Honda inchide unul dintre birourile sale de design din Europa
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Japonezii de la Honda vor inchide departamentul de design din Europa care face parte din centrul lor de cercetare si dezvoltare din Offenbach. Studioul de design al japonezilor este localizat in apropierea orasului Frankfurt si are o suprafata de 3.000 metri patrati, care sunt impartiti pe doua etaje. Centrul functioneaza din anul 1992 si este responsabil pentru design-ul motocicletelor si al automobilelor Honda.
Desi Honda va inchide biroul sau de design, centrul de dezvoltare din Offenbach va fi operational in continuare, iar o parte din atributiile de design ale acestui centru vor fi trimise centrului studioului din Milano. Studioul Honda din Milano are o suprafata de numai 200 de metri patrati (echivalentul a patru apartamente medii) si se va ocupa cu proiectarea motocicletelor Honda.
Inchiderea acestui studio de design este doar una dintre masurile drastice pe care le-a luat Honda in ultima perioada pentru a reduce costurile. Printre acestea putem enumera – neprezentarea la numeroase saloane auto, vanzarea echipei sale de Formula 1, inchiderea temporara a unor fabrici si concedieri in randul conducerii.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Honda in Romania
-
Honda Civic Preţ: 17.500 - 39.522 €
-
Honda Civic Sedan Preţ: n/a - 27.500 €
-
Honda CR-V Preţ: n/a - 38.250 €
-
Honda CR-V Hybrid Preţ: 34.000 - 43.000 €
-
Honda HR-V Preţ: 21.440 - 25.188 €
-
Honda Jazz (2014-2017) Preţ: 14.988 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Cand revine economie pot incepe iar sa participe in F1sau sadevina exuberanti cu numarul de angajati si studiouri de design.
Pana una alta stirea e scrisa stupid. Ce relevanta are suparafata studioului? Mai degraba avea relevanta numarul de angajati si nivelul lor de calificare, eventual ceva despre impactul deciziei asupra vreunor proiecte. Ce proiecte se lucrau acolo? Ce soarta vor avea macar unele din ele? Oamenii de acolo au devenit someri? Nu vom mai avea vreun Civic desenat numai pt Europa din cauza asta.
Hai Domnu' Toma, pune putin muschiu cenusiu la tonifiat nu doar copy-translate-paste ca in stilul asta 30% din userii automarket as putea sa isi faca automarketul lor. Nu asta vrem. Folositi creierul.
pentru doritori, despre motoarele i-VTEC:
< http://www.filehost.ro/574285/Despre_I_VTEC_doc/ >
lectura placuta !!!