Honda CR-Z Mugen RZ este o versiune specială dedicată pieței japoneze. Casa de tuning Mugen ce aparține celor de Honda a modificat în primul rând motorul modelului CR-Z. Au adăugat un compresor mecanic special ce mărește puterea motorului de 1.5 litri la 153 CP. Sunt 30 CP în plus față de versiunea standard a acestui model hibrid. Motorul electric mai adaugă și el 20 CP atunci când este nevoie de ei.
Mugen a mai adăugat un sistem de evacuare sport din titan ce permite motorului să respire mai ușor, iar suspensia standard a fost înlocuită cu una reglabilă cu cinci poziții. Frânele au fost și ele modificate pentru a putea face față puterii mărite.
Pentru a completa pachetul, Mugen a adăugat câteva elemente de caroserie spectaculoase. Avem astfel un spoiler față nou ajustabil, calandru modificat, fuste laterale, difuzor spate și, bineînțeles, un eleron gigantic. La interior Mugen a folosit scaune sport speciale finisate în culorile alb și albastru, un volan nou și schimbător de viteze diferit.
Vor fi disponibile doar 300 de exemplare toate dedicate pieței din Japonia.Via autoblog
Masina la care se refera Dany s-a fabricat incepand cu 1992, insa motorul de care vorbeste el echipeaza masina din 1994. Nu-s decat reo 19 ani e adevarat insa, tu oricum esti prea ignorant ca sa fi auzit de Honda CR-X Del Sol.
@Dany
CR-Z nu se vrea vreodata vreun concurent pentru GTI, desi designul japonezilor este mult peste ceea ce nemtii vor produce in secolul 25. Oricum o putere de 170 de cai mie mi se pare destul de mare pentru o masina de sub 1300 de cai. Cum modelul la care face referire articolul este chiar unul pentru pasionati se va vinde cu si fara nedumeririle tale.
"vreo 19 ani" "1300 kg"
B16A3
VTEC
Found in:
1994–1995 Del Sol VTEC
Displacement 1,595 cc (97.3 cu in)
Power (bhp@rpm): 160 hp (119 kW) @ 7,600 rpm & 111 lb·ft (150 N·m) @ 7,500 rpm
Compression: 10.2:1
VTEC Engagement @5,400rpm
Redline @8,200rpm
Transmission: Y21
a aparut acum 18-19 ani (nu 25) , si ARE COMPRESOR MECANIC
Si eu ce-am spus?
http://en.wikipedia.org/wiki/VTEC
"The VTEC system uses two camshaft profiles and hydraulically selects between profiles."
"VTEC was initially designed to increase the power output of an engine to 100 HP/litre or more"
"Introduced as a DOHC system in Japan in the 1989 Honda Integra[1] XSi which used the 160 bhp (120 kW) B16A engine. The same year, Europe saw the arrival of VTEC in the Honda CRX 1.6i-VT, using a 150 bhp variant (B16A1)."
VTEC a fost si este aspirat. Daca ai asociat cuvantul "compression" cu ideea ca are compresor, cred ca 'vastele' tale cunostinte auto rivalizeaza cu cele ale unei pensionare fosta angajata la Apaca, fara suparare.