in comparatie cu...cu cine crezi?...cuuuuu....Skoda...
Honda Jazz hibrid (adica un fel de ascutitoare cu 2 motoare) - 104 g CO2/km
Fabia Combi Greenline - 89 g CO2/km
Deci ce ziceai tu de consumul de 20 %?
O emite dieselul 2 grame mai putin co2 dar pe langa asta mai emite inca o cisterna plina de gaze nocive.
Stergeti parbrizul pe interior cu o batista alba si o sa vezi despre ce vorbesc.
Si pt Gheo., Honda nu s-a apucat de hibride, ea le produce cam de vreo 10 ani dar copii redusi mintali ca tine care nu stiu decat de golf tdi si saci de cartofi nu au de unde sa stie si stai linistit si asteapta falimentul honda.
Mai omule, tu ce-ai vrut sa spui cu link-ul ala? Ca un tuner capabil poate sa transforme aproape orice masina intr-un avion? Asta stia de mult orice pusti pasionat de masini. Intamplator, acolo a fost transformata o Honda. Care a fost contributia lu` Honda la performanta asta? None whatsoever...
@ edi80
Esti si tu in stare de ceva mai mult decat niste balbaieli penibile?
@ bbb
In locul tau, n-as fi vorbit despre copii redusi mintal (apropo, aici, "mintal" nu se termina in "i". Dar asta n-are de unde s-o stie un copil redus mintal, nu?)...
Asa cum un copil redus mintal nu e in stare nici sa retina niste lucruri simple care i-au fost explicate ca la scoala pe care o urmeaza (adica din aia speciala): http://www.automarket.ro/stiri/japonia-honda-jazz-hybrid-a-strans-10000-de-comenzi-in-doua-zile-33834.html
Aici am desenat cat se poate de clar cat de bine sta Honda la capitolul "codoi" inclusiv intr-o comparatie cu un alt hibrid, si ala tot pe benzina (ca sa nu mai primesc argumente inepte si aberante). Tot acolo am spus ca exista dieseluri premiate pentru nivelul extrem de redus de emisii poluante care, intamplator, sunt facute de VW. Sau nu erai tu ala ci un alt copil redus mintal?
http://ezinearticles.com/?Car-Quality-Rankings-2010---Change-in-Automobile-Manufacturer-Quality-Standings-May-Take-Decades&id=5019276
In ceea ce priveste marca Honda, eu am avut, subliniez avut, o parere deosebit de pozitiva in legatura cu apetitul ei de a face lucruri considerate imposibile de-a lungul istoriei sale, insa nu pot sa nu remarc regresul de care se "bucura" in ultimii cativa ani. Si nu numai din punct de vedere al intarzierii cu care raspund "prezent" la noile trenduri, ba chiar si al lipsei totale de initiativa tocmai pe palierul in care ei erau tatici, adica tehnologii "imposibile". Mai mult, faimoasa fiabilitate de care se bucurau pana de curand se pare sa nu-si mai gaseste corespondentul in realitate, modelele suferind numeroase defectiuni la motoare, cutii de viteze, elemente ale sasiului, samd. Nu vorbesc din SF, ci din numeroasele plangeri pe care le observ cel putin pe net, daca nu chiar si prin service, avand in vedere ca fratele meu detine una destul de noua si ma tine la curent cu noutatile.
Iar aceasta "razgandire" nu face decat sa-i puna in postura unor debusolati care nu isi gasesc drumul. Cat despre asa zisa tehnologie hibrid, ea a fost implementata acum 10 ani de catre Honda si tot la nivelul de acum 10 ani a ramas, poate usor-usor imbunatatit, avand in vedere ca nici macar Honda nu a luat in serios pana acum ideea de hibrid, ideea atunci fiind sa scoata ceva care sa concureze cu Toyota, deja prezenta la momentul de atunci cu sistem hibrid.
Si chiar si asa pot sa spun ca vorbesti aiurea...Nu postez comentarii...hmmm...negative la "absolut" fiecare subiect (poate articol) despre Honda.
In primul rand au fost foarte multe articole despre Honda la care nu am postat deloc. La altele am postat fiindca am fost obligat de circumstante. In rest, comentez asa cum am comentat si la adresa altor marci, INCLUSIV Volkswagen.
Ceea ce tu numesti in mod total neinspirat "frustrare" este de fapt o intoleranta cronica la prosti si la prostie.
Si ca sa nu avem discutii ulterioare, o sa-ti explic si acel "total neinspirat" de mai sus.
Ceea ce tu critici cu abnegatie in ceea ce ma priveste, confirmi cu prisosinta cateva randuri mai jos. Si anume lipsa de strategie si de viziune a celor de la Honda concretizate in lipsa de initiativa si decizii hilare/penibile/jenante/etc, lucruri care duc aproape inevitabil la falimentul acestui fabricant.
Intotdeauna am recunoscut si am apreciat lucrurile bune in general, fapt care s-a intamplat si in ceea ce priveste lumea auto. Sunt fan Volkswagen dar nu critic aiurea-n tramvai alte marci doar fiindca nu sunt Volkswagen. Recunosc meritele istorice si actuale ale Hondei dar asta nu e suficient sa stearga greselile si prostiile atunci cand acestea apar (si apar la greu, dupa cum recunosti chiar si tu). De fapt, eu chiar am criticat Volkswagen atunci cand am considerat ca au calcat in strachini.
Cu Honda nu am o problema personala. Dimpotriva, imi doresc sa ramana un constructor solid si cu viitor. Problema este cu UNII dintre fanii acestei marci despre care nu prea mai vreau sa spun nimic daca ai citit comentariile lor. Apropo, despre ei nu ai chiar nimic de zis? Ti se pare ca sunt OK baietii astia?
In mod normal, daca dadeai dovada de un minim de obiectivism, ar fi trebuit sa incepi cu ei si abia dupa aia sa te iei de mine. Si oricum, mai putin coroziv decat ai facut-o.