Honda isi schimba presedintele
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Schimbari la nivel inalt la Honda. presedintele companiei nipone, Takeo Fukui (64 de ani), ii lasa locul lui Takanobu Ito (55 de ani - foto). Modificarea va fi efectiva incepand cu 1 iunie 2009.
Schimbarea are loc intr-un moment extrem de sensibil pentru Honda in special si pentru industria auto in general. Vestea buna este reprezentata de faptul ca Takanobu Ito va fi promovat in functie din postura de director al biroului de Cercetare si Dezvoltare, locul in care are loc procesarea "formulelor" care vor aduce succesul din viitorul apropiat. Ito are, astfel, cunostintele si pregatirea necesare pentru a face fata noului sau rol.
"Honda este, in centrul sau, o companie interesanta, in cadrul careia clientii cumpara masini cu aceeasi placere pe care o avem si noi atunci cand le construim. Scopul meu este acela de readuce Honda la acel nivel de interes care s-a pierdut undeva pe drum", a spus presedintele numit.
Takeo Fukui va primi un rol de consilier in cadrul Consiliului de Administratie Honda in urma schimbarii de pozitii.
"47% dintre sentimentele mele se refera la faptul ca a fost o mare onoare pentru mine sa fiu presedintele unei astfel de companii. Celelalte 53 de procente vizeaza insa imposibilitatea de a continua in conditiile actuale foarte dificile ale pietei. Nu mai tin minte cand am zambit ultima data", a spus Fukui dupa anuntul oficial facut de Honda.via | BBC
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Honda in Romania
-
Honda Civic Preţ: 17.500 - 39.522 €
-
Honda Civic Sedan Preţ: n/a - 27.500 €
-
Honda CR-V Preţ: n/a - 38.250 €
-
Honda CR-V Hybrid Preţ: 34.000 - 43.000 €
-
Honda HR-V Preţ: 21.440 - 25.188 €
-
Honda Jazz (2014-2017) Preţ: 14.988 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Imi place ce spune ITO: < Scopul meu este acela de readuce Honda la acel nivel de interes care s-a pierdut undeva pe drum >!
Asteptam vesti bune, in viitorul apropiat!
Acest om a distrus ultimele ramasite de sportivitate Honda si a adus compania pe pierdere pt prima data in istorie, cred. Politica lui de modele a fost una dintre cele mai deficitare, concentrandu-se pe proiecte inutile si megalomanice gen urmasul lui NSX si uitand de adevarata valoare a Honda, aceea de a produce masini fiabile, performante si putin poluante la preturi extrem de atragatoare. Acest om a mers numai pe imaginea emotionala a masinilor, inlaturand substanta din Honda. Nu a mai dat unda verde la nici un proiect avansat din punct de vedere tehnic, cautand doar sa transforme Honda intr-o banda rulanta de facut masini de masa, o "toyotiazare" a ei, o politica care in trecut s-a mai dovedit a fi total neinspirata pt Honda
Sper ca noul sef va face o treaba mai buna. De fapt, sunt sigur.