Honda a atins un hotar de producţie istoric: 300 de milioane de motociclete fabricate

de Sebastian Toma
Marti, 25.11.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Japonezii de la Honda au anunţat un nou hotar de producţie după ce au fabricat în total 300 de milioane de motocicluri la nivel global în cei 66 de ani de activitate.

Esential 60 de milioane din totalul de 300 de milioane de motociclete Honda fabricate vreodată sunt variante ale modelului Super Cub.
Honda sărbătoreşte producţia globală cumulată de 300 de milioane de motociclete. Constructorul nipon a început să fabrice în serie motocicluri în 1949, iar exemplarul cu numărul 300 milioane a părăsit astăzi linia de producţie a uzinei Kumamoto din Japonia, fabrica principală a diviziei moto a celor de la Honda. Modelul în cauză este un Goldwing ediţie aniversară, acesta din urmă sărbătorind 40 de ani de existenţă ai lui Goldwing. În prezent, Honda are 33 de fabrici de motociclete în 22 de ţări, dar expansiunea internaţională a siturilor de producţie a început în 1963, cu o fabrică deschisă în Belgia, până atunci fiind fabricate toate exemplarele doar la facilităţile din Japonia.

Honda are o siglă diferită pentru divizia moto, dar compania mamă este aceeaşi cu cea care deţine divizia auto.

Le mulţumim clienţilor şi tuturor celor implicaţi în dezvoltarea, producţia şi vânzarea motocicletelor noastre. Vom livra în continuare produse care să fie pe placul clienţilor de pe toate pieţele pe care activăm.

Takanobu Ito
CEO Honda
Prima motocicletă de serie de la Honda a fost fabricată începând cu anul 1949 şi se numea Dream D.
Însă cel mai popular model Honda este de departe Super Cub, ale cărui versiuni au reprezentat peste 60 de milioane de unităţi din cele 300 de milioane fabricate de producătorul nipon în istoria sa. Modelul Super Cub a fost introdus în fabricaţie în anul 1958 şi încă este fabricat şi vândut pe anumite pieţe, conform filozofiei Honda de a produce cât mai aproape de consumator. Honda Super Cub a lansat o adevărată modă în lumea moto prin simplitatea sa, categoria din care face parte acesta fiind denumită „underbone”. Spre deosebire de un scuter, motociclurile de tip „underbone” au roţi mai mari şi folosesc „scăriţe” pentru sprijinul picioarelor în loc de o podea. Această categorie este echivalentul moto al caroseriei monococă autoportante.

Acesta este primul Honda Super Cub, expus la muzeul mărcii japoneze.

Urmareste Automarket
Honda Super Cub este şi modelul care a făcut istorie pentru marca japoneză în materie de marketing, spotul original creat de Grey Advertising pentru Super Cub în SUA fiind considerat primul care a prezentat ideea de "lifestyle marketing". Campania "You meet the nicest people on a Honda" (n.r.
"Cunoşti cei mai amabili oameni cu o Honda") a durat 12 ani şi vroia să popularizeze o altă imagine a motocicliştilor în SUA şi să facă acest mijloc de transport atractiv pentru mai multe clase sociale.

Reclamă clasică Honda parte a campaniei "You meet the nicest people on a Honda"

Via Greencarcongress | Honda | Motorcyclist

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru