Honda Civic primește un facelift discret: modificări minore de design și aceeași gamă de motoare

de Daniel Popescu
Luni, 18.11.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Honda a anunțat o serie de îmbunătățiri minore pentru Civic, care primește modificări estetice minore și un interior cu materiale de calitate mai bună, în timp ce gama de motorizări este neschimbată.

La ceva mai mult de trei ani de la lansarea celei de-a zecea generații, Honda Civic primește acum un facelift discret pentru 2020.

Constructorul japonez a publicat câteva imagini cu noul Civic facelift în versiunea sedan care scot în evidență o serie de noutăți în privința designului exterior.

Astfel, au apărut modificări în zona grilei, în timp ce prizele de aer au fost restilizate pentru a oferi un design mai aerodinamic. În plus, luminile de zi LED au fost redesenate, iar versiunile de bază beneficiază de noi jante de 16 inch, în timp ce versiunile de top pot fi echipate cu jante sportive Shark Grey de 17 inch. Clienții vor putea comanda noul Civic facelift și în noua culoare de caroserie Obsidian Blue.

La interior, niponii au optat pentru o serie de materiale noi și pentru o nouă textură pentru planșa de bord, în timp ce scaunul șoferului este ajustabil electric pe versiunile de top. La rândul său, sistemul de infotainment este compatibil cu sistemele Apple CarPlay și Android Auto. Contrar tendinței din industria auto, sistemul de infotainment și controlul climateric au primit câteva butoane fizice ca urmare a numeroaselor solicitări primite din partea clienților.

În schimb, sub capotă nu există noutăți semnificative, întrucât, la fel ca și până acum, Civic va fi disponibil cu două motoare pe benzină.

Versiunea de bază este o unitate VTEC turbo de un litru care generează 126 CP și un cuplu maxim de 200 Nm, cu mențiunea că puterea a scăzut cu 3 CP, cel mai probabil ca urmare a update-urilor necesare pentru noile teste WLTP. Unitatea de top este un VTEC turbo de 1.5 litri care oferă 182 CP și un cuplu maxim de 240 Nm.

Pentru anumite piețe, Civic facelift va fi disponibil și cu un motor diesel i-DTEC de 1.6 litri care oferă 120 CP și un cumplu maxim de 300 Nm.

În privința sistemelor de siguranță nu apar modificări, întrucât Civic facelift este disponibil cu pachetul Honda Sensing care include sistemul automat de frânare cu funcție de detectare pentru pietoni, sistemul de avertizare pentru coliziuni frontale, sistemul de menținere a benzii de circulație, sistemul de recunoaștere a semnelor de circulație și cruise control adaptiv.

Pe piața din România, Civic facelift poate fi deja comandat, iar livrările au început în luna noiembrie. 

Via Honda

Comentarii (3)

  • Am vazut sambata una de-asta pe sosea. Cu spoilerele alea si cu formele alea drepte arata de parca ar avea cel putin un motor de 4 L cu 500 CP. Si cand colo are sub capota un amarat de 1.5. :))) Presupun ca "fanii" acestei ciudatenii se bucura in sinea lor ca i-au lasat totusi 4 cilindri. :))

    Vai s-amar ce-a mai ramas de industria auto din UE. Masini cu motoare in 3 cilintri, cilindree de sub un litru si masini cu baterii care costa triplu cat una decenta si te duc sub 200 de km. Si CULMEA!, toata hipstarimea e incantata si le priveste ca pe niste miracole albastre.

    La asta duce tampirea socialista. Si inca n-a sosit adevaratul recul al acestei povesti tembelizante! Sa te tii cand o sa inceapa sa ne muste de cur toate porcariile astea! O sa-mi revina sarcina deloc placuta sa va spun "I told you so..." :)
    6 7
  • Rudolf D.
    O sa le treaca hipstereala cand vor dori peste cativa ani sa vanda masinile si vor vedea ca nu le vrea nimeni si valoarea de revanzare e zero. Ha ha ha. Pierdere totala. Atunci vor pricepe si ei cat valoreaza aceste masini. Mai asteptam un pic. Aaaa, da da da, am uitat, Masinile electrice nu se strica, fiabilitatea e la cer, etc. Dar tot te plictisesti de un vehicul care nu te poate duce nici macar pana la mare.
    5 1
  • Cine cunoaște Honda, nu doar din comentarii, e îndreptățit să emită păreri. Sunt încă în stadiul de făcut cunoștință cu 1.5 5D 6MT 182 CP, care are multe de spus. Am un an de cand sunt în "tandrețuri" cu aceasta uzină pe roti și tot nu-i știu încă toate chichițele si trick-urile.
    Mi-aș dori dialog cu posesori mai vechi, de la care sa aflu ce si și cât poate aceasta mașină.
    Celor carora vorbesc la mișto despre ea, le sugerez sa se urce intr-una si s-o testeze. Cu orice păreri se urca la volan, la coborâre vor avea altele.
    Despre EV-uri am o părere, deocamdată, neclară. Posesorii de azi vor putea spune în timp, cât de bune, sau nu, sunt acestea. Când alimentarea unui EV va dura cat a uneia clasice, atunci pot începe comparațiile. Când stațiile de încărcare vor fi ca număr si distribuție similar cu cele pe combustibili tradiționali, atunci putem vorbi de utilitatea acestor EV.
    Mai e și prețul care te tine departe.
    Chestia cu clima este o găselniță înghițită de cei care încă n-au aflat de erele climato-geologice prin care a trecut planeta noastră. Toate aceste ere, glaciară, jurasic, cretacic, mezozoic etc, nu s-au succedat (cu efectele dezastruoase cunoscute) din cauza șoferilor care au poluat-o, ci datorită ciclurilor de evoluție ale pământului.
    Toată abureala asta generată de marii "ganditori" de la Bruxelles, e de ordin strict negustoresc și-atât. A venit Firea cu taxa ei de poluare, care dacă întra în anumite conturi, salva Bucureștiul si mai apoi planeta...
    Cat de tâmpit să fii să crezi asa ceva ?
    Hai să ne vedem de viață, așa cum ne-a fost dată și să privim cu optimism către oamenii inteligenți care vor veni și le vor rezolva, pe cele mai multe, tot în favoarea oamenilor.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru