Honda NSX va primi o versiune de serie în 2015, iar clienţii din Regatul Unit au deja ocazia să se înscrie pe lista de comenzi pentru succesorul modelului iconic al japonezilor. Divizia Honda din Marea Britanie a deschis listele de comenzi pentru viitorul NSX fără să aibă nici măcar imagini oficiale ale modelului de serie, detalii tehnice complete sau preţuri. Clienţii care vor să-şi manifeste intenţia de a achiziţiona un NSX trebuie să achite un avans de 5.000 de lire sterline, echivalentul a 5.800 euro, pentru a fi printre primii care vor achiziţiona noua generaţie a lui NSX.
"Nu te mai poţi baza doar pe putere pentru a putea crea un supercar impresionant. Vechiul NSX se străduia să ofere putere şi o experienţă incitantă la volan. Noul model se va concentra pe raportul putere/masă, însă nu vom încerca să-i copiem pe cei de la Ferrari. Vom lua în calcul şi eficienţa unui asemenea model", a declarat Takanobu Ito, preşedintele executiv al marcii nipone.
Potrivit lui Phil Crossman, şeful diviziei Honda din Marea Britanie, există deja peste 20 de înscrişi pe lista de doritori ai lui NSX, informează britanicii de la Autocar. În trecut, reprezentanţii Honda au declarat că noul NSX va fi mai scump decât un Nissan GT-R, ceea ce înseamnă un preţ care trece de 100.000 de euro. Însă, japonezii promit că modelul va fi ”o adevărată minune tehnologică”. Constructorul nipon a anunţat deja un tren de propulsie hibrid pentru acest model, care va integra mai multe motoare electrice, pe când motorul cu ardere internă va fi amplasat central. Ansamblul hibrid va angrena şi roţile din faţă, diferit de configuraţia cu tracţiune spate a NSX-ului original.Unele surse susţin că modelul va fi echipat cu un motor V6 de peste trei litri, aşteptat să dezvolte în jur de 300 CP. Împreună cu motoarele electrice, sistemul hibrid este aşteptat să ofere între 400 şi 500 CP. Prima generaţie a lui NSX a fost oferită spre vânzare vreme de 15 ani şi era echipată cu un motor V6 de 270 CP, construit integral din aluminiu şi echipat cu sistemul VTEC. Unele voci susţin că noul motor va fi supraalimentat, deşi nu există confirmări oficiale în acest sens.
Via Autocar
arata incredibil de bine...in poze
Expected by 2015, the new NSX will employ a mid-mounted V-6, complete with titanium connecting rods coupled to a wet twin-clutch seven-speed transmission and hybridized with an electric motor driving the rear wheels. Two more electric motors will spin the front wheels, providing torque-vectoring under acceleration and braking to help the NSX turn into corners better under all conditions. This Sports Hybrid AWD system is purported to deliver big-V-8 performance with "better-than-four-cylinder" fuel economy (let's assume they're talking big turbo fours there).
Read more: http://www.motortrend.com/future/future_vehicles/1204_2015_acura_nsx/#ixzz2QuYdTgep
2015 ACURA NSX
BASE PRICE $130,000*
VEHICLE LAYOUT Mid-engine, AWD, 2-pass, 2-door coupe
ENGINE 3.7L DOHC 24-valve V-6 + 2 front and 1 rear electric motors; 480 hp comb*
TRANSMISSION 7-speed twin-cl auto
CURB WEIGHT 3100 lb*
WHEELBASE 101.4 in
LENGTH X WIDTH X HEIGHT 170.5 x 74.6 x 45.7 in
0-60 MPH 3.0 sec*
EPA CITY/HWY FUEL ECON Not yet rated
ON SALE IN U.S. 2015
Read more: http://www.motortrend.com/future/future_vehicles/1204_2015_acura_nsx/#ixzz2QuYlP2qz
Va avea peste 500 Cp, scosi din cele 4 motoare !
=============================
http://www.acura.com/future/NSX#6
NXS-uri o sa vezi 3 in toata tara si asta pentru mine ar mai merita 30.000 in plus. Daca castig la loto dau o dura pe toti de pe forum.
Bineinteles mai e si felul cum arata... Conceptele Honda NSX, Infiniti Essence, Lexus LF-LC si BMW i8 sunt adevarate opere de arta in opinia mea.