Când toată lumea se pregătea de o nouă ediţie a Salonului Auto de la Paris, Honda face publice planurile sale de dezvoltare pentru următorii trei ani.
Takanobu Ito, preşedintele executiv al constructorului japonez, a ţinut o conferinţă de presă oficială, în care a anunţat noi modele, aşteptate deja cu sufletul la gură de fanii mărcii.
Noul Civic Type R
Cea mai importantă veste este că vom vedea în 2015 şi un Civic Type R, continuator al tradiţiei de performanţă în segmentul compact. Modelul va fi dezvoltat exclusiv pe varianta europeană a modelului şi va fi axat pe cerinţele publicului de pe Bătrânul Continent.
Mai mult decât atât, Takanobu Ito a ridicat aşteptările fanilor atunci când a declarat că ”dezvoltarea noului Civic Type R se face cu scopul de a obţine cea mai rapidă maşină cu tracţiune faţă pe circuitul de la Nurburgring”. Evident sau nu, japonezii vor să fure astfel coroana lui Renault Megane, etalonul segmentului şi deţinătorul recordului.
Honda Jazz crossover
Honda priveşte viitorul şi cu planuri de expansiune.
Constructorul japonez vrea să dezvăluie publicului o nouă generaţie a micului Jazz chiar de anul viitor, pentru a contracara avântul celorlalţi constructori în segmentul mic. La doi ani după ce vom face cunoştinţă cu noua generaţie a modelului de clasă A, Honda ne va propune însă un derivat 4x4. Mai exact, asiaticii vor să dezvolte un crossover de segment mic, care să crească profitul operaţional cu aproximativ 39 de milioane de euro până în 2017. El va fi construit la o nouă uzină din Mexic, gata să devină operaţională în 2014.Posibil urmaş al vechiului Honda S2000
Honda nu va abandona nici ideea unui model cabrio cu două locuri, posibil înlocuitor pentru vechiul S2000. Însuşi Ito a declarat că: ”Pe lângă viitorul NSX, noua generaţie a supercarului legendar, Honda va lansa şi o maşină decapotabilă cu o dinamică puternică, ce va ajunge pe piaţa din Japonia în 2014.”
Hibridul cu cel mai mic consum din lume
Planurile ecologice ale constructorului japonez nu vor fi abandonate.
Un vehicule electric cu pile de combustibil în Europa, SUA şi japonia începând cu 2015. Până atunci însă, vom asista la o nouă generaţie a sistemului hibrid actual, sistem ce îşi propune să atingă cel mai mic consum pentru acest gen de propulsie.
Comentarii (2)