Honda grăbeşte dezvoltarea lui CR-Z Turbo
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Potrivit unor surse din cadrul Honda citate de Autocar, producătorul japonez vrea să lanseze cât mai repede versiunea turbo a lui CR-Z. Modelul va fi oferit în două versiuni de putere – 160 şi 200 CP, iar motorul va fi introdus şi în gamele Civic, Jazz şi Accord. Motorul respectiv beneficiază de sistemul VTEC-I şi este supraalimentat cu o turbină. Versiunea de 200 CP a lui CR-Z ar putea prelua denumirea Type R.
Noua versiune a lui CR-Z este dezvoltată la centrul Honda din Tochigi. Modelul este echipat cu un motor de 1.6 litri care are rolul de a furniza performanţele unui motor de 2.0 litri fără emisiile de CO2 şi consumul de carburant aferent. Strategia de viitor a celor de la Honda eliminase motoarele performante din gamă, dar noul propulsor promite multe, deşi puriştii Honda vor fi deranjaţi de faptul că este vorba de o unitate supraalimentată.
Ambele versiuni de putere ale lui CR-Z vor fi echipate cu sistemul hibrid IMA. Aşadar, CR-Z va oferi fie 174 CP, fie 214 CP dacă luăm în vedere puterea maximă a ambelor motoare cu care este echipat coupe-ul nipon de segment B.
Debutul noii versiuni a lui Honda CR-Z nu a fost încă programat. Actuala versiune a lui CR-Z este echipată cu un propulsor VTEC de 1.5 litri şi un motor electric de 14 CP, care furnizează un total de 128 CP.Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Honda in Romania
-
Honda Civic Preţ: 17.500 - 39.522 €
-
Honda Civic Sedan Preţ: n/a - 27.500 €
-
Honda CR-V Preţ: n/a - 38.250 €
-
Honda CR-V Hybrid Preţ: 34.000 - 43.000 €
-
Honda HR-V Preţ: 21.440 - 25.188 €
-
Honda Jazz (2014-2017) Preţ: 14.988 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Ar fi grozav ca stirea asta sa aiba ceva adevar in ea, insa mi-e teama ca e doar un zvon cu iz de fantezie de vreme ce, cand inca CR-Z-ul era in stadiu de proiect/prototip, managerul de proiect al modelului s-a chinuit sa convinga conducerea Honda ca motorul de 1.3 de pe Insight, destinat initial si CR-Z-ului, nu e suficient, de au dat aia cu chiu cu vai aprobarea pt un 1.5. Pur si simplu, a trece de la un conservatorism atat de extrem la turbo de 200cp mi se pare ilogic, cand de-abia anul trecut au declarat cu gurita lor ca moda asta a downsizingului turbo li se pare o prostie trecatoare si ca nu vor adera la ea.