Salonul Auto de la Paris 2012

Honda CR-Z facelift a venit la Paris cu mai multă putere şi cu un consum mai mic

Publicat Vineri, 28.09.2012
de Sebastian Toma
Comenteaza 1
Honda CR-Z facelift a venit la Paris cu mai multă putere şi cu un consum mai mic - Poza 1
Honda CR-Z facelift a venit la Paris cu mai multă putere şi cu un consum mai mic - Poza 2
Honda CR-Z facelift a venit la Paris cu mai multă putere şi cu un consum mai mic - Poza 2
Honda CR-Z facelift a venit la Paris cu mai multă putere şi cu un consum mai mic - Poza 2
Honda CR-Z facelift a venit la Paris cu mai multă putere şi cu un consum mai mic - Poza 2
Honda CR-Z facelift a venit la Paris cu mai multă putere şi cu un consum mai mic - Poza 2
Honda CR-Z facelift a venit la Paris cu mai multă putere şi cu un consum mai mic - Poza 2
Honda CR-Z facelift a venit la Paris cu mai multă putere şi cu un consum mai mic - Poza 2
Honda CR-Z a primit un facelift, concentrat pe partea tehnică. Hibridul a devenit mai rapid, mai puternic şi mai economic.

Honda CR-Z a primit un facelift la Salonul Auto de la Paris. Hibridul nipon prezintă câteva modificări estetice subtile, printre care se numără o grilă faţă revizuită, un difuzor de aer spate şi două nuanţe exterioare noi. Cea mai importantă parte a facelift-ului vine pe sub straiele violet ale exponatului de la Paris, sub forma unei modificări a sistemului IMA. Motorul i-VTEC de 1.5 litri al lui CR-Z primeşte un nou soft pentru unitatea ECU şi pentru sistemul iVTEC, un nou arbore cotit şi un senzor suplimentar anti-vibraţii. Puterea a crescut de la 114 la 121 CP.

Sistemul hibrid IMA al lui Honda CR-Z facelift a renunţat la acumulatorii Ni-mh în vafoarea unei unităţi litiu-ion, care măreşte capacitatea totală cu peste 50 de procente, iar puterea motrului electric dezvoltă acum 20 CP, în loc de cei 14 CP ai versiunii iniţiale. Sistemul hibrid IMA atinge acum un cuplu maxim de 190 Nm, iar performanţele lui CR-Z au fost îmbunătăţite simţitor.

Honda CR-Z facelift are nevoie de 9.0 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, cu 0.7 secunde mai puţin decât versiunea iniţială.

Viteza maximă a crescut la 200 km/h, în timp ce consumul mediu este declarat la 5.0 litri la sută, iar emisiile de CO2 sunt de 116 grame pe kilometru. O altă modificare a lui CR-Z odată cu facelift-ul este introducerea unui nou mod de funcţionare, Plus Sport, care permite sistemului hibrid să asiste motorul cu ardere internă dacă acumulatorii au peste 50% din capacitate încărcată. Sistemul poate fi activat fie prin comanda clasică, fie prin butonul S+ de pe volan, caz în care oferă un plus de cuplu şi putere preţ de 10 secunde.

Via Honda


Comentarii (1)

  • Urat!!!
    0 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru