Esential
200.000 | unitati vor reprezenta productia anuala a viitorului model hibrid care urmeaza sa fie lansat de Honda in aprilie 2009. |
200.000 | unitati vor reprezenta productia anuala a viitorului model hibrid care urmeaza sa fie lansat de Honda in aprilie 2009. |
Honda planuieste sa lanseze pana in aprilie 2009 un nou model hibrid. Este vorba de un model cu cinci usi si cinci locuri care va beneficia doar de propulsie hibrida. Noul hibrid Honda va intra in concurenta directa cu Toyota Prius, cel mai bine vandut hibrid din lume.
De asemenea, oficialii Honda au anuntat ca noul hibrid va avea un pret mai mic decat rivalul produs de Toyota si va fi construit global in aproximativ 200.000 de exemplare anual, dintre care jumatate ar urma sa fie comercializate in SUA. Pentra a va contura o idee mai exacta, Honda Civic hibrid are un pret de baza in SUA de 22.600 de dolari americani, iar Toyota Prius costa 21.500 de dolari, preturile neincluzand consturile de transport.
Honda a mai anuntat prin Dick Colliver, vicepresedintele diviziei americane si veteran in de 45 ani in industria auto dintre care ultimii 15 la compania japoneza, ca nu intentioneaza sa asambleze modele hibride pe teritoriul Statelor Unite, nici macar versiunea hibrida a lui Honda Civic Sedan.
Cu toate acestea, Civic este pe locul trei in topul celor mai bine vandute masini pe piata americana, dupa Toyota Camry si Honda Accord, fiind comercializate 234.086 de unitati pana in luna iulie. Noul hatchback hibrid va avea dimensiuni mai mici decat actuala generatie Civic, precum si o greutate redusa.
Colliver a afirmat ca un model precum Prius, care exista doar in versiunea hibrida, este mult mai atractiv pentru clientii sai fata de versiunea hibrida a unui model deja existent, cum este cazul Honda Civic. Divizia americana a celor de la Honda este singurul producator ale carui vanzari au crescut in iulie, inregistrand un plus de 3.2% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
"Pentru consumatorii, care sunt interesati de economia de carburant si de protectia mediului inconjurator, este mai importanta detinerea unui produs individual specific. Eficienta consumului de carburant este una din valorile prioritare ale companiei. Automobilele mici si eficiente nu sunt o strategie pe termen scurt pentru Honda.
Acestea fac parte din ideologia fundamentala a companiei inca de la debutul din 1970 in industria auto", a declarat Dick Colliver.Via | Automotive News
Comentarii (0)