Honda pregătește terenul pentru una dintre mașinile sale simbol. Este vorba despre noua generație Civic Type R, așteptată să debuteze în cursul anului viitor. Până atunci, mai urmează o serie de teste pe circuitul de la Nurburgring, care ar urma să calibreze final suspensia și motorul.
Deși detaliile tehnice nu sunt complete, Honda a dezvăluit o serie de imagini camuflate, care trădează designul general. Spre deosebire de actuala generație, viitorul Honda Civic Type R pare să fie ceva mai cuminte. Mai puține prize de aer, dar același eleron generos de pe hayon. Se păstrează configurația evacuării cu trei terminații, însă cea din centru devine acum mai mare. Nu lipsesc anvelopele Michelin Pro Pilot Sport 4 și etrierii Brembo.
Sub capotă am putea avea o evoluție a motorului de 2.0 litri benzină, însă există și surse care vorbesc despre un motor și mai puternic, de 400 de cai putere, acompaniat de o tracțiune integrală. Indiferent de soluție, Honda va oferi noul Civic Type R doar cu o transmisie manuală.
Noua generație Honda Civic Type R va fi ultima cu propulsie convențională, urmând ca după aceea să asistăm doar la versiuni hibride.
Pentru mine asta face sens, nu sa chinui type-r-ul in oras ca sa merg la cumparaturi/serviciu/scoala.
@edikk, altceva mai sti? Macar schimba replica, deja e veche.
Imi poti spune, te rog, motivul pentru care simti nevoia sa ii judeci pe cei care apreciaza masinile cu motoare termice? In loc sa incerci sa arati beneficiile masinilor EV (care foarte probabil reprezinta viitorul automotive), tu preferi sa arunci cu noroi in masinile ICE.
As face o paralela intre abordarea ta si ce se intampla cu campania de vaccinare, sincer. In loc sa explice foarte bine beneficiile vaccinului si urmarile pozitive, multi (inclusiv din conducerea statului) arunca vina pe cei nevaccinati si, de fapt, ii indeparteaza si mai mult.
Ai multe informatii, esti documentat despre EV, mai bine povestesti despre evolutia bateriilor - autonomie mai mare, timp mai rapid de incarcare, infrastructura statiilor de incarcare care este in dezvoltare - lucrurile se misca mai incet in Romania momentan si tot asa.
Plus ca el nici nu are electrica, habar-nare pe ce lume traieste, pun pariu ca nici job si nici permis nu are, e doar un somer frustrat.
Dvs pe ce lume trăiţi?
De noxele care produc cancer aţi auzit?
De încălzirea globală generată de carbunele extras din pământ (carbune, petrol, gaze) şi aruncat în atmosferă, aţi auzit?
De internet, să vă documentaţi singur, ați auzit ?
Cum adică să vă explic de ce maşinile termice sunt un dezastru şi de ce nu trebuie admirate?
Aveţi copii?
Hai, documentaţi vă, vă rog, şi reveniţi.
Fără stații de încărcare, EV-urile sunt țepe.
Documentează-te, cu bateria goală nu înlocuiești motoarele clasice.
Bateriile nu sunt produse din amestec de rouă dimineții și frunze căzute în parc.
Nu ne mai explica nouă, mergi la școală!!!
Stati o secunda, domnul. Nu faceti pe naivul. Industria de producere a bateriilor extrage, de asemenea, resurse din pamant si creeaza poluare, la randul ei.
Se mai pune problema, de asemenea, a reciclarii bateriilor de pe EVs - tehnologie care inca este in stadiu de dezvoltare.
Din punct de vedere al poluarii, pentru noi, un mare beneficiu este faptul ca reducem poluarea in orase - mai ales cele mari, precum Bucurestiul. Dar aceasta poluare globala nu dispare, doar ajunge in zone non-urbane unde industria isi vede bine-merci de treaba.