Esential
136 | cai putere dezvolta motorul i-DTEC al lui Honda Accord. |
6.4 | litri la 100 km este consumul mixt preconizat pentru acest model. |
136 | cai putere dezvolta motorul i-DTEC al lui Honda Accord. |
6.4 | litri la 100 km este consumul mixt preconizat pentru acest model. |
Honda va face modelul Accord i-DTEC interesant pentru inca un segment de clienti. De data aceasta, compania japoneza intentioneaza sa atraga clientii care parcurg un numar mare de km pe an.
Pentru ca acesti clienti erau atrasi in principal de modele cu transmisie automata, Honda a lansat o transmisie de acest gen pentru modelul Accord, careia i-a alaturat un motor diesel cu tehnologia i-DTEC. Astfel, Accord i-DTEC automatic este primul model Honda cu transmisie automata si motor diesel.
Inima modelului dezvolta 136 cai putere si un cuplu motor de 350 Nm la turatia de 2000 rpm. Consumul mixt este inregistrat la valoarea de 6.4 litri la 100 kilometri parcursi. In materie de emisii CO2, Honda se pozitioneaza destul de bine, atingand pragul de 170 grame CO2/ km. Motorul corespunde astfel normei de poluare Euro 5.
Honda a introdus primul sa motor diesel in anul 2004 si directorii companiei intentionau crearea unei transmisii automate inca de la acea data. Transmia lui Accord i-DTEC are cinci trepte si poate fi operata in mod manual cu ajutorul padelelor de pe volan.
Cutia de viteze este capabila de schimbari de trepte extrem de rapide, fara intarzieri intre momentul apasarii pedalei de acceleratie pana la fund si trecerea intr-o treapta inferioara.
Honda Accord i-DTEC va fi disponibila atat in varianta sedan cat si in varianta estate incepand cu ianuarie 2009. Pretul de pornire al sedanului este de 26.590 euro pe piata din Marea Britanie.
Via | ZerCustoms
Am mai auzit afirmatia asta in ultimi ani, cu referire la penultima generatie de Accord si motorul de 2.2l
Totusi, am impresia ca si in a doua jumatate a anilor 90 Honda avea motoare diesel pe Accord si Civic.
Puteti cumva sa lamuriti acest "mit urban"?
In anii 90 folosea motoare de imprumut.
Thanks!