Conceptul este echipat cu motorizarea folosită în Moto GP de RC213V, motocicleta de curse a celor de la Honda. Motorul cu patru cilindri în V, de 999 centimetri cubi, livrează peste 215 CP la 13.000 rpm și 118 Nm la 10.500 rpm și este cuplat unei transmisii cu două ambreiaje care are șase trepte. Datorită masei reduse, de numai 405 kilograme, Project 2&4 ar trebui să asigure performanțe impresionante, apropiate de cele ale unei motociclete sport de stradă.
Peste 80 de designeri Honda au participat la concursul in-house derulat la nivel global, iar Project 2&4 este câștigătorul inițiativei de inspirare a creativității în design, numită ”Team Honda”. Concursul din acest an nu a fost singurul derulate de Honda, acest tip de provocare internă fiind un eveniment anual, pe care îl derulează, în diferite forme, și ceilalți producători de automobile. Scopul acestor proiecte este atât evaluarea răspunsului publicului la noi propuneri de design, cât și exersarea creativității designerilor, iar liniile rezultate ajung adesea pe modele de serie, chiar dacă nu tot timpul pe o mașină sau motocicletă inspirată direct din exponat.Via Honda
ariel atom are motor de type R cu compresor mecanic , daca nu luam in considerare varianta V8 . varianta nomad are un 2.4 , tot de la honda , tot cu compresor ( desi s-ar putea sa ma insel la varianta supraalimentarii )
caterham are majoritatea motoarelor de la ford, incepand cu 1.6 aspirat , terminand cu 2.0 aspirat sau turbo , si un 2.3 aspirat modificat de cosworth.
si daca cineva isi spune parerea care e diferita de a ta, nu trebuie sa il ironizezi, caci asta arata lipsa de caracter si o personalitate lipsa.
ei bine, ASTA a fost comentariu aiurea