Pentru că deține compacta break cu cel mai mare portbagaj din segment, Honda s-a gândit să exploreze noi posibilități de personalizare pentru Civic Tourer. Așa a luat naștere noul concept Active Life, dedicat unui trend care prinde tot mai mult la generația tânără: bicicleta.
Așteptat să debuteze oficial în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, noul Civic Tourer Active Life exploatează inteligent capacitatea generoasă de 1668 de litri a portbagajului, cu bancheta rabatată. În interiorul portbagajului au apărut două suporturi inteligente pentru biciclete. Acestea pot fi extinse și în exterior pentru a ușura accesul și încărcarea.
Nu lipsesc pompa pentru roți, bancheta care glisează și o lumină puternică fixată pe hayon, pentru a permite repararea bicicletei și pe timp de noapte. Există și o cutie de scule, un suport pentru roți de rezervă, un rezervor de apă, sticle de apă și o prelată care poate fi extinsă pentru a face umbră.
Deasupra acoperișului a fost montat un suport pentru bagaje, în care pot intra echipamente și căști. Forma acestuia este și ea agresivă și aerodinamic conurată.Exteriorul conceptului Civic Tourer Active Life vine cu o culoare de caroserie creată special, cu accente gri și cu un acoperiș argintiu. Nu lipsesc jantele de 18 inch și spoilerul spate redesenat. Interiorul este personalizat și el, cel puțin în zona pasagerilor față, cu o tapițerie cusută cu ață albastră, adică în culoarea caroseriei. Plafonul este de culoare neagră, iar scaunele sunt îmbrăcate în piele.
Conceptul Honda este pus în mișcare de un motor cu patru cilindri, de 1.6 litri i-DTEC, gata să ofere 120 de cai putere și 300 de Nm. Sprintul de la 0 la 100 de km/h se face în 10.1 secunde, iar consumul mediu este estimat la numai 3.8 litri/100 de kilometri. Echipa Automarket a încercat să bată acest consum, într-un test dedicat.
Pentru cei care transporta biciclete in weekend este un concept interesant si util.
Este cunoscut faptul ca atunci cand transporti biciclete deasupra plafonului, consumul creste considerabil, iar accesul la biciclete este ingreunat.
De asemenea, cand transporti biciclete amplasate pe haion, te confrunti cu o serie de probleme legate de accesibilitate catre portbagaj si gabarit crescut.