Honda CR-V facelift: galeria foto completă şi specificaţiile tehnice ale versiunii europene

de Sebastian Toma
Miercuri, 21.01.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Honda a publicat specificaţiile tehnice complete şi galeria foto a variantei europene a lui CR-V cu facelift. Modelul nipon este oferit inclusiv în compania unui motor diesel de 1.6 litri şi 160 CP şi cu o transmisie automată cu nouă trepte.

Honda CR-V a primit un facelift toamna trecută, dar japonezii au aşteptat până la începutul acestui an pentru prezentarea completă a gamei de motorizări şi a galeriei foto oficiale. Pe lângă modificările estetice asociate în mod normal cu o restilizare, CR-V a primit o motorizare diesel complet nouă, un 1.6 i-DTEC de 160 CP şi 350 Nm, disponibilă cu o transmisie automată nouă, cu nouă trepte. Cei de la Honda afirmă că noul motor oferă cel mai bun raport putere/consum din segment, pe lângă faptul că el respectă deja normele Euro 6. Unitatea diesel de 1.6 litri este oferită în continuare în versiunea de 120 CP, iar gama CR-V mai include şi un motor 2.0 i-VTEC alimentat cu beniznă, care anunţă un consum mixt de 7.2 litri la sută şi o putere de 155 CP.

Honda CR-V facelift debutează cu schimbări estetice şi un nou motor 1.6 diesel

Facelift-ul din gama CR-V promite o îmbunătăţire a manevrabilităţii şi a confortului datorită modificărilor aplicate suspensiei. Cei de la Honda au modificat bucşele suspensiei faţă, amortizoarele şi geometria braţelor inferioare ale suspensiei. În plus, Ecartamentul a fost mărit cu 15 milimetri, iar unghiurile roţilor au acum altă configuraţie, menită să asigure un plus de stabilitate.

Raportul de demultiplicare al direcţiei a fost mărit cu opt procente, anunţă Honda, iar habitaclul este cu şase la sută mai silenţilos prin soluţiile aplicate variantei restilizate.

Honda introduce pilotul automat predictiv, capabil să anticipeze manevrele celorlalţi şoferi pe autostradă

Urmareste Automarket
Honda a anunţat deja debutul sistemului de tempomat inteligent alături de CR-V facelift, capabil să preîntâmpine comportamentul altor vehicule de pe autostradă şi să reacţioneze automat atunci când un alt vehicul intră în faţa modelului la o distanţă redusă în timp ce acesta are tempomatul cuplat.
Respectivul sistem tempomat promite să fie unul dintre cele mai avansate de pe piaţă disponibile în segment şi nu numai. Pe lângă acest sistem, varianta restilizată a lui CR-V se bucură de noua unitate multimedia Honda Connect, care oferă conectivitate Bluetooth, internet, internet radio, navigaţie şi cameră video de marşarier.

Motorizări Honda CR-V facelift

Tip motorizare 1.6 diesel i-DTEC
2.0 benzină i-VTEC
Putere (CP) 160 120 155
Tracţiune 4WD 4WD 2WD 2WD 4WD 4WD
Transmisie Manuală 6 Automată 9 Manuală 6 Manuală 6 Manuală 6 Automată 5
Timp 0-100 km/h 9.6 10.0 11.2 10.2 10.2 12.3
Viteză maximă 202 197 182 190 190 182
Consum mixt 4.9-5.1 5.1-5.3 4.4-4.5 7.2-7.4 7.4-7.6 7.5-7.7
Emisii CO2/km mixt 129-133 134-139 115-119 168-173 173-177 175-179

Via Honda

Comentarii (3)

  • Frumoasa si cred ca si foarte fiabila. Singurul lucru care nu-mi place e modul cu arata evacuarea de sub bara spate, unde cred ca se mai putea lucra.
    Motorul de 1,6 diesel de 160 CP cred ca va fi un mare succes comercial. Bravo Honda!
    8 1
  • Nu stiu cine a facut design'ul, ma gandesc ca o fi f'un japonez ultra-surmenat de eforturile facute pentru o parte frontala asa reusita. Asa se explica de ce, dupa ce a terminat cu usile spate, a dat-o in bara cu aripa spate si hayon'ul. Cand te uita la masina din lateral, parca s-a inspirat dintr-o placa de surf rebutata. 2 varfuri de sageata complet anapoda, vizibilitate spre zero, aripa spate parca-i ro ramasita ce trebuia folosita si ea, ca sa reduca costurile. Din poze nu se vede prea bine, dar in realitate geamul de la hayon este meschin (aceesi "buba" ca la Rav 4) si fundul masinii cred ca a inghiti cam 50% din consumul total de tabla- probabil de aceea au facut economie la aripile spate:))
    Altfel, ne spuneti cand se va lansa si in Romanica, ceva preturi? Diesel'ul de 2,2 va mai exista Si daca da, cu ce caracteristici?
    0 3
  • Ioan Tand
    Totul e OK.la CRV si noua motorizare si sistemele noi de siguranta si cutia automat;dar cum ramane cu cocoasa inspirata de Volvo?
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru