Noua generaţie a modelului vine cu prima schimbare dramatică în gama de subcompacte de la Honda. De la design, care ar putea diferit în cazul modelului destinat pieţei europene, până la interior, care preia numeroase trăsături de la a opta şi a noua generaţie a lui Civic, noul Jazz promite să "zguduie lumea" subcompactelor.
Honda Jazz va avea o nouă suspensie spate, cu bară de torsiune în formă de H şi cu bare anti-ruliu revizuite păentru puntea faţă. În plus, direcţia va avea un comportament mai natural, iar unghiurile roţilor au fost şi ele schimbate pentru o ţinută de drum cât mai bună."Am vrut să facem un model care să fie mai puternic în raport cu competiţia la nivel internaţional. Pentru a realiza acest lucru, am comparat noul Fit cu Volkswagen Polo. Din momentul în care te aşezi într-un Polo, observi cât de joasă este poziţia la volan, ceea ce îţi inspiră încredere. Apoi, observi cât de jos este centrul său de greutate şi cât de stabil este, ceea ce îţi aduce şi mai multă încredere. Pentru a obţine rezultate cât mai bune, am testat prototipul nostru pe autostrăzile din Germania", a explicat Terumasa Kotada, inginer senior responsabil cu manevrabilitatea şi calitatea suspensiei noului Honda Jazz/Fit, într-un interviu acordat americanilor de la Motor Trend.
Lansarea noului Fit/Jazz va avea loc la Salonul Auto de la Tokyo, programat pentru luna noiembrie. Prima generaţie a modelului a debutat în 2001, iar a doua generaţie a fost lansată şase ani mai târziu, în 2006. În prezent, Honda îl produce pe Jazz/Fit în zece fabrici, localizate în opt ţări. Modelul a fost comercializat în peste patru milioane de unităţi.Via CarAdvice | MotorTrend | Worldcarfans
Si la capitolul design parca merg in panta descendenta
De fapt acum m-am prins. Rotile mici au rolul de a intoarce chiar si pe loc. De asemenea te ajuta sa mergi perfect in jurul rondurilor de flori si arbustii ornamentali, fara sa faci 2-3 manevre si sa strici pattern-ul ierbii.
putintica rabdare !!!
cu alte cuvinte au desfacut un polo si l-au "studiat" (a citi : copiat), apoi au scos si ei fit/jazz ... si mai vin pe piata sa se bata cu pumnu'n piept ...
pai daca-s asa de grozavi de ce nu fac ei ceva original, fara sa copieze ?
se pricep si ei la ceva ... dar totusi, nu mai sintem la debutul erei auto cind erau habarnisti (vorba unui amic din germania ce zicea ca pe cind bmw avea motociclete cu ax cardanic, japii inca se taiau cu sabiile de samurai !) ... acum ei spun ca au in spate zeci de ani de experienta ! si chiar si acum copiaza fara rusine ... strigator la cer !
apoi te intrebi daca sa le cumperi produsele, privind pe cei in drept de rezultatele muncii lor !!!
pe de alta parte ... preturile la fit sfideaza cel mai elementar bun simt. te uiti doar in curtea lor si vezi ca un civic e cu doar vreo mie de dolari mai scump decit cutia asta !!! asa face si toyota cu yaris/corolla ... pe mine nu ma vor avea curind client ! mai bine un hyundai care vine cu un aspect mai fain si materiale mai bune la interior la un pret si la o finantare mult-mult mai avantajoase decit honda/toyota ... daca e sa luam ceva din zona asiatica ... de nu, de esti in europa ia o europeana, de esti in america ia o americana ...
drumuri bune s-aveti ... da bagati la cap, cind vedeti declaratii de acest gen ! e doar o sugestie ...