La începutul acestui an, Honda a publicat primele imagini cu Civic Type R facelift. Acum, constructorul nipon a publicat o galerie foto completă, dar și detalii noi referitoare la varianta restilizată a Hot Hatch-ului compact. Totodată, producătorul japonez a menționat că odată cu lansarea lui Civic Type R facelift vor fi introduse în gamă două versiuni noi: Sport Line și Limited Edition.
Din punct de vedere estetic, Civic Type R facelift mizează acum pe un spoiler frontal restilizat și pe o grilă frontală mai mare. Conform oficialilor niponi, prizele de aer sunt și ele mai mari, iar farurile au fost ușor retușate. Totodată, apare și o culoare nouă pentru caroserie: Racing Blue.
În același timp, oficialii Honda spun că suspensia a fost îmbunătățită (bucșe și articulații noi), iar software-ul care controlează amortizoarele a fost recalibrat. Totodată, sistemul de frânare a fost și el modificat pentru a oferi performanțe și mai bune, în special pe circuit.
Pentru interior, Honda a pregătit un volan sport îmbrăcat în Alcantara, un levier nou pentru transmisie, câteva butoane fizice noi amplasate la nivelul consolei centrale și software-ul Active Sound Control (modifică sunetul de la interior în funcție de modul de rulare ales). De asemenea, producătorul nipon introduce pe Civic Type R facelift și sistemul de telemetrie LogR.
Honda Civic Type R Limited Edition
Odată cu lansarea lui Civic Type R facelift, Honda a pregătit și o versiune orientată și mai mult către performanță.
Aceasta a fost "botezată" Civic Type R Limited Edition, iar pe piața din Europa vor fi disponibile doar 100 de unități.Versiunea specială "scapă" de 47 de kilograme mulțumită artificiilor gândite de inginerii și designerii Honda. Honda Civic Type R Limited Edition va fi disponibilă doar în culoarea Sunlight Yellow și va fi echipată standard cu jante BBS de 20 inch și anvelope Michelin Pilot Sport Cup 2. Nu există aer condiționat sau sistem de infotainment, iar suspensia a fost calibrată pentru performanțe de top pe circuit.
Cel mai probabil, această versiune va încerca să doboare actualul record de la Nurburgring. În cadrul categoriei Hot Hatch de serie, cel mai bun timp (7 minute și 40.1 secunde) a fost stabilit de Renault Megane RS Trophy-R în primăvara anului trecut. Cel mai bun timp realizat de versiunea fără facelift a lui Civic Type R a fost de 7 minute și 43.8 secunde.
Deși Civic Type R Limited Edition a fost gândit ca un model extrem, niponii au decis să nu scoată bancheta din spate a Hot Hatch-ului și nici pachetul complet Honda Sensing de sisteme de siguranță.
Sub capota lui Civic Type R Limited Edition se află același motor de 2.0 litri VTEC capabil să ofere 320 de cai putere la 6.500 rpm și 400 Nm între 2.500 și 4.500 rpm. Conform oficialilor Honda, această versiune poate accelera de la 0 la 100 km/h în 5.7 secunde (0.1 secunde mai rapid față de varianta fără facelift).
Vânzările noii versiuni vor începe în vara acestui an.
Honda Civic Type R Sport Line
Cea de-a doua versiune pregătită de niponi se numește Civic Type R Sport Line și a fost gândită pentru cei care nu vor să iasă atât de mult în evidență.
Niponii spun că noua variantă primește un pachet aerodinamic mai discret decât cel oferit standard pe Civic Type R GT.Aripa spate este mult mai mică, jantele de 19 inch au fost "încălțate" cu anvelope Michelin Pilot Sport 4S, iar portbagajul a fost și mai bine antifonat. Conform oficialilor Honda, modificările oferă un plus de confort în timpul rulării pe drumurile publice. Scaunele sport negre sunt cusute cu ață roșie, iar sistemul de infotainment mizează pe același ecran de 7 inch.
Pe piața din Germania, Honda Civic Type R GT facelift va avea un preț de pornire de 41.990 de euro, în timp ce varianta Civic Type R Sport Line facelift va costa 41.490 de euro. Prețul versiunii Civic Type R Limited Edition încă nu a fost comunicat.
Am configurat un Audi A1 si 200 caluti cu absolut toate optionalele pe el adica full option si este 42.000 euro si este premium cu piele si tot. Acest Honda porneste fara niciun optional de la 41.000 euro si nici nu are atatea dotari ca un A1. A1 este premium si Civic este de volum. Aceasta Honda este foarte scumpa pentru ce ofera in comparatie cu un A1. Iar A1 fara dotari optionale este aproape 30.000 euro si tot ofera mai mult ca acesta Honda. Honda Civic Type R Limited Edition nu are aer conditionat si nici sistem de infotainment. Deci A1 este mai bun.
pretul de "nemtia" e mai mare decat cel din romania, la noi va veni sub 40k, pre facelift eu am avut oferta de la dealer de putin sub 38k.
referitor la masina din articol, arata bestial pe galben
Copia Mafia Fan Skoda s-a intors se pare. Si mie imi place masina dar la anumite criterii.
Ti-am mai zis, pe langa faptul ca spui prostii, mai ai si probleme cu limba romana. Pai tu compari masina asta cu Skoda Octavia. Asta are niste caracteristici profund sportive, nu o poti compara cu Skoda Octavia, nefiind facuta pentru a cara cu ea varza, cartofi sau carbuni, undeva pe la tara.
Trebuie sa te adresezi lui Copia Mafia Fan Skoda, nu mie. Eu de data asta chiar nu am comparat aceasta masina cu Octavia.
Un A1 are 2 locuri si portbagaj de motocicletă, cu motor de 1.0L costa peste 30 mii euro. Dacă il dotezi ajungi la 40 mii - cat costă un TypeR in Romania.
Ești smintit. A1 premium ? Ai acelasi plastic ca intr-o octavia. Premium incepe de la A6 in sus...eventual A4 full options. Da nu A1 sau A2 sau A3 .....
Chiar si A1 de 200 cai...Nu are ce face Civicul din el )))
Varianta fara aer conditionat e pentru circuit, nu se pune )))