Spre deosebire de automobilele electrice, Honda FCEV este alimentat cu hidrogen, deci realimentarea durează doar trei minute. În plus, sistemul de alimentare este cu 60% mai puternic faţă de cel al lui FCX Clarity, graţie unor pile de combustibil cu o densitate de putere de 3 kW/L.
Versiunea de serie a acestui sistem de propulsie va fi disponibilă începând cu anul 2015, anunţă reprezentanţii Honda. În baza colaborării cu General Motors, acest sistem de propulsie ar putea să ajungă şi sub capotele modelelor din Detroit, cei doi parteneri semnând un parteneriat în iulie 2013. Honda FCX a fost primul vehicul alimentat cu hidrogen produs în serie. Încă din 2003, acesta se mândrea cu capacitatea de a porni şi funcţiona la temperaturi sub punctul de îngheţ al apei şi a fost şi primul vehicul cu pile de combustibil oferit în leasing unui client persoană fizică. Honda a oferit modelul FCX doar în California, în cadrul unui program special de test. Pe lângă costuri, vehiculele alimentate cu hidrogen suferă de aceeaşi problemă ca vehiculele electrice – lipsa infrastructurii de staţii de alimentare dedicate, fiind necesare pompe speciale pentru realimentarea unui automobil cu hidrogen.Via Honda
Am un prieten care a condus masina FCX Clarity in GERMANIA, mergea bestial, CV are 2 trepte, una pentru mers inainte si una inapoi, viteza maxima ~ 160 km/h.
masina s-a vandut prin si in europa/asia, nu numai in SUA.
atentie - NU E MASINA ELECTRICA !!!
http://automobiles.honda.com/fcx-clarity/ - acuma 1-2 ani a avut si un facelift