Honda a dezvăluit în luna august a anului trecut primele imagini și detalii tehnice despre HR-V facelift. La vremea respectivă, constructorul japonez a fost însă destul de zgârcit în detalii, mai ales că la lansarea în showroom-uri din toamnă SUV-ul subcompact a fost disponibil cu un motor pe benzină i-VTEC de 1.5 litri și 130 de cai putere.
Ulterior, Honda a oferit detalii și despre versiunea HR-V Sport, care beneficiază de o serie de îmbunătățiri estetice cu tentă sportivă și de un motor V-TEC turbo pe benzină de 1.5 litri care generează 182 de cai putere și un cuplu maxim de 240 Nm între 1.900 și 5.000 rpm.
La începutul acestei săptămâni, Honda a anunțat însă că modelul va putea fi achiziționat pe anumite piețe europene și cu un motor diesel i-DTEC de 1.6 litri și 120 de cai putere, capabil să ofere un cuplu de 300 Nm la 2.000 rpm. Acest motor nu va face parte din oferta Honda în România, biroul național al mărcii japoneze preferând să se concentreze pe cele două motorizări pe benzină din ofertă.
Interior revizuit și noi sisteme de siguranță
De asemenea, Honda a anunțat că la interior a implementat scaune noi pentru șofer și pasagerul din dreapta care oferă un confort sporit pentru spate, în timp ce scaunele din spate includ sistemul Magic Seat disponibil și pe Jazz care oferă multiple posibilități de configurare pentru a oferi mai mult spațiu pentru pasageri sau pentru obiecte înalte și/sau late.
Sistemul de infotainment Honda Connect este disponibil standard pentru toate nivelurile de echipare, cu excepția celui de bază. Acesta din urmă include și un ecran color de 5 inch poziționat în centrul planșei de bord, în timp ce nivelurile de echipare superioare au și sistem de navigație Garmin și sistem audio de 180 W.
De asemenea, Honda a oferit o serie de detalii despre sistemele de asistență disponibile pe HR-V facelift.
Astfel, toate unitățile comercailizate în Europa beneficiază standard de sistemul City-Brake Active System, în timp ce nivelurile de echipare superioare includ sisteme precum Advanced Driver Assist System, Forward Collision Warning, Traffic Sign Recognition, Intelligent Speed Limiter, Lane Departure Warning sau High Beam Support System.Via Honda
O fi ca atunci cand s-a trecut de la locomotivele cu abur la cele diesel/electrice?
Stai si dupa un troleu sau un tramvai O ORA....degeaba....nu miroase .....CHIAR NIMIC ....?!
Intre eficienta de 40-41% (motoare clasice benzina sau motorina) si 90-95% (electrice)....chiar nu este NICI O DIFERENTA ?!
Din pacate, la noi situatia cu punctele de alimentare lipsa este principala piedica in cumpararea masinilor electrice ca nu toti stam la curte (pe langa pretul inca prohibitiv chiar si cu "ajutorul" de la stat, adica din taxele platite de vecinii tai)