Honda Civic Type R a primit o nouă generaţie: motorizare 2.0 Turbo de 310 CP
Toate zvonurile indică un sistem de propulsie convenţional pentru succesorul lui CR-Z, urmând să se renunţe la ideea propulsiei hibride pentru a doua generaţie a acestui model. Printre motorizările vehiculate pentru modelul care ar putea fi lansat în 2018 se numără şi unitatea 2.0 Turbo a lui Honda Civic Type R. Aceasta din urmă ar fi modificată pentru a nu asigura un nivel de putere chiar atât de ridicat precum furnizează pentru varianta de performanţă a compactei de la Honda, dar tot va fi un nivel de putere ridicat, care-l va face pe viitorul CR-Z să fie un model performant.
Honda Civic Type R - noua generaţie introduce primul motor VTEC Turbo de 280 de cai putere
Honda CR-Z nu s-a bucurat de succesul preconizat de constructorul nipon din mai multe motive, printre care se numără şi nivelul de putere furnizat de sistemul de propulsie hibrid. Acesta din urmă se anunţa a fi primul hibrid din lume cu transmisie automată, ceea ce l-ar fi făcut să fie economic şi totuşi să aibă un caracter sportiv, dar n-a reuşit să impresioneze la nivelul performanţelor dinamice. Modelul era aşteptat drept un succesor modern al celebrului CRX, un coupe care era uşor, agil, economic şi plăcut la conducere datorită caracteristicilor mai sus menţionate.Via Car&Driver
de fept, a fost primul cu transmisie MANUALA