Au trecut peste două decenii de la lansarea ultimului Prelude, dar compania a început să pregătească terenul pentru revenirea sa odată cu prezentarea unei versiuni concept anul trecut. Acum, un model hibrid Prelude este programat să ajungă pe piața din SUA în 2025, iar în Europa va ajunge în anul 2026.
De asemenea, această lansare va marca debutul sistemului Honda S+ Shift. Honda spune că noul sistem va simula sunetul și senzația schimburilor unei transmisii automate foarte rapidă.
Sistemul hibrid al celor de la Honda include, de mai multe generații, două motoare care funcționează împreună cu motorul cu combustie internă. Un motor electric acționează ca un generator, producând electricitate pentru baterie și propulsie, în timp ce celălalt este un motor de tracțiune care propulsează vehiculul și recuperează energie la frânare.
Detalii suplimentare despre revenirea modelului Prelude nu au fost încă dezvăluite.
Chiar dacă Prelude nu este un model complet electric, compania japoneză afirmă că este în continuare dedicată atingerii neutralității carbonului până în 2050, ceea ce include vânzări 100% de vehicule electrice până în 2040.
Modelele hibride reprezintă în prezent peste 50% din vânzările Accord și CR-V, iar noul Civic hibrid este așteptat să ajungă să reprezinte aproximativ 40% din vânzările modelului Civic.
Vânzările cumulate ale vehiculelor electrificate Honda au depășit un milion de unități.Între timp, modelul complet electric Honda Prologue se bucură deja de vânzări bune de la lansarea sa în SUA la începutul acestui an. Compania intenționează să dezvăluie un model Honda Zero gata de producție la CES anul viitor.
via Honda
Ce bagi în hibridă ?? Benzină, numai benzină. Zero energie electrică. Nu e nici măcar un PHEV.
CONCLUZIA: o maşină termică declarată "electrificată" ca să pară verde dar e poluantă toată ziua.
Prosteală pe faţă.
Pomul meu de crăciun e mai electrificat decât hibrida asta simplă şi uzată moral.
Catelusii propagandisti si a lor "poluare" simtita numai de catre prostime.
NU INTELEGETI SUPERPOLUAREA LA FABRICAREA BATERIILOR SI DE ACEEA MAJORITATEA BATERIILOR SE FABRICA IN CHINA DEOARECE EI NU AU NORME SI POT POLUA CAT VOR.
ALTA SUPRAPOLUARE CU RECICLAREA A MILIOANE DE BATERII.
NICI PANA ACUMA NU STIU CE VOR FACE CU ELE.
FRANCEZII CU BATERIILE UZATE DE PE ELECTRICELE LOR INCEARCA SA ASIGURE LUMINA STRADALA IN COLONIILE LOR.
ASA CA NU VA MAI C..... ATATA CU MASINILE ELECTRICE CA SUNT MAI POLUANTE CA CEL MAI POLUANT DISEL NEMTESC.
SOLUTIA ESTE PROTEJAREA MARILOR ORASE PRIN INTERZICEREA CIRCULATIEI MASINILOR IN ANUMITE ZONE SI UN SISTEM DE MIJLOACE DE TRANSPORT TROLEE TRANVAIE METROU BINE PUS LA PUCT SI EFICIENTE.
INTERZICEREA SI CASAREA DE CATRE STATE A MASINILOR CU NORME DE POLUARE MAI MICI CU TREI TREPTE DECAT CEA ACTUALA EXEMPLU ACUMA AVEM EURO6 CONCLUZIA NON EURO EURO 1 EURO 2 SI EURO 3 SCOASE DIN CIRCULATIE CONTRA UNEI SUME DE BANI PLATITA DE STAT.
DACA VREI SA O TII CA MASINA DE COLECTIE PLATESTI UN IMPOZIT ANUAL DE 3 4 SAU 5 MII DE EURO.
SIMPLU SI EFICIENT
VA LAS SA SI GANDITI NU NUMAI SA VORBITI