Honda va continua limbajul de design concentrat pe spiritul practic al modelelor din ofertă, titrează britanicii de la Autocar în urma unui interviu cu COO-ul mărcii, Tetsuo Iwamura. Declaraţia oficialului nipon, şeful departamentului de operaţiuni al Honda, a venit după ce constructorul nipon a lansat două modele sport, NSX şi Civic Type R, cu un design ieşit în evidenţă. Acestea au sugerat posibilitatea revenirii la un design mai ascuţit şi mai sportiv pentru viitoarele modele, dar oficialul Honda a infirmat această posiblitate, motivând concentrarea pe aspectele practice ale autovehiculelor în defavoarea esteticii.
După cum explică şi oficialul Honda, liniile de design ale mărcii sunt concentrate pe tendinţele din industrie şi îmbinarea cerinţelor clienţilor. Designerii se concentrează să realizeze modele care să ofere o vizibilitate cât mai bună pentru fiecare ocupant al vehiculului, cât mai mult spaţiu pentru fiecare pasager şi colaborează cu inginerii pentru a proiecta motorizări care să ocupe cât mai puţin spaţiu. Din acest punct de vedere, Honda merge împotriva curentului din industrie, care urmează o direcţie considerată extremă de japonezi: linii puternice, ”ascuţite” şi un design care să fie cât mai dinamic.
Design-ul Honda îşi va păstra direcţia urmărind principiile menţionate mai sus, declară Tetsuo Iwamura. Afirmaţiile sale sunt întărite de faptul că respectivele modele ale mărcii nipone sunt în continuare populare între clienţi, în timp ce criticii design-ului exterior al mărcii japoneze continuă exprimarea nemulţumirilor privind acesta. Pe de altă parte, Toyota, producătorul auto numărul unu în lume şi cel mai de succes constructor auto din Japonia, a urmat aceeaşi tendinţă de design, cea a formelor ascuţite şi a liniilor puternice, aplicată într-o manieră care să îmbine şi filozofia de marcă, fără ca vânzările sale să remarce un declin.Via Autocar
Deasemenea imi aduc aminte ca era cineva aici pe site care lauda tratamentul supapelor la motoarele honda, si cat de bine rezista la tunning-uri de performanta, fara nici o modificare. Sunt curios cam ce ar avea de zis despre situatia de mai sus, cand fiabilitatea trebuie sa aiba nu nume si numele ala era honda. Alta data poate m-as fi infundat de ras, dar sincer, astazi nu mi se mai pare nimic amuzant.
Cu riscul de a-l inflama pe @lano aka @mafia (et comp.) si pe preainteleptul @bbb mie mi se pare ca grila de la masina asta seamana cu mazda 6. Designul vad ca nu mai e copiat dupa Ferrari ca data trecuta. Probabil si-au dat seama ca clientii din segmentul asta prefera perlele veritabile. Iar faptul ca au amanat-o cel putin 10 ani s-o lanseze pe piata ma face sa ma gandesc ca probabil au pus bani deoparte sa acopere pierderile. Lectie invatata tot de data trecuta.
Disclaimer: honda, taiota, samd imi sunt absolut indiferente. La fel ca si parerile fanilor despre mine. Ce am scris mai sus sunt doar informatii pe care le-am prins din zbor de ici si colo fara sa sa-mi fi dat nici cea mai mica osteleala.
@mafia, nu te mai obosi. Mi-am deschis umbrela din timp pentru ca stiam c-o sa inceapa sa ploua cu c...t.
Plus ca stium cu totii ca indiferent de marca, fiabilitatea comparata cu cea de acum 10-15-20 de ani e mai slaba in prezent.
Acum fara nici o exagerare chiar exista oameni in tara asta care daca ar vedea ce a scris exemplarul pur sange zarnestenesc l-ar crede.
Astea sunt povesti de adormit copii nascocite de "mecanicii" mioritici.
VAG de la 1.9 Tdi cu cod ALH nu a mai facut nici macar 1 (unu) motor de calitate. Nici macar unul. Tot ce produc ei sunt maisni ce se folosesc 1-2 ani dupa care pleaca la vanzare la romanasi. Cumparati-le fratilor ca doar trebuie sa-i scape cineva de fierul vechi.
@RRR, colegul meu mi-a spus de motoarele in 4 si 6 cilindri, produse intre 2008 si 2010. Eu altceva n-am afirmat aici. Motorul tau din ce an este? Daca colegul meu, proprietar de honda nu stie ce vorbeste, eu nu mai am ce sa adaug.
Si inca ceva, informatia n-am auzit-o la mana a 7 a prin X si Y. Omul are masina respectiva si se pare ca nu mai este asa de incantat cum era la inceput. Atat.
http://www.hondaproblems.com/trends/excessive-oil-consumption/
Sunt si alte linkuri pentru cine e interesat.
Chestia asta a fost trecuta sub tacere....noroc de unii dintre noi care, responsabilii fiind, ne pun in tema acum cu niste probleme pe care Honda le avea in 2008 si de care se facea vorbire acum 2 ani (adica in 2013).
faza imi aduce aminte de catelu' bunicii, fericit ca a gasit un os prin gradina si prezentat drept captura zilei. Drept rasplata a primit niste crantanele adevarate, a fost dezmierdad si i s-a adresat un "Bravo!". Nu pot sa va spun cat a fost de fericit....a scapat si un mic pishu (ups!) :)
am ascultat sugestia colegului si am sapat pe net. Problemele sunt chiar mai vechi, din ...2003, adica de 10 ani si mai bine si nu s-a discutat despre asta pe AM. Mai bine mai tarziu decat niciodata.
sa pregatesc niste Chappi, deci...
https://img02.citeamstatic.pl/moi-641x350-54590.jpg?1356085507
Spune aici si despre conditiile de garantie extinsa la 8 ani fara limita de km, sau piese decontate de Honda, chiar si schimbul intregului motor. Despre asta de ce nu se vorbeste?
Spune te rog ce masuri a luat VAG cu 1.2 si 1.4 tsi la care sare distributia si la 19000 km? Cat au extins garantia?
Sa fim realisti, nu exista perfectiunea dar macar incerci sa tinzi catre ea.
Apropo, sa mai postezi poze cu tine cu ochelari de soare in masina , sa pari mai ''jmeker'' , a venit caldura, ies fetele la plimbare in fusta scurta :))). Factura la apa ti-a mai venit ? Te astept la Bucuresti la o cafea. Poate imi povestesti cum a fost la intalnirea posesorilor E39 ;) . Bafta !
Si ca o terminare : Chiar nemtii au recunoscut ca S class, seria 7 si A8 nu pot depasii recordul la vanzari pe care l-a inregistrat primele generatii LS in SUA. Sa fie asta un semn de calitate scazuta ? Nu-s prosti americanii astia oricum, daca erau cu siguranta azi erau condusi de unul asemanator ca Ponta .
Interesant ar fi un top ceva la cate masini nemtesti se vand in Japonia, nu de alta dar mai sunt puradei aici pe site carora le curg balele prea devreme.
Habar n-am de motoarele mici de la VW. Aici la mine totul incepe de la 2.0 in sus. Se prea poate sa ai dreptate, dar observ ca nu esti la fel de vehement cand vine vorba de honda.
@RRR, cu motor din generatia de dinainte de 2008 probabil ca esti ok. Indiferent, nu e nimic de ras sa ai o problema de genul asta, orice masina ai conduce.
OK, sa va mai inseninati week end-ul, o mica dedicatie :):):) Hai ca vine primavara si se face frumos afara ...
https://www.youtube.com/watch?v=lp-EO5I60KA
Si nu inteleg la ce te referi cand zici va au vrut sa ascunda din moment ce au marit perioada de garantie si au decontat inclusiv schimbul motorului.
Nu stiu despre ce perioada de garantie vorbesti, cand omul a trebuit efectiv sa-i ameninte sa accepte sa-i lucreze la masina. Daca asta e atitudinea cand ei ofera o garantie extinsa, atunci mie nu-mi trebuie asa ceva.
Asa cum spuneam, nu ma intereseaza firma asta. Am avut cu ani in urma un accord si mi-a ajuns. N-a fost rea, nici extraordinara, iar alta nu mai imi trebuie.
@ pularnestene , te-ai trezit de sub anestezia cu vodka ?
Mercedes si BMW vand mai multe masini decat Lexus in Japonia. Infiniti nu apare in top 20.
Fi fericit cu VAG-ul tau care este cel mai tare si gata.
Lasa-ne pe noi cu troacele noastre si gata,
Dupa cum am mai spus din 2007 incoace doar pe Honda am mers si nu am schimbat decat o baterie si normal un set de stergatoare, daca tu numesti asta masina proasta chiar ai o problema de mentalitate sau inca mai esti in grupa mare la gradinita si habar nu ai pe ce lume traiesti.
.
misiune indeplinita...
Spune-mi si mie unde "denigrez si inventez probleme ireale"? Eu mai degraba cred ca cineva nu vrea sa vada si sa accepte adevarul.
Pe urma spui de honda ta din 2007? Ai avut aceeasi masina in tot timpul asta? Daca da, eu nu cred ca ai schimbat doar o baterie si stergatoarele. Cauciucuri? Ulei? Filtre? Becuri? O bucsa? Un element de suspensie? Chiar nimic altceva? Ori poate n-ai pus mai mult de 20-30000 km pe ea in 8 ani.
Honda poate ar trebui pe langa filosofia de design sa mai lucreze la tractiunea integrala.
https://youtu.be/jkiv-bWbLIo
Daca aveai atat de multa cultura in domeniu, ai fi observat cu functioneaza unul dintre cele mai premiate sisteme de tractiune integrala de la Honda, acela de pe Legend. Bafta la varsat frustrari !
https://www.youtube.com/watch?v=UwL_jS6RLQw
Fi sigur, ca in toate tarile sunt imigranti, iar in Japonia s-a semnalat de foarte multe ori numarul acestora, chiar si in 2011 cand tara soarelui rasare a fst izbita de cataclism, s-a spus ca nici un roman stabilit acolo nu este in pericol. Dar aici nu-i vb numai de romani, e vb si de alte etnii/rase, chiar si de cetateni nascuti acolo cu act de identitate nipon, dar cu alte radacini rasiale.
Am accord 2007, accord 2010 si mai nou am un stream din 2001 cu 7 locuri. Inafara de consumabile si cele specificate mai sus masinile sunt exact cum au iesit din reprezentante inclusiv cea din 2001.
Stiu ca este greu de crezut asa ceva pt cineva care utilizeaza cele mai bune masini din lume.
Dupa cum am spus pune comunicatele de la VAG pt 1.2 tsi 1.4 tsi 2.0 tdi si restul motoarelor nereusite pe care le au.
Dar faza cu "japonezii nu mai fac copii" m-a rupt :))))) ...... Pai bai oligofrenule, tu crezi ca japonezii sunt toti labagii ca tine ? Copii nu se fac prin laba :))))))
@EO, bai mafia, cum se face ca am postat amandoi la 1 minut distanta si in urmatoarele 2 minute aveai 6 (sase) voturi pozitive iar eu 6 negative? Daca asta te face fericit, ... be my guest. :):):) Ha-ha-ha
Din pacate nu-si dau seama ca prin comentariile lor absurde, devin mai cocalari decat orice sofer de VW.
Probleme cu motoare japoneze sunt destule si la Toyota, tot ce trebuie sa faceti e sa intrebati posesorii, in special cei care detin flote, ca aia nu vin pe Automarket sa-si scrie frustrarile, ca au lucruri mai bune de facut, cum ar fi sa munceasca si sa faca un ban.
Motoare schimbate sau segmentate sub 50,000 de km, e clar un indiciu al fiabilitatii japoneze. E plin netu de articole despre recall-uri oficiale, comunicate facute chiar de Honda sau Toyota, dar nu frate, vine cate unu din Cuca Macaii sa ne spuna el cum sta de fapt:
"nu frate, ca de fapt n-au probleme japonezii, se prefac numa ca sa-i induca in eroare pe nemti".
Vine un om ca Zarnesteanu, pe care eu nu-l cunosc, dar e clar ca are mai multe tigle pe acoperis decat majoritatea care scriu aici, omu isi scrie doar opinia, argumentata corect si frumos si GATA frate ! mucosii s-au trezit din autosatisfacerea in fata unei poze cu Type-R si uite asa, neterminati si frustrati, au sarit la gatu lui Zarnesteanu de 50 de posturi incoace, ei atata stiu, atata pot.
Puteti sa radeti voi cat vrei de BMW E39, adevarul e ca considerata inca cel mai bun sedan al tuturor timpurilor si multi pesti o sa mai braconeze japonezii pana cand o Toyota sau Honda o sa ajunga la nivelul acelui model si daca iei un Accord nou, ultimul model si-l pui langa un E39 din 2000, o sa te simti ca in Dacia Logan pe langa un C Klasse.
Sigur ca nu va convine cand spun asta, dar nu-mi pasa. Stiti de ce?
Pentru ca vorbiti din visele voastre noapte cu japoneze, pentru ca in realitate n-aveti nici E39 si nici o japoneza.
Si asta mi se pare cea mai tare chestie, majoritatea fanilor asiaticelor, conduc orice altceva decat japoneze, dar tot ei iti dau in cap la orice ora daca zici ceva rau de ele.
Si acuma intr-un ton mai serios, vreau sa spun ca exista un om foarte bolnav pe site-ul asta, care strica toata comunitatea si atmosfera de aici.
Cum frate sa stii chestia asta si sa vii toata ziua pe AM sa ne spui noua ca Lexus e "taticul limuzinelor" si au piese taiate pe calculator si tehnologie NASA si alte baliverne de 2 bani ? Mie mi-ar crapa obrazu de rusine si as tacea dracu din gura !
http://www.autocar.co.uk/blogs/new-cars/used-hondas-no-brainer-purchase
in cap mai mult decat de obicei :):):) Stiu, nu mai conteaza ...
@LEE, vad ca folosesti pluralul. Sa intelegem ca esti de la reprezentanta honda din Romania? Mi-e greu sa cred ca ti-a scapat asta din greseala. Stii, macar Alex Seremet are bunul simt sa puna (BMW) in paranteza dupa nume cand posteaza pe Automarket.ro. N-ar trebui sa pui si tu ceva acolo intr-o paranteza? Da-mi voie sa ghicesc. E mai convenabil sa injuri pe-aici din spatele anonimatului :)
@mafia, a descoperit ca poate ascunde comentariile si isi poate da voturi pozitive la fel cum un puber si-a descoperit instrumentul si abuzeaza de el pana la epuizare. Nici vorba sa-si realizeze ca sunt si femei pe lumea asta iar chestia aia cu care se juca pana mai ieri in nisip are scopuri mai inalte decat niste spasme misère in penumbra de unul singur. Ce sa mai vorbim de-o relatie, o familie, responsabilitati. Hai baiatu', mai baga niste orgasme si ascunde-l si pe asta :):):):) De fapt, nu stiu la ce-mi mai pierd timpul cu subiectul asta.
Mai era cineva care se autointitula "BMW" atunci cand posta un comentariu. Era exact acelasi lucru si in cazul lui.
Dar vedeti voi, ca sa-ti dai seama de lucrurile astea trebuie sa ti se invarta niste rotite in cap. Nu poti sa-i explici prostului ca e prost... pur si simplu este imposibil.
Si revenind la subiect, in acest moment singurii din Japonia pe care ii apreciez si imi plac sunt cei de la Mazda si Honda. mazda a crescut in ultimii ani, mai ales de cand nu mai apartine de Ford. Defapt, cred ca toate marcile care au apartinut de Ford o duc mai bine de cand nu mai apartin de americani.
Cat despre fiabilitatea masinilor japoneze, da, personal cred ca inca este peste cea a masinilor nemtesti... si cam atat. Daca pui o Corolla langa un Golf si o iei la "puricat" e cam nasol pentru japonezi. Asta vede un simplu client si de-asta VW a crescut f mult in ultimii ani - cheia se numeste "calitate perceptibila, palpabila".
Eu am un VW din 2007,am grija de masina si chiar nu am avut nici o problema cu ea. Am peste 50000 de km rulati. Singura chestie care a picat pana acum a fost un pivot la 65000 de km. Unii spun ca Toyota Corolla este mai fiabila. Asa o fi. Dar cu siguranta nu este la fel de confortabila, conforul nu e la fel de bun, tinuta de drum nu e la fel de buna, insonorizarea nu este la fel de buna. Orice ar spune unii, cel mai mare atu al japonezilor este fiabilitatea... si cam atat (si acela cu dus si intors).
Am si o masina japoneza mai putin rulata si mai noua cu un an. In cei 5500 de km pe care i-am parcurs nu am avut nici o problema si merge ca in prima zi. Dar nu se compara cu Beetle-ul oricum o dai, chit ca Beetle-ul (cel putin teoretic) nu e la fel de fiabil. Singurul avantaj al Coltului e spatiul interior si consumul mai mic. Atat. dar nu pot sa critic Beetle-ul pestru asta pentru ca a fost TOTAL gandit inca din faza de proiect... prin '98.
Oricum este penibil si absurd sa critici si sa jignesti diferite marci si diferite masini indiferent al care marci esti fan. Parerea mea este toate masinile au avantaje si dezavantaje si fiecare "iti poate spune povestea ei, ce vrea si de ce exista". Dar chestia asta o poate intelege si asculta DOAR cine este cu adevarat pasionat de acest domeniu. Asta face deosebirea dintre adevaratii pasionati de masini si cei care se cred pasionati.
PS: oare nu exista nici un moderator pe-aici?
personal am lucrat la un dealer honda ... in 2003 ...
atunci aveau un model dupa care tinerii se dadeau in vint : Prelude ... motor de 2,2L ... la 80.000 km era praf ... am vorbit cu mecanicii ... vazusem o cutie mare de lemn in atelier si i-am intrebat ce-i acolo ... mi-au zis ca era un motor nou de Prelude. ca la 80.000 km consuma 1 L ulei la 1000 km ... asa ca ... i-au schimbat omului motorul.
de asemenea, am avut alt amic cu honda accord, cu motor de 2,2L de prin anii 90 ... si aia avea spre 300.000 km si in 5000 km raminea fara ulei ... tipul nu-i mai schimba uleiul, doar adauga ... "uleiul e ieftin" zicea el ... si dup-aia tot honda si-a luat.
am avut si eu un model accord, 1999, motor de 2,3 L ... 150 cp ... la 4.000 km lua cam 0,5 L ulei ...
frate-meu si-a luat una noua (accord 2013) si la reprezentanta i-au spus ca "motoarele de honda sint consacrate ca fiind consumatoare de ulei " !!! deci in reprezentante se stie !
garantia extinsa despre care se face referire este pt. motoarele de 1.800 cmc, de pe civic (din 2006 incoace).
in america de nord, motoarele de pe civic au trecut de-a lungul vremii de la 1.600 cmc, la 1.700 cmc, apoi la 1.800 cmc.
ei bine si cele de 1.700 cmc erau consumatoare de ulei (o stiu de la frate-meu care inainte avusese un civic si-i lua cam 1L de ulei / 3.500 km). generatia dinainte, de 1.600 cmc erau f. reusite ... am prieten ce are una de prin 1998, cu vreo 300.000 km pe ea si e ok, nu ia ulei ...
dar sa revin ... garantia ... au dat-o pt ca noile motoare de 1.8L au avut cazuri ca au crapat !!!
acolo nu a fost vorba de consum de ulei: a crapat blocul motor ! de aia au decis sa acorde garantie pe motor mai mare ...
parerile despre honda sint impartite ... bune si mai putin bune.
oricum proprietarul de honda are cu totul alte prioritati ca cel de masini germane sau americane !
greu e sa-i faci sa-si schimbe parerile ... asa ca ... fiecare cu "piticii" lui ...
nu-s pentru honda, dar nici contra ... am avut una si mi-a fost de ajuns !
in ce priveste "filozofia" lor de design ... e pt mine neconcludenta.
posesorii de honda nu le cumpara pt asta ... ci pt alte calitati ...
la fel cum cei de masini europene sau americane prefera alte marci pt alte atuuri ...
cum am spus mai devreme, fiecare cu "piticii" lui ...