Honda CR-V a primit un facelift toamna trecută, dar japonezii au aşteptat până la începutul acestui an pentru prezentarea completă a gamei de motorizări şi a galeriei foto oficiale. Pe lângă modificările estetice asociate în mod normal cu o restilizare, CR-V a primit o motorizare diesel complet nouă, un 1.6 i-DTEC de 160 CP şi 350 Nm, disponibilă cu o transmisie automată nouă, cu nouă trepte. Cei de la Honda afirmă că noul motor oferă cel mai bun raport putere/consum din segment, pe lângă faptul că el respectă deja normele Euro 6. Unitatea diesel de 1.6 litri este oferită în continuare în versiunea de 120 CP, iar gama CR-V mai include şi un motor 2.0 i-VTEC alimentat cu beniznă, care anunţă un consum mixt de 7.2 litri la sută şi o putere de 155 CP.
Honda CR-V facelift debutează cu schimbări estetice şi un nou motor 1.6 diesel
Facelift-ul din gama CR-V promite o îmbunătăţire a manevrabilităţii şi a confortului datorită modificărilor aplicate suspensiei. Cei de la Honda au modificat bucşele suspensiei faţă, amortizoarele şi geometria braţelor inferioare ale suspensiei. În plus, Ecartamentul a fost mărit cu 15 milimetri, iar unghiurile roţilor au acum altă configuraţie, menită să asigure un plus de stabilitate.
Raportul de demultiplicare al direcţiei a fost mărit cu opt procente, anunţă Honda, iar habitaclul este cu şase la sută mai silenţilos prin soluţiile aplicate variantei restilizate. Honda a anunţat deja debutul sistemului de tempomat inteligent alături de CR-V facelift, capabil să preîntâmpine comportamentul altor vehicule de pe autostradă şi să reacţioneze automat atunci când un alt vehicul intră în faţa modelului la o distanţă redusă în timp ce acesta are tempomatul cuplat. Respectivul sistem tempomat promite să fie unul dintre cele mai avansate de pe piaţă disponibile în segment şi nu numai. Pe lângă acest sistem, varianta restilizată a lui CR-V se bucură de noua unitate multimedia Honda Connect, care oferă conectivitate Bluetooth, internet, internet radio, navigaţie şi cameră video de marşarier.
Motorizări Honda CR-V facelift |
||||||
Tip motorizare |
1.6 diesel i-DTEC |
2.0 benzină i-VTEC |
||||
Putere (CP) | 160 | 120 | 155 | |||
Tracţiune | 4WD | 4WD | 2WD | 2WD | 4WD | 4WD |
Transmisie | Manuală 6 | Automată 9 | Manuală 6 | Manuală 6 | Manuală 6 | Automată 5 |
Timp 0-100 km/h | 9.6 | 10.0 | 11.2 | 10.2 | 10.2 | 12.3 |
Viteză maximă | 202 | 197 | 182 | 190 | 190 | 182 |
Consum mixt | 4.9-5.1 | 5.1-5.3 | 4.4-4.5 | 7.2-7.4 | 7.4-7.6 | 7.5-7.7 |
Emisii CO2/km mixt | 129-133 | 134-139 | 115-119 | 168-173 | 173-177 | 175-179 |
Via Honda
Motorul de 1,6 diesel de 160 CP cred ca va fi un mare succes comercial. Bravo Honda!
Altfel, ne spuneti cand se va lansa si in Romanica, ceva preturi? Diesel'ul de 2,2 va mai exista Si daca da, cu ce caracteristici?