Honda NSX de serie va fi lansat în ianuarie la Detroit

de Bogdan Mirică
Marti, 23.10.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Honda a decis să dezvăluie versiunea de serie a conceptului NSX în cadrul Salonului Auto de la Detroit., din luna ianuarie. Supercarul va avea un ansamblu de propulsie hibrid.

Salonul Auto de la Sao Paolo a servit şi ca moment prielnic pentru o serie de anunţuri importante privind viitoarele modele ce vor debuta pe piaţa de profil. Într-un interviu acordat publicaţiei britanice AutoExpress, oficialii Honda au confirmat intenţia brandului de a lansa versiunea de serie a conceptului NSX în cadrul Salonului Auto de la Detroit, programat în luna ianuarie a anului viitor.

Un oficial al producătorului nipon a declarat că prototipul viitorului NSX se pregăteşte să lase loc versiunii de producţie după ce va termina cu Salonul de la Sao Paolo şi după ce va mai fi expus pentru ultima dată în cadrul Salonului de la Tokyo, în luna noiembrie.

Aceeaşi sursă a declarat că modelul de serie, urmaşul demn să continue legenda numelui NSX, va adopta un design de serie identic cu cel al conceptului. O veste îmbucurătoare pentru toţi fanii brandului care au apreciat liniile prototipului. Despre motorizarea de serie nu se cunosc încă detalii oficiale

Mai multe surse susţin însă că sub caroserie s-ar putea ascunde un motor central V6 de 3.5 litri, conectat la două motoare electrice şi la o tracţiune integrală.

Acest ansamblu ar urma să creeze sistemul hibrid SH-AWD, sistem pe care Honda l-a anunţat cu ceva timp în urmă, atunci când marca producţia primului milion de vehicule electrice. Ansamblul hibrid ar urma să livreze 400 de cai putere.

via egmcartech

Comentarii (2)

  • BaditzaEx
    ooofff singura japoneza, scoasa in afara de mazda 6 dupa care tanjesc enorm de mult dk mi-as putea permite un supercar asta as alege sau un Camaro ZL1
    6 5
  • Bine ca nu au mai mers pe varianta initiala V10 cu motor in fata, si au ales sa tina totusi la traditie - motor central, V6 de turatie, sasiu usor. Pacat ca nu mai are aportul unui pilot exceptional precum Ayrton Senna, asa cum a beneficiat generatia trecuta.
    6 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru