Cel mai nou venit în segmentul SUV-urilor de oraş, Honda HR-V, îşi aşteaptă lansarea europeană, care va avea loc în această vară. Până atunci, însă, constructorul japonez a publicat primele detalii legate de motorizările care vor fi disponibile pe modelul care va avea rolul de a se lupta pe o piaţă din ce în ce mai aglomerată cu modele precum Renault Captur, Nissan Juke, Peugeot 2008 sau Opel Mokka.
Conform informaţiilor oferite de Honda, noul HR-V va avea la dispoziţie două motorizări, una diesel şi una pe benzină, concepute astfel încât să le ofere doritorilor atât cifre bune la nivel de economie de carburant, cât şi performanţe bune în raport cu segmentul.
diesel i-DTEC de 1.6 litri pe care Honda începe să-l împrăştie în toată gama după debutul iniţial pe Civic. Astfel, după ce l-am văzut şi în oferta noului CR-V, îl vom putea comanda şi pe fratele mai mic HR-V.
Primul dintre aceste motoare este noul În combinaţie cu o cutie manuală cu şase trepte, singura disponibilă pe această motorizare, unitatea care dezvoltă 120 CP reuşeşte un consum mediu mixt de 4.0 litri/100 km, cu emisii de CO2 cifrate la 102 grame CO2/km. Datele oficiale transmise de niponi arată că acceleraţia 0-100 km/h are loc în 10.1 secunde.În privinţa motorului pe benzină, un 1.5 litri i-VTEC de 130 CP, consumul mediu mixt ajunge la 5.6 litri/100 km atunci când acesta este cuplat unei cutii manuale cu şase rapoarte. Honda pune la dispoziţia celor interesaţi şi o transmisie CVT pe această motorizare, ansamblul motor-cutie CVT reducând consumul până la 5.2 litri/100 km. Acceleraţia 0-100 km/h are loc în 10.3 secunde (cu transmisie manuală) sau în 10.9 secunde (cu transmisie CVT).
via Honda
Meritau insa sa adauge un turbo pe benzina pentru ca parca au un 1.2 de 120 sau 130cp in lucru nu? 3 motoare: 1.5 pentru cei cu buget mai mic; 1.2 pentru performanta si 1.6 pentru consum.
Masina are un design frumos iar la interior pare cam cea mai cea dintre cele de volum atat ca design cat si calitativ (piele alba cusuta pe bord pe modelul de top).
Asteptam CX-3 care are un design exterior mai fluid insa cel interior nu e atat de promitor cu acel monitor care iese in partea de sus din bord (boala pe care o are si Mercedes pe modelele mai mici in ultima vreme).