Honda a publicat prima imagine cu interiorul versiunii de pre-serie a primului său model electric: prezentarea oficială are loc în 5 martie

de Daniel Popescu
Miercuri, 13.02.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Honda a prezentat o imagine cu interiorul versiunii de pre-serie a primului său model electric, iar acesta va avea un dashboard complet digital. Lansarea oficială este programată pentru 5 martie.

A mai rămas mai puțin de o lună până când Honda va dezvălui versiunea de pre-serie a primului său model electric. După ce în urmă cu câteva săptămâni a prezentat o schiță cu exteriorul, constructorul japonez ne oferă acum o primă perspectivă asupra interiorului.

Imaginea scoate în evidență un dashboard complet digital, pe întreaga sa lățime, care oferă o serie de informații utile despre diverse componente și tehnologii.

În imaginea prezentată, partea stângă a dashboardului include un meniu cu pictograme cu câteva funcții de bază cum ar fi cea de navigație, asistentul personal, setări de siguranță sau conectarea smartphoneului la mașină.

În partea centrală a dashboardului apare exemplificat meniul EV Menu, care oferă o serie de opțiuni interesante pentru metoda de încărcare a bateriei, precum și gradul de încărcare a acesteia.

În partea dreaptă există de asemenea un meniu cu pictograme pentru diverse modalități de conectare la mașină (bluetooth, USB sau HDMI).

În rest, designul interior pare să fie unul cu accent pe simplitate.

Honda nu a oferit alte detalii despre interior, însă a precizat că acesta se inspiră puternic din conceptul Urban EV prezentat în toamna anului 2017. De altfel, inclusiv designul exterior va avea influențe din acel concept.

După prezentarea oficială care va avea loc în 5 martie la Salonul Auto de la Geneva, Honda va lansa versiunea de serie a modelului electric până la sfârșitul acestui an.

Via Honda

Comentarii (11)

  • Dar de ce nu or fi pus un joystick in loc de volan ...sau mai bine o tastatura !!!
    9 7
  • la cum arata volanul ala probabil ca mai au stocuri
    15 2
  • Da, e un amalgam ciudat de elemente ce te duc cu gandul la diverse perioade. Dar volanul ala parca e chiar ca nuca-n perete cu tot cu manetele alea pt. lumini/stergatoare. Vad eu aiurea sau e un display si in stanga volanului , o fi pt. a inlocui oglinda laterala ?
    5 1
  • Cred ca e o incantare pentru ochi cand e zi si soare puternic afara.P.S. Am un pixel ars pe ecranul telefonului,nu vor sa mi-l schimbe pe garantie ca cica trebuie sa fie min 3.
    7 2
  • Eu sunt curios la ce or folosi padelele din spatele volanului?
    4 1
  • @Green_alex. Din padele se schimba contrastul ecranului.
    5 2
  • @Green_alex. se regleaza franarea regenerativa. Mai sunt modele care folosesc sistemul.
    4 0
  • @pipo

    sunt ecrane in cele doua extremitati, deci au renuntat la oglinzile clasice

    dar nu cred ca se vor intinde cu informatiile pe tot bordul
    2 0
  • someone
    @ all: eu cred ca va pripiti cu totii cu concluziile. toate ultimele modele honda au fost deosebite: civic si mai ales civic type r, crv-ul, accordul de peste ocean, noul nsx, si necunoscuta in europa acura rdx. daca aceasta honda electrica va fi la nivelul modelelor enumerate mai sus, atunci va fi un hit. si eu sper sa fie asa, pentru ca : de ce nu?
    8 2
  • (offtopic) @someone: Da, Acura RDX e un SUV f. reușit, inclusiv ca design (spre deosebire de CR-V, da-i doar părerea mea poate, că altfel n-ar fi top-seller global hidoșenia asta.)
    Un amic din State are un RDX și e încântat... deși manualul de utilizare are 648 pagini și cel pt navi - 92. :-)

    n.b.: Nu știu cît bva mai fi totuși best-seller CR-V, fiindcă versiunea 1.5 Turbo, dar și Civic-urile recente cu același motor au mari probleme lately cu diluarea uleiului de motor cu benzină - problemă încă nerezolvată de Honda (e un topic de 237 pag. pe crv.ownersclub.)
    ...Chestie incredibilă pt istoria fiabilității Honda - mașini d-ale lor n-am avut, dar motociclete, destule și mă pot pronunța - unele putînd fi turate la 18.000 rpm... la infinit.

    (ontopic) Chinezii deja au copiat :-) e-conceptul lor, pe care-l și vând la un preț derizoriu (începând cu vreo 7.500 €.)
    Mașinuța-mi pare atractivă așa cum e ea neo-retro, bună va fi fără dubii, dar prețul nu știu cît de simpatic va fi...
    11 0
  • @Kirotractor ; pai fiindca "turbomania" i-a lovit pe toti ,inclusiv pe Japonezi care erau maestrii... dar in ASPIRATE. Dar tu stii asta ,sunt convins, te intrebi doar asa.. retoric de unde Non fiabilitatea la Honda. Ai vazut recenta stire cu Mitsubishi care vrea sa puna doar 2.o litri pe ASX desi doar ce au scos 1,5 turbo acu vreun an pe Eclipse ? Banuiesc ca or avea ceva "de verificat" inca la micul turbat de nu s-au riscat ei sa-l puna si pe ASX . 'Om trai si-om vedea. Am tot auzit ca si mult premiatele noastre 1.0 Ford nu sunt chiar un exemplu de fiabilitate , dar ma rog ,nu vreau sa intru in detalii ca nici nu ma apasa prea tare.
    7 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru