Honda: "Insight nu seamana deloc cu Prius!"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Atunci cand a debutat pe piata mondiala, Honda Insight a fost privita cu scepticism de specialistii auto si criticata pentru faptul ca imprumuta din liniile de design ale modelului rival Toyota Prius. Treptat criticile s-au amplificat pana in punctul in care Honda a fost acuzata de plagiat.
Similaritatile de design au fost comentate recent de Nobuki Ebisawa, director general al centrului de cercetare si dezvoltare Honda, care a afirmat: "Noi credem ca produsul nostru nu seamana absolut deloc cu Prius. Ar putea exista o serie de linii comune la nivelul acoperisului, dar modelele sunt clar diferite."
Ebisawa a sustinut ca Insight pastreaza o filosofie de design Honda, putand fi comparata cu modelele pe pile de combustibil, CRX si Clarity. Oficialul japonez a sustinut faptul ca imbunatatirea coeficientului aerodinamic si instalarea trenului de rulare electric-benzina poate crea similaritati de design, dar a adaugat ca pentru nasterea noului Insight, cei care au trasat liniile exterioare au folosit ca sursa de inspiratie filosofia DNA.
In luna iulie, Toyota si Honda si-au disputat intens suprematia pe piata japoneza a modelelor hibride, publicul nipon alegand 27.712 unitati Prius si doar 10.210 unitati Insight.
via | 4wheelsnews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
PS
Vezi bine prin ochelarii aia?
@noname00 are dreptate intr-o anumita proportie. E clar ca nu aceasta este linia cea mai aerodinamica pentru o masina (cu 5 locuri). Dar obtine maximum in conditiile date...adica, este compromisul optim. Nu e singurul domeniu in care asemanarile sunt date de legile fizicii, vezi avioanele (Tupolev 144, Concorde) si, mai mult, cele doua navete spatiale (Endeavour-ul american si Buran-ul rusesc)
@gigel a avut bunul simt sa se intereseze si sa-ti de-a mura'n gura informatia necesara. Lucru pe care, inainte sa da-i cu bata'n balta, il puteai face chiar tu.
< http://www.carbodydesign.com/archive/2008/09/07-honda-insight-preview/Honda-Insight-lg.jpg >
iar in 1997, primul PRIUS era sedan :)
< http://www.modernracer.com/memfeatures/historyofthehybrid/toyotaprius20001.jpg >
ha ha ha..............e greu sa cauti cu GOOGLE IMAGINI !!!
off...........
care e faza?
Are dreptate ca doar Honda Civic si restilizatul Type R sunt foarte naspa inspiratie 0 pe langa un Golf de-a dreptul specatculos:)))))....O Mazda 6 cu niste linii extraordinare pe langa un Seria 3 care a primit vreo 2-3 facelifturi pt ca oamenilor nu le placea cum arata(nu vb despre cefele groase care cumpara BMW pt sigla si isi impun singurul neuron treaz sa spuna ca seria 3 e o masina frumoasa)...o Mazda RX-8 este chiar naspa.......un nissan GT-R cu niste linii simpliste....o acura....un infiniti.....un lexus.....Stiu ca sunteti obsedati de masini nemtesti si bla bla bla....dar lasati-o mai moale.....ca daca va ganditi bine orice masina nemteasca are un rival japonez/britanic mult mai bun....din f multe puncte de vedere:D