De mai mulţi ani, Honda se străduieşte să lanseze un înlocuitor pentru legendarul NSX. Modelul sportiv a fost deja anticipat de mai multe concepte şi este în faza de finalizare. Înainte de a-l aduce pe stradă, oficialii mai au o ultimă dilemă: cum se va poziţiona NSX faţă de ceilalţi rivali cu tradiţie.
Divizia de marketing caută un mesaj care să promoveze cât mai bine calităţile maşinii create de inginerii japonezi. Însuşi Ted Klaus, şeful departamentului de dezvoltare, recunoaşte că este marea provocare o reprezintă comunicarea datelor tehnice ale maşinii. „NSX nu a fost niciodată un set de date tehnice înşirate pe o hârtie. Ca şi în cazul originalului, noul NSX nu va câştiga prima pagină a revistelor cu puterea sa. Vor conta alte calităţi pe care nu le poţi nota pe hârtie: implicarea şi plăcerea de a conduce”, a declarat Klaus.
Tot el a continuat: „Ca ingineri suntem pasionaţi de numere, însă dacă nu ne supunem anumitor criterii putem pierde esenţa.” Printre concurenţii viitorului NSX enumeraţi de Klaus se numără Nissan GT-R, Porsche 911, Audi R8, Ferrari 458 şi McLaren MP4-12C.Oficialul Honda susţine că îşi doreşte ca urmaşul lui NSX „să suscite aceeaşi emoţie ca Ferari 458 Italia, la preţul unui Porsche 911.
Sunt de părere că putem obţine această reţetă cu ajutorul tehnologiei hibride.”Noul Honda NSX a fost expus în versiune de pre-producţie vara aceasta. Modelul de serie va apărea pe stradă abia în 2015.
via autocar
Comentarii (1)