Honda ar putea sa mareasca ciclul de viata al modelelor sale
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Perioada de productie a unor modele Honda ar putea fi prelungita pentru a scade costrurile de productie si dezvoltare. Primele modele care ar putea suferi aceasta schimbare sunt Accord si Odyssey, care vor fi produse timp de sase ani fara nicio schimbare. Unul dintre cele mai longevive modele Honda in ultimii ani este S2000, a carui productie a fost sistata in urma cu ceva vreme.
Din pacate pentru cei de la Honda, prelungirea duratei de productie a unor modele ar putea aduce anumite probleme care vor aparea pe termen lung in fabricile constructorului japonez. Mai exact, anumite utilaje de productie ar putea sa se defecteze deoarece acestea sunt proiectate pentru o anumita durata de utilizare, care ar fi prelungita in cazul maririi duratei de productie a unui model. Pe langa asta, mentinerea unui model de volum in productie pentru o perioada prelungita ar putea duce la o scadere a cererii in ultimii ani de productie, deoarece concurenta va poseda modele mai noi.
Intr-un studiu recent efectuat de cei de la Hyundai, dar si de catre americanii de la Ford, o gama de modele mai tanara atrage mai multi clienti noi. Chiar si clientii fideli ai marcii ar putea avea anumite indoieli privind achizitia unui model nou al aceluiasi producator in cazul in care se hotarasc sa cumpere un masina noua care este in productie de cinci sau sase ani. Desi in anii 1970 si 1980 mentinerea in productie pentru o perioada indelungata a unui model nu era o problema, tehnologia moderna si cerintele de mediu avanseaza mult mai rapid in zilele noastre, ceea ce duce la "invechirea" timpurie a unor tehnologii, care sunt "varf de lance" in momentul lansarii. Totodata, clientii ar putea fi indepartati de un model care are acelasi design pentru o perioada indelungata de timp.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Honda in Romania
-
Honda Civic Preţ: 17.500 - 39.522 €
-
Honda Civic Sedan Preţ: n/a - 27.500 €
-
Honda CR-V Preţ: n/a - 38.250 €
-
Honda CR-V Hybrid Preţ: 34.000 - 43.000 €
-
Honda HR-V Preţ: 21.440 - 25.188 €
-
Honda Jazz (2014-2017) Preţ: 14.988 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Mate Rimac, șeful Bugatti, a declarat într-un interviu că următorul obiectiv pentru Bugatti este acela de a atinge o viteză de 500 km/h. CEO-ul mărcii franceze pune un accent foarte mare pe dezvoltarea unor anvelope noi, care să facă față acestor viteze. (19.11)
-
BYD a anunțat oficial că a atins borna de 10 milioane de mașini electrificate produse la aproape 30 de ani de la înființare și la aproape 20 de ani de la debutul primului său model. Marca chineză este lider al pieței de mașini electrificate la nivel mondial. (19.11)
-
Compania chineză Xiaomi a anunțat că a livrat peste 100.000 de unități ale primului său model electric SU7. Aceștia au anunțat că doresc să ajungă la 130.000 de unități livrate. (18.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Volvo nu renunță la XC90. Va fi produs atâta timp cât va exista cerere
Si la automobile nu se aplica tactica asta?
Stiam ca suntem prosti dar Honda ne-o spune in faţă :(
Sper sa intelegi ca observ ca la acest nivel se rdica inteligenta ta...........................
Cei care se ocupa de marketing la Honda ar trebui sa se apuce de saorme...N-au invatat nimic din ceea ce inseamna industrie auto. Nici macar sa copieze n-au fost in stare. Modelul Volkswagen era la botul calului: "same crap, different package"...1 platforma tehnica declinata in 4 marci si cate 1- 2 - 3 modele pe fiecare marca... Au incercat si ei ceva cu Accord Crossover si a iesit o comicarie...
Pacat de tehnologie si de traditie...Mare pacat...
nu schimbi ceva ce este deja din viitor :)
interesant ca actiunile la bursa din Tokyo au crescut cu + 1,58 %:
< http://quote.tse.or.jp/tse/quote.cgi?F=listing%2FEDetail1&MKTN=T&QCODE=7267 >
@ Johann & krm & LEE
Voi nu prea aveti idee de lucrurile care se intampla pe piata auto si va lasati pacaliti de niste idei bune in principiu dar gresite in acest context. Si eu sunt de parere ca masinile ar trebui sa aiba succes in functie de calitate, fiabilitate, performante, confort si siguranta. Din pacate, lucrurile nu prea stau asa. Design-ul si noutatea conteaza enorm pentru majoritatea celor care CUMPARA masini.
Nu conteaza cat de avangardist sau futurist e design-ul...Lumea se plictiseste de el. In anumite cazuri chiar repede. Baietii destepti si-au dat seama de asta. Cand treaba incepe sa scartaie, ii trag la masina un facelift si pun eticheta de "NEW SHIT" pe ea. Nu conteaza ca dpdv tehnic e IDENTICA celei "vechi". Golful 5 -> 6 e un bun exemplu in acest sens. Tehnic nu e chiar identic dar diferentele sunt foarte putine si destul de mici.
Cat despre design-ul Civic-ului...O cunostinta de-a mea mi-a spus ca atunci cand vede masina asta se gandeste la baieti precum Mititelu de la Craiova si ca daca Volkswagen e masina "PENTRU" cocalar, Civicul ESTE cocalar...Iar dpdv tehnic nu e chiar asa de avansata. Puntea semirigida pe spate nu e nici pe departe vreo minune tehnologica...
Eu cred ca design-ul lu` Civic mai rau a stricat decat a ajutat. Masina s-a vandut destul de prost in Europa cu o singura exceptie (UK unde s-a vandut bine mai mult datorita numelui si a modelului precedent care a fost o bomboana de masina).
Octavia 1 e intr-adevar in fabricatie de vreo 12 ani dar in paralel a aparut un nou model (pe o platforma mult diferita) si care a primit si un facelift (de care nu avea nevoie in ceea ce ma priveste)...
Iesi din pestera baiete ca faci igrasie...Eu am fost printre foarte putinii care au criticat masinile VAG cand am considerat ca a fost cazul. Eu am fost SINGURUL care a aparat Honda cand niste habarnisti cu staif si-au dat cu parerea despre fiabilitatea ei. In conditiile in care fanii inraiti ai marcii Honda se smiorcaiau ca niste catei zgribuliti de frig. Tot eu am dat cu basca de pamant in fata unui fan Honda cu capu` pe umeri si cu picioarele pe pamant...
Si mai indraznesi sa-mi spui tu mie ca n-as fi impartial? Ce tupeu poti sa ai...
@ Paul
Exact acelasi fenomen se intampla cu Honda in Anglia cum se intampla cu Volkswagen in Romania: unde sunt masini multe sunt si belele multe. Totusi, nu ma asteptam la asa de multe la Honda pentru ca exista niste diferente intre cele 2 tari...
in ce oras stai ? pe unde umbli?
crd ca te inseli.........
putini manelari cumpara HONDA, baietii sunt cu vw, haudi, bmw-uri........
Honda inseamna odata masina omului respectabil.
Arata-mi tu, te rog frumos, un singur om respectabil la volanul unui Civic 5D.
Cu modelul sedan s-au mai scos, pacat ca au trebui sa-l strice si pe-ala la interior cu briz brizurile alea nintendo gen viteza afisata colorat sau numeroase beculete pe bord.
Ultima masina respectabila de la Honda a fost Accord-ul de dinaintea celui actual.
Pe cel actual, i-au trantit un design de yankeu, j'damii de butoane, cam aceleasi motoare si aceeasi banala cutie automata in 5 trepte, desi restul galaxiei a trecut la 6, 7 si 8 (recent, Acura a prezentat cutia automata in 6 la ZDX de parca e cea de-a doua venire a lui Iisus).
Daca asta e evolutie, atunci oamenii trebuiau sa fie inca niste maimute usor tunate.
Lasa-i pe baietii cu haudi, beemve si mertzan, ca nu sunt marcile alea alocate exclusiv manelarilor. Eu vorbesc de segmentul atacat de Honda si de decizia lor de a da un sut in fund clientelei fidele.
Si, sincer, nu te-ai plictisit sa ne votezi negativ pe mine si pe George? Chiar tb sa ne coboram la un nivel atat de pueril?
Fa-ne tu de doi lei vechi daca esti asa capabil si nu te dai inapoi de la a pune astfel de etichete...
multumesc!
Apropo de voturi < - > nu vi le dau eu..........am intrat la 2 zile pe acest topic.........
si absolut nimic altceva. De atat esti in stare...
Du-te inapoi la "servicii" si "alte ocupatii" ca esti foarte important. Ar ramane masina de la REBU blocata pe traseu daca n-ai fi tu.
Spor la treaba!