Honda CR-V a ajuns la generaţia a patra: primele imagini şi informaţii oficiale

de Mircea Meșter
Miercuri, 18.07.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Honda a prezentat primele fotografii şi detalii legate de noua generaţie a SUV-ului său compact. Noul CR-V se modernizează şi le oferă clienţilor un nou design exterior şi interior.

După ce a fost prezentat în premieră mondială anul trecut în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles în versiunea pentru piaţa americană, noul Honda CR-V va ajunge în această toamnă şi pe Bătrânul Continent, acolo unde va fi prezentat în premieră în luna sptembrie în cadrul Salonul de la Paris. Prezentat astăzi printr-o serie de fotografii oficiale, noul model preia în mare liniile prezentate pe conceptul de pre-serie cu acelaşi nume în cadrul Salonului de la Geneva din luna martie.

DESIGN

Noul Honda CR-V, ajuns în 2012 la a patra generaţie, îşi schimbă aspectul şi devine un model ceva mai masiv şi mai agresiv, afişând însă în acelaşi timp linii care amintesc de generaţia precedentă a SUV-ului nipon. Evident, s-au schimbat complet partea frontală şi cea posterioară, noul look al lui CR-V fiind modernizat şi ceva mai "tânăr" decât cel pe care îl înlocuieşte. Apar lumini LED pe faţă, în timp ce blocurile optice posterioare primesc aceeaşi formă generală verticală, dar sunt uşor modificate faţă de cele vechi.

Foarte interesant şi complet contra curentului din industrie, Honda CR-V este mai mic în dimensiuni decât generaţia care până la toamnă va mai rămâne în showroom-uri.

Diferenţele nu sunt mari, dar sunt interesante. Astfel, dacă în lungime pierde o jumătate de centimetru, înălţimea este mai mică cu 3 centimetri, element care contribuie la un aspect ceva mai dinamic al SUV-ului japonez. Cu toate acestea, portbagajul promite să ofere 589 de litri şi nu mai puţin de 1648 de litri cu bancheta rabatată, un plus de aproape 10% faţă de modelul actual.

INTERIOR

La interior, Honda CR-V este acum împărţit în două zone distincte: spaţiul pentru şofer şi spaţiul pentru informaţie. Japonezii încearcă astfel să aranjeze simplu habitaclul, fără a impune elemente inutile sau neclare. Tot la capitolul interior trebuie menţionat faptul că materialele utilizate în interior sunt de calitate mult mai bună decât cele din versiunea americană a modelului, zonele moi la atingere şi inserţiile de culoare înlocuind plasticul sec şi zonele monocrome. În centrul bordului se află un display de 5 inch de pe care sunt comandate sistemul de navigaţie, telefonul şi navigaţia. 

MOTOARE

Urmareste Automarket
Sub capotă, viitorii clienţi ai lui Honda CR-V vor putea miza pe două motoare, unul diesel şi unul pe benzină.
Primul este clasicul i-DTEC de 2.2 litri care dezvoltă 150 de cai putere, acesta fiind însă mult îmbunătăţit faţă de generaţia anterioară la capitolul consum şi emisii. Pe benzină vorbim de un 2.0 i-VTEC de 155 CP. Marea noutate la nivelul transmisiei este faptul că Honda va aşeza ca opţiuni în cazul motorului pe benzină un sistem 2x4 sau unul 4x4, în funcţie de dorinţele celor care calcă showroom-urile Honda.

Honda CR-V de generaţie 4 va fi prezentat oficial în faţa jurnaliştilor la Salonul de la Paris şi va fi prezent în gama de modele oferite de Hpnda în Europa până la finalul acestui an.

Comentarii (28)

  • nu ai cum sa nu cumperi o honda CR-V.............
    16 22
  • Daca esti fan Honda si Volvo in acelasi timp te decizi cam greu in privinta spatelui, nu stii ce sa alegi
    16 7
  • Vasilica
    HORRRRORRR!!!Design invechit nu ai cum sa vi cu asa ceva in EU!Interior jalnic cred ca si renault au interioare mai placute desi pentru mine sunt pe ultimu loc!!
    21 28
  • E superba,mai ales partea frontala ,pana si la interior arata super bine,si este o masina foarte foarte fiabila.
    19 23
  • cocoshatul de la Notre Dame asa cum il vad japonezii intr-un thriller manga

    dar, ca in poveste, interiorul e mai frumos decat exteriorul
    15 5
  • alegi honda pentru sportivitate si cum suna un benzinar 5000-6000rpm iar volvo pentru confort siguranta unui om de business
    7 14
  • Honda este o marca extrem de fiabila am mai spus-o de cateva ori.Nu trebuie decat sa te duci in service-ul celor de la Honda ca sa iti dai seama cat de bune sunt aceste masini,pentru ca daca intri in service,ai sa vezi ca este cam gol,adica in afara de reevizii tehnice,reparatii mecanice se fac destul de rar.Iar in service-ul Honda, mai degraba se ajunge sa se faca reparatii mecanice la alte marci decat Honda.Asta arata cat de fiabile pot fi aceste marci japoneze,care de multe ori sunt criticate de ''necunoscatori'',mai de graba.In rest arata bine la exterior,iar la interior eu zic ca ar fi mai trebuit sa fie putin lucrat,dar poate sunt eu prea carcotas.
    16 9
  • @antonny
    Tu nu ai inteles pana acum cum e cu ascunsul comentariilor? E in functie de voturile pe care le primesti de la cititori, nu de la AM, si daca ti-ai spus parerea nu trebuie sa te intereseze atat de mult voturile. Dar daca tot ai pomenit de asta, cei care ti-au dat vot negativ poate au vrut sa-ti zica..." ba da, chiar poti sa n-o cumperi" pt ca asa considera ei.
    16 2
  • design intr-adevar cam invechit, gen acura sua..se pare ca motoarele sunt aceleasi ca la generatia anterioara..
    9 4
  • .marius.
    Astept faceliftu'.
    7 2
  • @Samba nu vreau sa fiu carcotas ( stiu cat de fiabile sunt modelele Honda si nu vorbesc retoric ) insa trebuie mentionat un mic amanunt. Nici nu sunt asa de multe in tara asa ca nu au cum sa geama service-urile cu ele. Sunt perfect de acord ca sunt in top 5 mondial la acest capitol dar faza cu lipsa lor din service-ul romanesc nu e tocmai relevanta.

    Ce nu imi place mie la Honda este noua directie de design. Se vede clar ca e orientat spre SUA si asta nu prea e pe gustul meu. Este strict parerea mea. Personal as alege vechiul model chiar si second hand in detrimentul celui nou.
    16 3
  • Arata binisor,spatele e cam din topor,nu e prea reusit.
    Si design-ul nu e orientat catre piata din SUA,era bine sa fie asa...
    Personal,imi plac mai mult modelele destinate pietei din America decat cele pentru Europa.
    7 8
  • Acest model mi s-a parut interesant de prima data cand a aparaut,insa atunci ca si acum nu prea imi place cum arata spatele,iar interiorul putea sa arate mult mai bine daca se straduiau,pentru ca este pacat de ea fiindca Honda produce niste masini foarte fiabile.Pana si interiorul Hondei Legend care a fost produsa acum cativa anisori arata mult mai bine decat la noul CR-V care este produs in 2012.Dar eu zic ca nu conteaza neaprat aspectul la o masina ,conteaza mai de graba fiabilitatea si calitatea motoarelor,iar Honda nu face rabat de la asa ceva.
    6 3
  • @dan.........Nu te mai lua prietene de userii de pe AM,mai bine ar fi sa nu mai puluezi toate stirile acestea deosebite cu intebarile tale de 2 lei.Eu iti zic mai bine sa faci abstractie si sa ne lasi cu comentariile tale poluante.Ia uite domne,nu mai poate omul sa isi exprime opinia ca au venit toti ''puristii' BMW in'' zona''.
    5 10
  • Eu o sa incerc sa nu mai "puluez", dar chiar nu vorbeam cu tine, omul avea o nelamurire cu comentariile ascunse, dar daca tii neaparat pot sa-ti explic tie dc ai 99% din comentarii ascunse...incearca sa mananci mai putin...
    9 4
  • zarnesteanu
    Inca o masina de spalat pe roti. Imi place culoarea. Dar cam atat.
    Trebuie sa recunosc ca honga e foarte fiabila. Cand incepe sa scartaie nu mai trece cu nimic.
    6 12
  • Aceeasi poveste ca si la Civic .... Mai frumoasa versiunea anterioara... :( . As alege oricand modelul vechi si CR-V si Civic. In rest .... nu am nici un comentariu. Vedem cum se va comporta in timp . :)
    3 3
  • @Mafia
    "Ai face foarte bine daca,sa-r si adeveri....." De ce acest site e din ce in ce mai populat de adolescenti retarzi si analfabeti ca acest homuncul numit generic Mafia?!
    Piciule, mai bine pupa-n teava vreo Toyota.....poate te trezesti!
    0 0
  • Honda nu a fost niciodata o masina de "mase", este un constructor mai exclusivist care exceleaza prin calitatea motoarelor si fiabilitatea recunoscuta.Prin urmare te atasezi de acest constructor sau pur si simplu nu il iei in calcul.DAR de aici si pana la anumite comm "idioate" ale unui user care incepe cu "z" e cale lunga....
    7 2
  • 2.2 diesel cu 150 cp, nisan/renault scot 130 cp din 1.6 dci, halal motoare honda
    2 10
  • asta de mai sus poate iti faci mai intai un user si o iei treptat...mai dai o cautare pe google despre dieselul de la Honda.Poate o sa ajungi sa iti dai seama ca nu e cel mai important la un motor sa aiba cilindree mica si putere mare, sunt multeeeee alte lucruri importante.Cred ca s-au impartit pijamalele pt tine.
    6 2
  • @fff

    Eu nu am chef sa ma contrazic cu nimeni,daca nu iti vine a crede.Ai tot dreptul sa te duci intr-un service,si ai sa vezi.Si poate o sa iti faci si o parere cu ocazia asta.
    2 4
  • @Samba... tu ai citit vreun cuvant din ce am scris eu? Sau vorbeai cu altcineva? Sau nu ai inteles nimic? Mai citeste odata de doua ori de trei ori de n ori. Ce sa nu imi vina sa cred? Despre ce vorbesti omule?
    0 0
  • Subscriu la ce zice @clau. Design-ul arata ca ceva ce ar cumpara americanii. Personal, mi se pare ca are niste forme urate si ca s-au straduit prea mult sa o faca sa arate agresiv. Noua generatie Civic e si ea mai urata decat generatia precedenta. Interiorul e in regula, dar arata a interior de monovolum.

    In privinta fiabilitatii nu am cum sa ma pronunt, ca nu am condus asa ceva niciodata. Totusi, din 2.2 litri sa produci doar 150 de cai putere pe o caroserie banuiesc destul de grea, nu cred ca e o mare performanta inginereasca. Si Honda inca nu au transmisii robotizate cu dublu-ambreiaj...
    3 0
  • Design exterior usor discutabil, dar aici tine de gusturi si de noile tendinte la Honda care, personal, nu ma incanta prea tare.
    Design interior foarte ok, cu materiale care par mult peste cele de pe actualul model. Deranjant e ca au renuntat la o "chichita" originala, si anume spatiul de tranzitie intre locurile fata dintre bord si spatiul cotierei (acum este inchis). Spatiul ala iti dadea impresia de mai mult loc.
    Motoarele sunt absolut decente, dedicate exact clientelei majoritare, obisnuite. Ca si in cazul multor altor modele, chiar si de lux, motorizarile de top nu sunt decat pt imagine, ele cumuland la vz nu mai mult de 3-4%. Aveau de unde tranti motoare mai mari/puternice, insa nu are nici un sens, avand in vedere ca nici concurenta nu se arunca la asa ceva.
    Emisiile sunt mici, Honda face minuni cu astea, in schimb in tarile unde cilindreea mai conteaza la impozit or sa aiba probleme. Nu ii condamn ca n-au nu stiu ce 1.6 diesel cu aceeasi putere de dragul imaginii, ci pt ca nu s-au gandit si la aspectul downsizing.
    Spre ex, coreenii atat de controversati au invatat lectia, au motoare diesel gen 1.7 136 cp si 2.0 184cp, o pereche ce ar fi fost ideala si pe modelul asta. Probabil, nu se poate obtine fiabilitatea dorita de Honda la un cost rezonabil, asa ca au preferat sa joace cartea riscului zero.
    Sper, din tot sufletul, in schimb, sa nu mai aiba cutia automata in 5 trepte.
    1 1
  • @fff-ar trebui sa mai citesti tu de doua ori comentariul meu,pentru ca eu am inteles,tu nu ai inteles.Ti-am spus foarte clar....daca nu crezi despre fiabilitatea masinilor Honda,ai tot dreptul sa te interesezi la un service,si ai sa vezi.
    2 6
  • @Samba... amice esti SPECIAL sau ce? Si eu am zis ca stiu ca aceste masini sunt printre cele mai fiabile din lume. Tu ai nevoie de explicatii multiple. Am avut Honda ( de la firma ce-i drept ) si stiu cat de bine lucrate sunt masinile, nu despre asta era vorba. CARE PARTE DIN "HONDA FACE MASINI FIABILE" NU O PRICEPI?

    Ma rog discutie stupida si fara sens. A dracului ea analiza pe text ca citim multe si pricepem putin.
    4 1
  • de ce nu se spune ca pe varianta 2x4 se va monta noul diesel de 1.6 l si 120 CP ????
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru