A mai rămas mai puțin de o lună până când Honda va dezvălui versiunea de pre-serie a primului său model electric. După ce în urmă cu câteva săptămâni a prezentat o schiță cu exteriorul, constructorul japonez ne oferă acum o primă perspectivă asupra interiorului.
Imaginea scoate în evidență un dashboard complet digital, pe întreaga sa lățime, care oferă o serie de informații utile despre diverse componente și tehnologii.
În imaginea prezentată, partea stângă a dashboardului include un meniu cu pictograme cu câteva funcții de bază cum ar fi cea de navigație, asistentul personal, setări de siguranță sau conectarea smartphoneului la mașină.
În partea centrală a dashboardului apare exemplificat meniul EV Menu, care oferă o serie de opțiuni interesante pentru metoda de încărcare a bateriei, precum și gradul de încărcare a acesteia.
În partea dreaptă există de asemenea un meniu cu pictograme pentru diverse modalități de conectare la mașină (bluetooth, USB sau HDMI).
În rest, designul interior pare să fie unul cu accent pe simplitate.
Honda nu a oferit alte detalii despre interior, însă a precizat că acesta se inspiră puternic din conceptul Urban EV prezentat în toamna anului 2017. De altfel, inclusiv designul exterior va avea influențe din acel concept.După prezentarea oficială care va avea loc în 5 martie la Salonul Auto de la Geneva, Honda va lansa versiunea de serie a modelului electric până la sfârșitul acestui an.
Via Honda
sunt ecrane in cele doua extremitati, deci au renuntat la oglinzile clasice
dar nu cred ca se vor intinde cu informatiile pe tot bordul
Un amic din State are un RDX și e încântat... deși manualul de utilizare are 648 pagini și cel pt navi - 92. :-)
n.b.: Nu știu cît bva mai fi totuși best-seller CR-V, fiindcă versiunea 1.5 Turbo, dar și Civic-urile recente cu același motor au mari probleme lately cu diluarea uleiului de motor cu benzină - problemă încă nerezolvată de Honda (e un topic de 237 pag. pe crv.ownersclub.)
...Chestie incredibilă pt istoria fiabilității Honda - mașini d-ale lor n-am avut, dar motociclete, destule și mă pot pronunța - unele putînd fi turate la 18.000 rpm... la infinit.
(ontopic) Chinezii deja au copiat :-) e-conceptul lor, pe care-l și vând la un preț derizoriu (începând cu vreo 7.500 €.)
Mașinuța-mi pare atractivă așa cum e ea neo-retro, bună va fi fără dubii, dar prețul nu știu cît de simpatic va fi...