Hispano Suiza Automobilmanufaktur a prezentat mai multe imagini prelucrate digital cu noul model de serie Maguari HS1 GTC. Supermașina este construită de o companie elvețiană, care poartă același nume cu firma originală din Spania, cea care a prezentat modelul Carmen.
Noul Maguari HS1 GTC a fost prezentat pentru prima dată ca un concept în 2019. Acum, acest concept a devenit realitate, iar producția modelului va începe în luna aprilie la uzina din Munchen. Inițial, modelul trebuia să fie gata în 2020, însă pandemia de coronavirus a întârziat acest lucru până acum.
Așa cum era de așteptat, design-ul lui Maguari este unul agresiv și, totuși, radical pentru o supermașină. Vârful ascuțit iese foarte clar în evidență, iar direct sub faruri avem două prize de aer de dimensiuni generoase. Asemenea prize de aer găsim și în părțile laterale, precum și la capota motorului. În partea din spate se observă cele 4 evacuări, deasupra cărora avem, din nou, mai multe prize de aer.
Chiar dacă imaginile sunt prelucrate digital, se poate vedea că noul model este unul foarte lat și scund în același timp.
Astfel, Maguari HS1 GTC măsoară 5100 de milimetri în lungime, 2100 de milimetri în lățime și 1250 de milimetri în înălțime. Caroseria este confecționată din aluminiu și fibră de carbon, astfel încât Maguari cântărește 1890 de kilograme. Jantele din față măsoară 22 de inch, respectiv 23 de inch pentru cele din spate.Cel mai important component este motorul V10 de 5.5 litri, twin-turbo. Acesta dezvoltă 1200 de cai putere și un cuplu de 1100 de Nm. Cuplat la o cutie de viteze automată în 7 trepte cu ambreiaj umed, Maguari HS1 GTC accelerează de la 0 la 100 km/h în 2.8 secunde, iar viteza maximă este limitată electronic la 360 de km/h. Dacă scoatem limitatorul din ecuație, mașina depășește 400 de km/h.
Hispano Suiza Maguari HS1 GTC va putea să oprească la fel de repede pe cât accelerează, datorită unor discuri de frâne de ceramică și carbon cu un diametru de 440 de milimetri. De asemenea, mașina este echipată și cu o suspensie activă.
În total vor fi produse doar 300 de exemplare ale acestui model într-un interval de 6 ani.
Mașina va fi vândută în Europa, Statele Unite, Orientul Mijlociu și în Asia, iar primele exemplare vor fi livrate la începutul lui 2023.via Hispano Suiza
Sunt pentru cei care nu au ce face cu banii !
ei si tu acum, pentru bogati achizitiile de astfel de obiecte nu prea se fac cu un "rost", ci e un mod de a experimenta. unii le iau pentru colectionare (de fapt majoritatea).
@xxx nu greseste prea mult.
masina e chiar faina, e foarte rafinat designul. au o clasa elvetienii astia...inegalabila, zero toparlanism. merita toata stima. de fapt faina e mult prea putin spus, e o opera de arta, un obiect de lux.
pe de alta parte, pentru o masina cu asemenea capabilitati, in elvetia, o tara extrem de riguroasa cu aplicarea legilor, ar trebui sa faci (daca exista) si asigurare impotriva riscului de confiscare. o clipa de ignorare a vitezometrului si ramai fara ea :)) din fericire insa, masinile astea isi vor petrece 99,99% din viata lor in garaje climatizate.
Singur din cele 300 mașini, cel puțin una va ajunge la un ghiorțoi cu bani si-o va testa el pe drumurile publice, sa vadă mușchiul lui ca face 100km/h in 2,9 sec