Portofoliul european de modele Honda se va îmbogăți anul viitor cu un nou SUV. Anunțul tocmai a fost făcut de reprezentanții constructorului astiatic, care au dezvăluit și numele acestuia: ZR-V.
Vorbim despre un SUV de segment C care va fi poziționat în gamă între HR-V și CR-V.
Honda nu a dezvăluit prea multe detalii, dar a menționat că viitorul ZR-V va fi echipat cu un sistem de propulsie hibrid. Rămâne de văzut dacă îl va prelua pe cel disponibil pe HR-V sau pe modelul Civic.
Pentru cei curioși cum va arăta noul SUV, este de ajuns să arunce o privire peste noul ZR-V, tocmai lansat în China. Cel mai probabil, versiunea europeană va arăta în mare parte la fel.
SUV-ul prezentat în țara asiatică este construit de GAC-Honda și vine echipat cu un singur propulsor de 1.5 litri, turbo, conectat la o transmisie CVT.
Așa cum spuneam, Honda ZR-V va debuta în Europa în 2023.
via Honda
Pe un SUV superior HRV nu poți pune un motor de HRV pentru că-ți iese un HRV mai slab.
Nu în ultimul rând, ofertarea de mașini amețite îți ține jos cererea, iar dacă oferi mașini și mai amețite, samsarii nu au altceva pe stoc decât replici cu strugurii sunt acri și comision zero.
CVT-ul leneș de la Honda, pe cilindree mică înseamnă 0-100 în 11 secunde pe HR-V. Bunuț în comparație cu un cazan oarecare de acum 20 de ani.
Dar, da, dacă tu ai S Klasse și turnulețe, Honda poate vinde SUV-uri cu motor de 1,5 L.
Probabil ai motorul diesel de 2.1 litri. La Honda e vorba de 1.5 litri benzină, altă mâncare de pește.
Daca vine in aceiasi configuratie de pe Civic, o sa aiba 180 cai. Nu mult, nu putin dar clar ceva suficient pentru uzul zilnic.
Am niste vecini chiar cu CRV si HRV. Desi e diferenta notabila intre ele, nu stiu daca chiar e loc de un nou model intre ele dar poate stiu cei de la Honda mai bine.
In continuare mi se pare incredibil ce avalansa de SUV-uri si suvulete e pe piata. Ma intreb serios daca in 10 ani voi mai gasi vre-un break de segment D suficient pentru nevoile mele.
Problema la Honda este optiunea unica pe Europa. Daca vrei HRV, iei cu 1,5. E foarte bun, merge si inainte si inapoi. Cei mai slabi de inger aleg alte masini, gen cam ce si-ar dori ei. Aproape rebeli. :)
Și ăla cu S Klasse s-a ales cu secondul motorizat cel mai praf, adică ăl mai ieftin, dar avea opțiuni și de motor mai mare.
Acum, între 30 de modele cu turnulețe și un model Honda, tot ar mai fi alte câteva zeci de opțiuni de la alți producători. Case cloz'd.
Dar pentru unele cornute care-și adapă snobismul în litraje de la 3 în sus asociate cu sigle sonore, asta nu înseamnă nimic.
După cum tot putem observa, le e greu să priceapă termeni ca moment motor sau turație de putere maximă, care sunt foarte bune la acel 1.5.
Doar cornutele ar putea conduce așa ceva. Alea foarte lente și extrem de previzibile.
, ajungem la mecamic numai la revizii conform cărții tehnice. Vroiam ceva nou, tot Honda, recomandarea mecanicului, să le mai ținem, asemenea motorizare si calitate mai rar. Le iubim, pur și simplu!
Cine vrea ceva minunat ca o mașină, cu oarece gardă la sol și cu un motoraș de băieței mai are de căutat.