După ce a fost dezvăluit în stadiu de concept cu ocazia Salonului Auto de la Paris, în toamna anului trecut, noul Honda HR-V se pregăteşte să facă cunoştinţă cu publicul european şi în versiune de serie. Propunerea japonezilor pentru segmentul SUV-urilor de clasă mică este anunţat pentru un debut oficial în cadrul Salonului Auto de la Geneva.
Cum era de aşteptat, nu există diferenţe estetice între prototipul din toamnă şi versiunea de serie. Modelul se bucură de linii dinamice şi de o siluetă elegantă, toate acestea fiind realizate prin artificii de design care nu au încărcat exteriorul şi nu au ştirbit spritul practic al interiorului. Reprezentanţii Honda vorbesc despre tuşe de design inspirate de la un model coupe.
Motor de 1.5 litri benzină
Noutăţi importante îşi vor face însă loc sub capotă, acolo unde vom găsi două motorizări capabile să satisfacă cerinţele publicului de pe Bătrânul Continent. Este vorba despre 1.5 i-VTEC de 130 de cai putere şi despre 1.6 i-DTEC de 120 de cai, regăsit deja şi pe alte modele din gama Honda.Şi unitatea pe benzină şi cea diesel sunt asociate unei cutii manuale cu şase trepte.
Opţional, unitatea pe benzină poate primi şi o cutie CVT.Portbagaj de 453 de litri
Instalarea rezervorului de combustibil sub scaunele frontale le-a permis celor de la Honda să eliberez mult spaţiu în habitaclu şi să folosească iarăşi tehnologia de rabatare ingenioasă, botezată Magic Seats. Portbagajul are o capacitate de 453 de litri în condiţii normale şi de 1026 litri atunci când bancheta spate este rabatată.
Interiorul beneficiază de o aliniere la noile tendinţe în materie de tehnologie: planşa de bord primeşte un ecran color de 5 sau 7 inch, (în funcţie de nivelul de echipare) pe care poate funcţiona, printre altele o navigaţie de la Garmin. Tot aici clientul va putea interacţiona cu mai multe aplicaţii Honda. Sistemul va funcţiona cu un sistem de operare Android 4.0.4 şi va beneficia de conexiuni USB, HDMI, Bluetooth, Wi-Fi şi Mirror Link.
Siguranţă la superlativ
Şi lista de tehnologii de siguranţă va fi una stufoasă, cu funcţii precum Advanced Driver Assist, City Brake Active Assist (pentru evitarea coliziunilor la viteză mică în zonele urbane), Lane Departure Warning, Forward Collision Warning, faruri adaptive şi recunoaştere a semnelor rutiere.Aşteptat la Geneva, Honda HR-V este aşteptat în showroom-urile din Europa în vara acestui an.
P.S. e masina pentru casatoriti, ea in dreapta cu displayul in dreptul ei il ghideaza pe el care conduce :))
Fata de Captur si Juke aduce in plus finisarile Honda (cam cele mai bune dintre producatorii japonezi) si 4x4. Doar Mokka dispune de 4x4 dupa iesirea din scena a Trax-ului in clasa B. Plus viitorul Renegade care va fi cea mai buna optiune de pe piata pentru pasionatii 4x4 din segmentul B (in varianta de top va costa insa 35.000 de euro) dar proabil ca nu va avea finisarile si calitatea HR-V-ului. Iar ca portbagaj HR-V-ul e rege (depaseste si toate compactele HB mai putin 308), ceea ce pentru clasa mica e un mare plus.
Sa vedem CX-3-ul ce va oferi si la ce bani. Personal cred ca segmentul respectiv e cel mai dinamic la ora actuala si-s chiar mirat cum de nu exista deja si o tripleta VW-Seat-Skoda.
Daca oamenii si-ar da cu parerea exclusiv despre masinile pe care si le permit pe site-ul asta nu ar fi decat 1% din numarul de comentarii din prezent . Eu iti doresc din tot sufletul sa ai bani sa-ti cumperi ce masina-ti place!
Foarte pertinent comentariul, insa mai sunt SUV-uri de clasa mica 4x4. ASX, SX4 (nu stiu cat se mai fabrica dupa aparitia lui S CROSS. Subaru XV. E adevarat ca poate dimensiunile nu se incadreaza perfect in clasa mica, insa nici pentru masina din articol nu avem dimensiunile exacte, asa ca trebuie sa le asteptam.
@Scrooge, las' ca are VAG displayul ala ''2DIN'' de 10 ani in coace pozitionat in jos, probabil cand scuturi tigara in scrumiera in acelasi timp lasi si privirea in jos sa ''navighezi'' pe o grafica ''minunata'' cu iz aftermarket . Dar pentru un fost posesor de Moscwicz, este ceva de lux poate. Multam !
Mai oameni buni, voi produceti ceva? Va permiteti o masina noua? Impresia e ca faceti degeaba umbra pamantului. Sunteti insa fericiti pentru ca va credeti destepti iar restul par prosti prin ochii vostri mijiti de atata praf pe care-l aruncati in aer.
PS : imi place multitudinea de nick-uri pe care o folosesti, dar intre comentariul tau si cel de jos e diferenta de cam o ora . Fi cu bagare de seama data viitoare inainte sa te manifesti prin ''mai multe fete'' .
Decat sa salivati toata ziua in fata unui monitor ce reda imagini cu masini sau femei, mai bine va apucati de studiat un pic de gramatica.