Constructorul japonez a publicat primele imagini oficiale cu cea de-a 11-a generație a berlinei de clasă medie Accord. Așa cum era de așteptat, noul model va fi comercializat doar în America de Nord și primește un design nou, alături de două motorizări și o serie de sisteme de asistență și de siguranță noi.
Partea frontală a noului Accord are un design cu o notă mai sportivă. Farurile LED cu un aspect mai ascuțit se asortează cu grila de dimensiuni mai mari și cu muchii ascuțite. Partea din față este completată de o priză de aer lată amplasată direct în bara de protecție.
Noul Accord prezintă, în mare parte, suprafețe netede, în special în zonele laterale, acolo unde avem o terminație ascuțită în zona geamurilor spate laterale. În standard, noul Accord vine echipat cu jante de 17 inch, dar sunt disponibile și jante mai mari, de 19 inch. Partea din spate are un design simplu, cu stopuri LED închise la culoare și unite printr-o bandă groasă.
INTERIOR ASEMĂNĂTOR CU CIVIC
Interiorul noului Accord seamănă foarte mult cu cel văzut la Civic. În dotarea standard, noul Accord vine echipat cu un instrumentar digital de 10.2 inch și cu un ecran central de 7 inch.
Sistemul multimedia conține butoane fizice pentru reglarea volumului și a frecvenței radio, precum și compatibilitate cu Apple CarPlay și Android Auto. Tot aici avem două porturi USB-C, alături de alte două porturi suplimentare pentru pasagerii din spate.Opțional, poate fi montat și un ecran central de 12.3 inch. La fel ca sistemul multimedia standard, și acesta este compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto și prezintă o interfață grafică mai simplă pentru o navigare mai rapidă și ușoară.
Imediat sub ecran există și o zonă de încărcare wireless pentru smartphone, iar liniile de echipare superioare oferă și un heads-up display de 6 inch.
Indiferent de linia de echipare, toate sistemele vor primi actualizări regulate over-the-air.
DOUĂ MOTORIZĂRI: CLASIC ȘI HIBRID
Noua generație Accord este disponibilă cu două motorizări. Pentru început, avem un motor convențional pe benzină, de 1.5 litri, turbo și cu tehnologie VTEC. Acesta dezvoltă 192 de cai putere și 260 Nm și este cuplat exclusiv la o cutie de viteze CVT.
A doua motorizare este una hibridă în ciclul Atkinson. Acest propulsor de 2.0 litri dezvoltă 204 cai putere și 335 de Nm. Deocamdată, Honda nu a dezvăluit informații despre timpii de accelerație și viteza maximă.
La final, noul model primește o serie de îmbunătățiri pe părțile de siguranță și sisteme de asistență. Aici putem aminti de airbag-uri pentru genunchi și pentru pasagerii din spate în echiparea standard, o premieră pentru Honda. De asemenea, Accord vine echipat cu o cameră video cu o rază de vedere de 90 de grade, precum și cu un radar cu o rază ce acoperă 120 de grade.
Printre alte sisteme de asistență, amintim de: cruise control adaptiv, monitorizare și informare unghi mort, asistent pentru ambuteiaje, asistent pentru păstrarea benzii, recunoașterea semnelor de circulație, frânare automată la viteze mici și funcție de deplasare automată la viteze mici.
Noua generație Honda Accord este disponibilă doar pentru piața din America de Nord. Constructorul nipon nu a dezvăluit, până acum, prețul de pornire al noii berline de clasă medie.
via Honda
continua sa dai ca surdu-n tobe ca o faci bine.
Oricum , daca iti place masina, in curand vei avea posibilitatea sa o importi din State
Apropo, frumoasa masina.
Sper liftback
Motivul: caroseria tip sedan, desi eleganta am putea zice, nu este competitiva la practicalitate cu alte tipuri de caroserii, are amprenta la sol mult prea mare pentru cat spatiu interior si modularitate poate oferi.
Nici in America sedanului nu ii mai merge asa bine ca odinioara, vanzarile au scazut dramatic, dar in Europa este definitiv mort, s-a renuntat pana si la icoana facatoare de minuni pe numele Passat sedan, cine ar fi crezut vreodata asa ceva, atata suferinta pricinuita romanilor.
dar este pentru cei aşa numiţi "săraci" în SUA, care sunt peste media din Europa
In rest la confort, fiabilitate si calitate nu am vreo indoiala ca Honda va mentine standardul binecunoscut.
Nici asta nu se vinde in Europa? E suv, e exact ce vor toti europenii - SUV
Si da, americanii vor tehnologie veche, de-aia au motoare mari pe masini fiindca ei nu pun botul la vrajeala cu poluarea.