Prototipul pregătit de Honda a alergat la etapa 2015 de la Pikes Peak, unde a obținut locul 11 în clasamentul general și a câștigat la clasa ”Exhibition” în care a fost încadrat.
Japonezii au adus o variantă ”cumințită” a prototipului la Salonul Auto de la Tokyo, unde au anunțat că lucrează și la o variantă de serie a acestui model. Cei de la Honda lucrează la proiect încă din 2012, iar țelul lansării unui model sport 100% electric destinat publicului a fost pe planșa inginerilor încă din prima zi. În această direcție, oficialii Honda promit să facă toate eforturile necesare introducerii acestui model pe piață.Autonomia pe care vor să o obțină inginerii Honda pentru varianta electrică a lui CR-Z este de 400 de kilometri, lucru care va necesita acumulatori cu o capacitate mai mare, de peste 16 kWh – cât are prototipul prezentat la Tokyo. Din cauza acumulatorilor mai mari, timpul 0-100 km/h de 3.5 secunde ar putea să nu mai fie atins de viitorul model sport 100% electric al mărcii Honda, cu excepția cazului în care japonezii vor reuși să taie din masa de 1.600 de kilograme a vehiculului și să-l echipeze cu acumulatori cu o densitate energetică mai mare decât tehnologia disponbilă comercial în prezent.
Via Autocar
Comentarii (0)