Honda Accord primeşte un diesel de 180 de cai şi pachetul Type S

De Bogdan Mirică
Publicat Marti, 17.01.2012
Honda a anunţat introducerea unei noi versiuni pentru Accord facelift: 2.2 litri i-Dtec de 180 de cai putere şi 380 de Nm. Alături de noul propulsor este oferit şi pachetul sportiv Type S.

Esential

8.6 secunde îi sunt necesare noului Accord de 180 de cai pentru a atinge 100 de km/h.
380 de Nm oferă noul motor i-Dtec de 2.2 litri instalat pe Accord.

Prezenţi la Salonul Auto de la Bologna, cei de la Honda au introdus oficial o nouă motorizare pentru Honda Accord. Modelul de clasă medie, supus toamna trecută unui facelift discret, primeşte un motor i-Dtec de 2.2 litri, capabil să ofere acum 180 de cai putere şi 380 de Nm.

Resursele unităţii cu patru cilindri, transmise punţii faţă exclusiv prin intermediul unei cutii manuale cu şase rapoarte, ajută maşina să accelereze de la 0 la 100 de km/h în 8.6 secunde, până la o viteză maximă de 220 km/h.

Odată cu introducerea noului motor diesel, Honda oferă publicului şi pachetul Type S, menit să insulfe un aspect sportiv sedanului şi break-ului nipon. Clienţii care vor decide să plătească în plus pentru kitul Type S vor primi un spoiler cu extensii, o nouă grilă faţă, jante de 18 inch în culoarea Dark Silver şi finisaje cromate. Farurile bi-xenon, dublate de proiectoarele cu contur cromat negru, completează pachetul estetic, ce poate fi comandat doar alături de noul diesel de 180 de cai.

La interior, clienţii primesc o tapiţerie din piele de culoare neagră şi roşie, cusută cu aţă roşie, un plafon de culoare neagră, ornamente cromate, iluminare roşie a instrumentelor de bord şi un pedalier din aluminiu. 

via | autoblog

Comentarii (14)

  • Asa DA!
    Asteptam de ceva vreme o astfel de motorizare pentru Accord! Avand in vedere faceliftul si modificarile aduse directiei(care era principalul minus al modelului inainte de facelift) acum devine unul dintre cele mai atractive sedanuri din clasa medie! :> Well done Honda!
    10 7
  • o fi asia si america intr-un fel .... dar in europa se plateste de 5-8 ori mai mult la impozit pentru acei 199cmc peste 2000 ... la ce draq vii in europa cu motoarele astea ?
    exemplu - eu am 1992 si dau 160 ron/an ... la 2140cmc se platesc 780ron ... diferenta de 3 plinuri ... la noi, in tari mai europene impozitele anuale sunt si mai mari ...
    9 2
  • SnowM3
    Honda
    Frumos progres, felicitari Honda ! E putin dezamagitor ca la 180 CP masina reuseste doar 220 km/h, viteza pe care Passat cu doar 150 CP (benzina) o depasea in anul 2000 (223 km/h) iar seria 3 E46 tot cu 150 CP (diesel) o depasea in 2002 (221 km/h). Comparativ seria 3 E 90 cu 184 CP (din 2010) atinge 235 km/h ! Design aerodinamic + frecari reduse
    7 9
  • Cineva
    @unckle Ai dreptate !!!
    2.2 e o prostie la noi ..... cine vrea motor de peste 2 litri cumpara masini
    premium nu non premium. Macar platesc impozite mari dar pt. marci mai prestigioase. Ar putut sa scoata 180 de cp si din 2,0. Cine vrea non premium se uita la motoare de pana in 2.0...asa ca nu va avea succes la noi.
    9 4
  • Cineva
    Ar fi putut sa scoate si din 1.999 180 cp. Dar ce sa le faci la asiatici...
    astia sunt !
    9 5
  • razvanis
    Motor
    BMW 2.0 diesel 210 cp 450Nm sau 183cp 350NM, capacitate sub 2000 cmc, japonezii nu stiu sa faca diesel sub 2000 ?
    12 5
  • @ALL
    toata lumea e specialista in motoare si isi dau toti cu parerea, dar daca te uiti la noi pe strada e plin de audi A 6 cu motor 3.0 diesel de vreo 3,4 ani lejer...la alea nu se platesc oare impozite???? plus ca mai sunt si fugarite cu peste 200 000 km rulati.Nu cred neaparat ca puterea mare din cilindree mica este cea mai buna idee (vezi vag cu motorul 1.4 tsi 170 cp care deja au renuntat sa-l mai fabrice)
    Eu cred ca timpii sunt destul de buni...masina este interesanta.
    8 5
  • @suporter
    Vag tsi
    Esti tu specialist in motoare si stii de ce vag nu mai face versiunea de 170cp la 1.4?

    Pentru ca acum face versiunea de 180cp pentru 1.4tsi smart-ass!
    8 8
  • Cineva
    @!suporter
    CITEZ < ,,daca te uiti la noi pe strada e plin de audi A 6 cu motor 3.0 diesel de vreo 3,4 ani lejer...la alea nu se platesc oare impozite???? > '' TOCMAI AI CONFIRMAT CE AM SCRIS EU MAI SUS !! Cine vrea motor de peste 2 litri cumpara masini premium nu non premium. Adica Lexus-Infiniti - Audi - BMW - Mercedes - Jaguar - Porsche ( modele de varf ).
    6 3
  • Imi aduc aminte cand au lansat-o a fost inclusa cam in gama premium din start dar cu un pret mai "redus".Oricum e un progres iar cifrele sunt ok; e adevarat ca altii sunt cu mult in fata lor dar deja intram in gama adevarat Premium.

    P.S

    Eu zic sa lasam prostiile si sa iesim la Universitate sa strigam impotriva chiorului.....
    9 2
  • @TIKA Asa e....dar eu nu sunt din Bucuresti...oricum va sustin si daca e
    nevoie ne intalnim acolo la REVOLUTIE :))
    2 0
  • PFF CATI DESTEPTI
    @vag tsi mai "poliglotule" cei de la vag au declarat ca nu renteaza fabricarea acestui motor costurile fiind prea mari.
    @cineva degeaba citezi ca tot nu ai inteles nimic.Eu daca vreau sa-mi iau masina cu motor peste 2.0 daca ar fi sa ma iau dupa tine trebuie sa-mi iau premium (bmw,audi,merc,jag etc) dar nici una nu costa sub 35 000 aprox.Asa ca daca nu ai banii astia dupa tine ar trebui sa-mi iau second de 3,4,5.....ani.Daca tie iti convine second cu mii de km si cu motor 3.0,impozite mari DAR SA FIE PREMIUM chiar te rog...esti un roman autentic
    6 3
  • Cineva
    @suporter Pai vezi ca nu ai inteles......
    De ce ar vrea cineva motor mare pe o masina non premium ca sa plateasca intretinerea ei anuala cat unu cu alta premium. Sa zic un E class 220 CDI estate de 2.2. Si alta cu Honda Accord tot aceeasi bani la intretinere. Normal daca nu isi permite premium, si intretinerea ar fi o problema pt. el...asa ca e non sens motor mare pe o masina non premium.
    2 4
  • @suporter
    Cei de la Vag au declarat intr-adevar ca fabricarea motorului de 1.4 tsi este costisitoare, dar nu l-au scos din fabricatie si l-au upgradat. Dar motorul se produce in continuare si au facut o treaba buna cu el. Eu iti recomand sa iei o masina in drive-test cu acest motor si nu-ti mai trebuie Honda cu aspiratele ei.
    0 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru