Spre deosebire de predecesorii săi, noul Type R va avea un motor supraalimentat. Informaţia era vehiculată de ceva vreme în presa internaţională şi confirmată indirect de reprezentanţii Honda, cu toate că nu existau date suplimentare. Între timp, japonezii au anunţat că vor folosi un motor de 2.0 litri, care va respecta normele Euro 6 şi va avea turbocompresor. Puterea maximă livrată de unitatea respectivă va depăşi pragul de 280 CP.
Din clipul prezentat de oficialii mărcii, observăm că prototipul testat la Nurburgring de Tarquini este echipat cu o transmisie manuală, deşi Honda nu a infirmat posibilitatea oferirii unei transmisii cu două ambreiaje pentru viitorul Type R. "Am petrecut o săptămână la Nurburgring, am derulat teste detalialte şi suntem în grafic. Am obţinut deja un timp comparabil cu recordul circuitului pentru maşinile cu tracţiune faţă. Suntem foarte aproape", a declarat Manabu Nishimae, Preşedinte Honda Motor Europe. Declaraţia preşedintelui Honda Europe este legată de intenţiile japonezilor de a avea cel mai rapid model cu tracţiune faţă de la Nurburgring. În prezent, cel mai rapid model cu tracţiune faţă pe Nurburgring este Renault Megane RS Trophy, cu timpul de 8:07.79, obţinut cu un motor 2.0 Turbo de 265 CP, în configuraţie standard.Via Honda
Comentarii (3)